Wereldreis!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb al weekend.Gisteren gewerkt, vandaag vrij genomen, zo richting
.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb al weekend.Gisteren gewerkt, vandaag vrij genomen, zo richting
.
het past bij m'n stemming.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het past bij m'n stemming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor JB.
For great justice!
Kanaleneiland?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Paspoort, inentingen, eten voor de hongernegerts onderweg
Vergeet je wapens niet. En kraaltjes en spiegeltjes om de inboorlingen af te leiden.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De Satudarah's trekken donuts in je voortuintje?
Begin eens, zou ik zeggen. Ik zit net lekker met een kopje thee te niksen.quote:
Neuh laat ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begin eens, zou ik zeggen. Ik zit net lekker met een kopje thee te niksen.
* schuift aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begin eens, zou ik zeggen. Ik zit net lekker met een kopje thee te niksen.
Nee je bent niet in de war.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was toch een Molukker? Of ben ik nu in de war?
Ik haat de treinquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
Wel altijd gratis met de trein met een molukker
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh laat ik dat maar niet doen.
Gezelligquote:
quote:
Wie niet?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien volgende keer je relaties uitzoeken aan de hand van hun transport?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
GODVERDOMME!!Trap ik er weer in.
Dat doe ik ook echt op de ergste momenten.
Levensmoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
GODVERDOMME!!Trap ik er weer in.
Dat doe ik ook echt op de ergste momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je voelt je er diep van binnen door aangetrokken hè?For great justice!
Ja, het is toch geen toeval meer he, elke keer daar 'per ongeluk' terecht komen..quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:41 schreef Q. het volgende:
[..].
Je voelt je er diep van binnen door aangetrokken hè?
Misschien heb ik een kots fetish.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:41 schreef Q. het volgende:
[..].
Je voelt je er diep van binnen door aangetrokken hè?
Stiekem wil je gewoon verdrinken in de vetrollen, je gezicht laten verdwijnen in dat zompige vleesquote:
Wat draai je nu?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:45 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk wakker worden, ik begin wat later ivm draaien tot 2 uur vanavond
Neequote:Op vrijdag 25 november 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon verdrinken in de vetrollen, je gezicht laten verdwijnen in dat zompige vlees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |