Ooooh BBQ dat ben ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit nu een hilarische cupcake-uitspraak-discussie te lezen op een SJHN-er faecesboek, whahahaha, lach me kapot!
Jacques: ik lig er altijd bij als een dooie vis, dat vind ik het lekkerst en mijn vent ook![]()
Ik moet ook altijd vieze woorden gillen en me insmeren met marmite
Mja ik noem het eerder een verkrachting dan een adaptatiequote:Op vrijdag 25 november 2011 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
als een andere taal woorden adopteert van het engels is het niet vreemd dat de uitspraak ook verandert. Dat zie je sowieso heel vaak in de nederlandse taal
ik zeg dus ook lekker kupkeek en tuTOOriejal
Bakjegebakjequote:Op vrijdag 25 november 2011 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het achterlijker klinken om de engelse uitspraak aan te houden. Dan kun je beter een nederlands woord er voor verzinnen. Een bakjegebakje!
Goedzo!quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef Lindytje het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik ben de hele week al voor 9u wakkerIk ben trots op mezelf!
(en blij, teken dat mijn mood weer een opwaartse beweging aan het maken is)
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef Lindytje het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Mensen zouden toch heul in de war raken als ze ineens op de afgesproken tijd geholpen worden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
goesso lin!
Waarom moet je ALTIJD minstens 20 minuten wachten bij de dokter, ongeacht hoe laat je een afspraak hebt en/of hoe laat je binnen bent?
8 december!quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goedzo!
Ben je al naar je witchdoctor geweest?
Omdat doktersquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
goesso lin!
Waarom moet je ALTIJD minstens 20 minuten wachten bij de dokter, ongeacht hoe laat je een afspraak hebt en/of hoe laat je binnen bent?
Ja maar waar dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef milka82 het volgende:
ik heb zo'n hyper Ozotic en een Glittergal besteld (lizard belly)
free shipping worldwide vandaag. Nu ga ik op de deurmat liggen wachten,wantz now!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef milka82 het volgende:
ik heb zo'n hyper Ozotic en een Glittergal besteld (lizard belly)
free shipping worldwide vandaag. Nu ga ik op de deurmat liggen wachten,wantz now!
Omdat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:38 schreef BGTes het volgende:
Nou die Catrice LE Las Vegas lakjes zijn echt van baggerkwaliteit
Ze zijn superstroperig, drogen laaangzaam en chippen bijna meteen (ondanks gebruikelijke prima topcoat)quote:
Koorts like a boss!quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
nou, even wachten op de bloedanalyse. Vermoeden is dat ik de griep heb opgepakt terwijl de verkoudheid mijn lijf nog niet uit was, vandaar de wat heftige koorts
Niiiiice !! Als beloning.. Een tittyrub for youquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef Lindytje het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Is dat niet meer een beloning voor jou?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niiiiice !! Als beloning.. Een tittyrub for you![]()
Het is vrijdag en ik heb zo geen zin om te werken
En echt een shitload to doIt's gonna be a fail day
Reken er niet op, ze worden vandaag pas verzondenquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop dat ik morgen de Moddols bij Skjoe kan gaan ophalen
Oh en vanavond begin ik met mijn vlechten eruit te halen. Ik wordt GEK van de jeuken ze zijn veel te lang en dus veel te zwaar
Nou, lekker dan...quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
nou, bloedwaarden niet goed, meheheheonbekende infectie en aan de generieke antibiotica, zit nu bij de apotheek en bb kijkt steeds blijer
bloedanalyse volgt
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
nou, bloedwaarden niet goed, meheheheonbekende infectie en aan de generieke antibiotica, zit nu bij de apotheek en bb kijkt steeds blijer
bloedanalyse volgt
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
bloedanalyse volgt
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb in elk geval pillen! Omnomnom!
Nouou, dat gaat wel goedkomen met het huidige weer!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
bijsluiter zegt: felle zon en UV lampen vermijden.
Onder de parasol met een sangriaatje dus!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je niet eens je gelnagels doen vandaagquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je niet eens je gelnagels doen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |