Vooral midden in de supermarkt als ze dan op de grond gaan liggen krijsen ofzo en dan kijk je naar de ouders en dan zie je hoe opgelaten ze zijn, lol.quote:
Nee. Gewoon neequote:Op vrijdag 25 november 2011 14:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vooral midden in de supermarkt als ze dan op de grond gaan liggen krijsen ofzo en dan kijk je naar de ouders en dan zie je hoe opgelaten ze zijn, lol.
Vond er geen bal aan, snel op negeerstand.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dat is nog niet de neefase, die is leuker.
Althans voor omstanders
Was het in niet een reclame dat een moeder die net zo achterlijk ging liggen doen? Zoek het uit, kindquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vooral midden in de supermarkt als ze dan op de grond gaan liggen krijsen ofzo en dan kijk je naar de ouders en dan zie je hoe opgelaten ze zijn, lol.
Dat neefje van mij begint te gillen op een toonhoogte die je snel zat bentquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
wehe deed achterneefje laatst ook. liet zich midden in de woonkamer gewoon plat op de buik vallen om even helemaal te flippen. het zag er niet uit.
Ja maar heel veel mensen denken dus wel dat je je kinderen niet op kunt voeden als zoiets gebeurd en dat weten die ouders, daarom voelen ze zich zo opgelaten en daarom vind ik het lollig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:41 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Was het in niet een reclame dat een moeder die net zo achterlijk ging liggen doen? Zoek het uit, kind.
Ook voor jezelf, want een beetje tegenstribbelende vrouw is opwindend toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja maar dat is nog niet de neefase, die is leuker.
Althans voor omstanders
probeer het uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ook voor jezelf, want een beetje tegenstribbelende vrouw is opwindend toch?
O ja, ik zou voor jou nog tarotkaarten gaan leggen:quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 14:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als dank voor je begrip Grrrrrrrr, ga ik binnenkort een gratis tarotkaartenlegging voor je doen voor slechts 25 euro.
Wel graag vooraf het geld overmaken op mijn rekening, maar dat spreekt natuurlijk voor zich, want met oplichters wil ik niks te maken hebben.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee.
En ja, ik weet dat hier over kleine kindjes in de nee-fase ging, maar dat soort onderwerpen bespreken jullie maar lekker in OUD. Anders roep ik Michielos erbij en gaan we er weer een TRU-topic van maken...
Nee dat doen we niet. Het is wel genoeg zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O ja, ik zou voor jou nog tarotkaarten gaan leggen:
[..]
Nou inderdaad! Dichterbij Teeg zul je nooit meer geraken.quote:
Ik ook, terwijl het helemaal niet koud is buiten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om een of andere duistere reden heb ik het vandaag al heel de dag koud. Brrrrr.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Dichterbij Teeg zul je nooit meer geraken.
KT komt dit weekend bij ons op bezoek.quote:
Dat dus, verwarming staat ook niet lager, heb zelfs extra dikke sokken en een extra fleecetrui aangetrokken waar ik het meestal zo warm van krijg dat ik de verwarming uit kan doen en rustig het raam erbij open zet ook nog. Maar vandaag niet dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik ook, terwijl het helemaal niet koud is buiten.
Ik ben bang dat ze vlucht zodra ze hoort dat ik de sloten over benquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Dichterbij Teeg zul je nooit meer geraken.
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Wat wil je trouwens eten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze vlucht zodra ze hoort dat ik de sloten over ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |