Zeker nicequote:Op vrijdag 25 november 2011 04:12 schreef Under_Score het volgende:
zelfs de OP wordt aangemaakt. nice
Wtfquote:Op vrijdag 25 november 2011 04:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Toffe Turken op FOK! @ Tukkers op FOK! TT.
morgen nachtdienst. nu voorbereiden door lang op te blijvenquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 25 november 2011 04:22 schreef Under_Score het volgende:
[..]
morgen nachtdienst. nu voorbereiden door lang op te blijven![]()
ik moet nog 3 nachtdiensten. maandag om 7.00 pas weekend.quote:Op vrijdag 25 november 2011 04:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
Over anderhalf uur heb ik weekend
Nee, dat zijn Friezen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 04:55 schreef rumiii het volgende:
Turven maar, Turk heeft gepost![]()
Zijn Tukkers overigens het meest trotse volk in Nederland?
Mandy onlangs weer in d'r kontje genomen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:47 schreef Redbaron het volgende:
Mhoi!
Word je verdorie wakker gebeldNouja mooie tijd om weer te gaan sporten
Welk concert ga je heen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:41 schreef GimmeGore het volgende:
Mogguh!
Zo ff naar school en daarna genieten van een weekend met alweer een concert (3e weekend achter elkaar, 4e concert)
Bohhhhquote:
Nicequote:
Als er in de aankomende 24 uur niemand een hartaanval krijgt welquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wow! Spelen die (bejaarden) nog?
Mjaquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja
Wel 30 punten voor m'n Fok!manager
Voor m'n manager wel jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hopen op Driesje Merssi morgen
Neuh, neuh...quote:
quote:
FC Twentequote:
Niet cool, broquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:24 schreef Redbaron het volgende:
Pokeren en bier! Heuj, weer een weekendje hengelo dus
Zeurwijf.quote:
Goedquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeurwijf.
[..]
GoedBinnenkort een keer poolen? Ik krijg deze week namelijk 'les' van Kim.
quote:
Net wakker?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:33 schreef Redbaron het volgende:
Heuj lamballn! Bierdinken is leuk als je 3mnd nuchter bent!!
Nog meer mensen Hengelo in vnaamd?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:41 schreef Redbaron het volgende:
Nee Justin, niet net wakker
Vanmiddag al bij de voetbal geweest, 3e helft meegepikt en gaan vanavond weer volijk verder!! :-)
Alleen de scorendequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jaaa David, ga ff alle voetballers opsommen.
Zodra ik goed genoeg ben om jou te verslaan. Eerst maar eens leren de keu goed te hanteren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sel, schat, wanneer gaan we poolen?
Haha, zelf ben ik ook slecht hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zodra ik goed genoeg ben om jou te verslaan. Eerst maar eens leren de keu goed te hanteren.![]()
Jammer dat Wouter pas op het laatst met dat hulpstuk kwam aankakken anders had ik jullie toen al allemaal ingemaakt.
Terwijl je ervaring hebt? Ik deed het voor de eerste keer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haha, zelf ben ik ook slecht hoor
Kim was beter dan ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Terwijl je ervaring hebt? Ik deed het voor de eerste keer.
Oh ooh... ik ga vast in een hoekje zitten huilenquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En zij gaat het mij leren dus berg je maar.
Ja Marko en ik waren me een goed teamquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik had ook geluk met Wouter (toch?) in mijn team met poolen, anders kon ik t ook niet winnen van hen en markooo
Wij zijn niet te verslaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef norich het volgende:
[..]
Ja Marko en ik waren me een goed team
Ik ben wel referee.quote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik stel een pool-meet voor.
Hen en Marko tegen David en mij.
donders!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef norich het volgende:
[..]
Ja Marko en ik waren me een goed team
?quote:Op zondag 27 november 2011 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik weet niet wat er -the fuck- met me aan de hand is, maar ik schrijf zowaar een lieve tekst
Schrijf wel vaker teksten, vaak over dingen die me dwarszitten of dingen die gewoon totaal kut zijn, maar nu lijk ik wel verliefd en ik weet niet op wiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 27 november 2011 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schrijf wel vaker teksten, vaak over dingen die me dwarszitten of dingen die gewoon totaal kut zijn, maar nu lijk ik wel verliefd en ik weet niet op wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja sinds dat je mij zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Marko...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 27 november 2011 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marko...David...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
David...Wanneer gaan we eens "poolen"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
><quote:
Jij bent voor mij, Selquote:Op zondag 27 november 2011 01:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Joh, we maken er gewoon een orgie van.
Woei! Ik wil bukakkebaas wel doen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Joh, we maken er gewoon een orgie van.
Da's een vent, gast.quote:Op zondag 27 november 2011 01:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Woei! Ik wil bukakkebaas wel doen.
ja godver. Een orgie, dan neem je ook alles. Niet zeuren, je wil mij ookquote:
Nee, ik doe Marko.quote:Op zondag 27 november 2011 01:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ja godver. Een orgie, dan neem je ook alles. Niet zeuren, je wil mij ook
Dan is het geen orgie meer he.quote:Op zondag 27 november 2011 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik doe Marko.
Niet bitchen.
Ooh fuck.quote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan is het geen orgie meer he.
MAIDENquote:Op zondag 27 november 2011 02:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe mee
Pafipo!
[ afbeelding ]
Dan trek je mij ernaquote:
quote:
nee, die woont in haaksbergenquote:Op zondag 27 november 2011 03:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Wouter, woont jouw vriendin niet in Beilen?
Drent gaat agenten met bijl te lijf in Beilen
Zoeperd.quote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Redbaron het volgende:
Mhoi!
lkkr brak.. verwacht dat ik na 4bier al wazig zou zijn... Helaas voor mij gingen er meer in
ferprutst iddquote:Op zondag 27 november 2011 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wait wut, Twente heeft weer punten laten liggen?
Meur zequote:
Frenchcorequote:
zo lang je het maar niet voorbij slaaptquote:
hooibaalnquote:
Gefeliciteerd kerelquote:Op maandag 28 november 2011 12:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
Is niet er toevallig ook iets overeenkomstig tussen vandaag en de OP?
En hoe oud ben je geworden?quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
dank julliewat een verassing, dat jullie er aan dachten
![]()
![]()
Aan z'n gedrag te lezen: 11?quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En hoe oud ben je geworden?
Aight!quote:Op maandag 28 november 2011 14:53 schreef Redbaron het volgende:
Mhoi!
Gesprekje gehad, nu kijken of ik binnenkort weer een beetje kan werken!
je had toch werk in albergen?quote:
Dat is een verdomd goed idee!quote:Op maandag 28 november 2011 19:44 schreef Oldenzaal het volgende:
Machiel... Wanneer gaan wij weer eens onmeunig buizen ergens?
Doe mij je nummer eens eem dan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed idee!
Erm.. aankomend weekend wordt hem sowieso niet, maar moeten we maar ff overleggen idd!
Kun je me btw ook ff een sms/whatsapp sturen? Ben alle nummers kwijt sinds vorige week
ah, ouiquote:
riep iemand?quote:Op maandag 28 november 2011 11:39 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zo lang je het maar niet voorbij slaapt
Maar daar heb je natuurlijk de REM-slaap voor
you got fired?quote:
x2!quote:
Quitted. Moet echt geen kantoorbaan hebben, ben ik nu wel achter.quote:
tot aan september blijf je er nog wel werken?quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Quitted. Moet echt geen kantoorbaan hebben, ben ik nu wel achter.
Nu tot aan september werken en dan nieuwe opleiding...
Nee, ik zoek wat anders dusquote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tot aan september blijf je er nog wel werken?
en welke opleiding gaat het worden?
meneer gaat voor de klas staan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, ik zoek wat anders dus
Opleiding wordt pabo of SPH
Moet ie wel muziekles gaan geven, hele dag metal @ school \m/quote:Op maandag 28 november 2011 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meneer gaat voor de klas staan?(dat is pabo toch?
)
Ja, hoe bevalt het? Het huisje?:Dquote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
plannetje; Oud & Nieuw met kameraden bij mij thuis vieren
woon er al ruim 7 maanden, het vakantiegevoel is weg en het is nu echt genieten! even kort samengevat; kan hier gewoon heerlijk m'n eigen ding doenquote:
Heb ik dus ookquote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Quitted. Moet echt geen kantoorbaan hebben, ben ik nu wel achter.
Nu tot aan september werken en dan nieuwe opleiding...
Altijd mooi om te horenquote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
woon er al ruim 7 maanden, het vakantiegevoel is weg en het is nu echt genieten! even kort samengevat; kan hier gewoon heerlijk m'n eigen ding doen![]()
Zoiets schiet soms ook door mijn hoofd. Sph of spw ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 20:47 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, ik zoek wat anders dus
Opleiding wordt pabo of SPH
Hallo Selmaquote:
Ja goed. Vanmiddag een zere rug van schoonmaakwerk maar dat heb ik er fijn uitgetraint bij de fitnessquote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed!
Met jou ook? (oprechte interesse)
Sel, wanneer gaan we weer samen fitnixen?quote:Op maandag 28 november 2011 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed!
Met jou ook? (oprechte interesse)
Goede houding is een must, zowel bij fitness als bij schoonmaakwerk.quote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja goed. Vanmiddag een zere rug van schoonmaakwerk maar dat heb ik er fijn uitgetraint bij de fitness
Niet daar iig want ik moet nog betalen + fikse boete.quote:Op maandag 28 november 2011 22:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sel, wanneer gaan we weer samen fitnixen?
hmm das jmmr..quote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goede houding is een must, zowel bij fitness als bij schoonmaakwerk.
[..]
Niet daar iig want ik moet nog betalen + fikse boete.
Ik wil trainen bij de Riet.quote:Op maandag 28 november 2011 22:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm das jmmr..
Nja ik moet nog tot juni en dan ga ik ook naar een ander
whehe daar zat ik idd aan te denkenquote:Op maandag 28 november 2011 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wil trainen bij de Riet.
http://www.fitinnsport.nl/
Saamjes met mij (en Kim) doen?
Waarom niet beginnen op de basisschool, leer je ze gelijk metal spelen op gitaar! \m/quote:Op maandag 28 november 2011 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, leraar Nederlands misschien wel
Whehequote:Op maandag 28 november 2011 23:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom niet beginnen op de basisschool, leer je ze gelijk metal spelen op gitaar! \m/
Haha goed dat je me eraan herinnert!quote:Op maandag 28 november 2011 23:23 schreef haakon het volgende:
Bas, je vergeet prioriteit nummero uno!
Bier drinken.
Nu ga ik echt pittn
Ja die houding bij het schoonmaken ging niet.quote:Op maandag 28 november 2011 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goede houding is een must, zowel bij fitness als bij schoonmaakwerk.
[..]
Niet daar iig want ik moet nog betalen + fikse boete.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ja echt kats geen zin. Al niet toen ik opstond vanmorgenquote:
Jij hebt nooit zin in werkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:14 schreef norich het volgende:
[..]
Ja echt kats geen zin. Al niet toen ik opstond vanmorgen
Welquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zin in werken
Dat dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij hebt nooit zin in werken
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat dus
en het is wel duidelijk hoe "druk" je bent nu
Heb middagspauze, dus neequote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet jij niet wat Schreddern ofzo?
Van 13 tot 14 jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Middagpauze tot 14u?? tis geen frankrijk!
Gewoon de mug laten gaan, kun jij slapenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waardeloos geslapenViel rond 1u bijna in slaap tot ik een mug hoorde, hele kamer afgezocht, niks te vinden, weer in bed liggen. Half uur later: weer die mug horen. Vreemde was dat ie niet naar me toe kwam maar zomaar wat rond zat te zoemen
Slaap was weg, heb tot half 7 wakker gelegen en ben nu al de hele middag te brak voor woorden
Kan niet, ik word helemaal opgefokt door dat irritante gezoemquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gewoon de mug laten gaan, kun jij slapen
Oordopjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan niet, ik word helemaal opgefokt door dat irritante gezoem
Laten groeien om te kunnen windmillenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:17 schreef Redbaron het volgende:
Hmm twijfel twijfel.. Moet eigenlijk naar de kapper maar wil ergens ook wel weer mn haar langer hebben..
Wat denken jullie?
Niet zo lang gek!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laten groeien om te kunnen windmillen
achter moet je juist langer laten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet zo lang gek!
Nja dan maar eens langs de kapper achter bij laten knippen
Hoeruh neukuh, nooit meer werkuhquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
achter moet je juist langer laten.
voor 8 december
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoeruh neukuh, nooit meer werkuh
Nee dankje, achter begint het nu al te krullen, en boven valt het mee qua lengte. Dus gewoon bijknippen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
achter moet je juist langer laten.
voor 8 december
matje is New Kidsquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee dankje, achter begint het nu al te krullen, en boven valt het mee qua lengte. Dus gewoon bijknippen.
Matje is GAY
mensen neuken nooit meer werkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
HEUJHEUJHEUJ.. maandag alsnog korpsgesprek!
Word ik misschien alsnog politieagent
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mensen neuken nooit meer werken
eens met die quote?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |