omdat je vast heel lief bentquote:
Waarom voel je je aangesproken?quote:
Herkenningquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:35 schreef Lolaatje het volgende:
Ik vind ook dat het feit je familie van iemand bent nog niet zoveel zegt. Mijn familie zie ik zelden, zeker sinds mijn oma is overleden. Ik heb geen klik met ze en heb me jaren ongemakkelijk gevoeld op verjaardagen. Nu ga ik niet meer heen, ben er klaar mee om me sociaal wenselijk op te stellen, te doen wat 'hoort'.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Dichterbij Teeg zul je nooit meer geraken.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
KT komt dit weekend bij ons op bezoek.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee.
En ja, ik weet dat hier over kleine kindjes in de nee-fase ging, maar dat soort onderwerpen bespreken jullie maar lekker in OUD. Anders roep ik Michielos erbij en gaan we er weer een TRU-topic van maken...
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef utopie het volgende:
héy,
is het een beetje een gezellige SC hier?
Wij zijn heel stom, maar misschien ben jij wel gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef utopie het volgende:
héy,
is het een beetje een gezellige SC hier?
Net doen alsof je het allang zo gepland had, wat ben je toch uitgekookt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:39 schreef Tegan het volgende:
Ik ben toch heel het weekend haast niet thuis. Alleen om te slapen.
Ben jij een winterslaaptype?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:39 schreef Tegan het volgende:
Ik ben toch heel het weekend haast niet thuis. Alleen om te slapen.
Als je dat zegt, dan doe ik het juist. Dat weet je toch!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Nee dat doen we niet. Het is wel genoeg zo.
Don't push it.
Lekker!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een MonChoutaart gemaakt, ik hoop zo dat hij eetbaar is en niet uit elkaar valt als ik hem uit het blik haal
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |