heloef, hij durft niets met meisjes en is net afgewezen door zijn beste vriendin.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijke vraag. Ik kan een poging doen, dan moet je wel geduld hebben.
lijkt robben wel. die is ook meer aan het revalideren dan dat ie voetbalt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef MaanSelene het volgende:
Ok, leg mij eens uit wanneer Suarez voetbalt dan?
Ik zie hem voornamelijk met een semi-gebroken poot op het veld liggen nadat-ie over een grassprietje is gestruikeld namelijk. Dat deed Bergkamp ook niet. Dat doet van Persie bij Arsenal ook niet.
True, verschil is alleen dat Robben altijd echt wat heeft. Suarez acteert. En nog verrekte slecht ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:02 schreef dawg het volgende:
[..]
lijkt robben wel. die is ook meer aan het revalideren dan dat ie voetbalt.
en ik? ben wel benieuwd. en ik voel me buitengesloten nu.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
heloef, hij durft niets met meisjes en is net afgewezen door zijn beste vriendin.
kaneelstokje zoekt een leuke vrouw maar kan niets vinden.
magnetronkoffie ook, maar die is autistisch en vindt het dus moeilijk.
cactus kan geen leuke man vinden.
heathcliff is bi en wil een vrouw versieren.
maan selene is haar slachtoffer.
sinji geeft advies en zoekt hier vermaak.
kree is niet zo goed in initiatief tonen maar iedereen vindt hem wel schattig.
En er zijn ook nog mensen van de oude garde, benzin, mylifeisgrey, supersoep, halcon, lanterfanteraar, en nog wat anderen.
En de topicstelletjes natuurlijk.
en zo niet dan butst ie ballen uit het doel met gestrekte armen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
True, verschil is alleen dat Robben altijd echt wat heeft. Suarez acteert. En nog verrekte slecht ook.
Ik weet niet echt wat van jou, volgens mij kom je gewoon gezellig meezeuren enzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
en ik? ben wel benieuwd. en ik voel me buitengesloten nu.![]()
Ok, wie de topicstelletjes zijn weet ik niet... maar goed nog een paar iig dus voor wie topictitel opgaat. Zal zien wat ik kan betekenenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
heloef, hij durft niets met meisjes en is net afgewezen door zijn beste vriendin.
En er zijn ook nog mensen van de oude garde, benzin, mylifeisgrey, supersoep, halcon, lanterfanteraar, en nog wat anderen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:02 schreef dawg het volgende:
[..]
lijkt robben wel. die is ook meer aan het revalideren dan dat ie voetbalt.
Precies; oh wow, je team heeft gewonnen omdat je de regels overtrad, niet omdat je ploeg beter was. Ben je nou helemaal t ventje? Walgelijk, echt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
en zo niet dan butst ie ballen uit het doel met gestrekte armen.
beetje karig heh, dit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat van jou, volgens mij kom je gewoon gezellig meezeuren enzo
Ik en Newbie114 natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ok, wie de topicstelletjes zijn weet ik niet... maar goed nog een paar iig dus voor wie topictitel opgaat. Zal zien wat ik kan betekenen
Ik ben helemaal geen slachtoffer, ik ben extreem vrijwilliger!quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles voor de overwinningquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:04 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Precies; oh wow, je team heeft gewonnen omdat je de regels overtrad, niet omdat je ploeg beter was. Ben je nou helemaal t ventje? Walgelijk, echt!
Ja, hoe ik het concreet kan maken naar een date.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef VacaLoca het volgende:
Nee hij is een rasvoetballer
Anyway, zijn er nog mensen hier dus met bepaalde doelen en die nog troubles hebben met bereiken ervan door verscheidene drempels op de weg naar die doelen en die hulp accepteren om over die drempels heen te komen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen slachtoffer, ik ben extreem vrijwilliger!
Vraag of ze zaterdag tijd heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, hoe ik het concreet kan maken naar een date.
spreek zondagavond af. rond 19:00, ergens tussen jullie woonplaatsen in. opgelost.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Uit je comfortzone stappen en het zo simpel maken als dat je stiekem allang weet dat het is. Dat hoef ik je niet te vertellen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.....beetje jammer wel weer dat ze dan zo ruk zijn dat ze de finale niet halenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Alles voor de overwinning< advies wat hier ook opgaat in dit topic
Zo laat? Dan kan beter overdag he.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:06 schreef dawg het volgende:
[..]
spreek zondagavond af. rond 19:00, ergens tussen jullie woonplaatsen in. opgelost.
nou, dan spreek je zondagmiddag om 14:00u af.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zo laat? Dan kan beter overdag he.
Je hebt een zondag-fetisj?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:08 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dan spreek je zondagmiddag om 14:00u af.
Dan gaan we morgen eens brainstormen over wanneer we wel kunnen.....quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
Gedaan en realiseer me nu pas dat ik dan helemaal niet kan.
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:10 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dan gaan we morgen eens brainstormen over wanneer we wel kunnen.....
Ik ga nu slapen mensjes.
Truste en tot morgen enzo.....
Ik? Nee hoor, ik vind het gewoon dom dat ze niets afspreken. Typisch een negatief punt van vrouwen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:12 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan zeuren of ik een zondagfetisj heb.
nee jij niet. selene.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor, ik vind het gewoon dom dat ze niets afspreken. Typisch een negatief punt van vrouwen.
Daarom heb ik ook voornamelijk mannelijke vrienden (niet dat ik vaak meiden tegenkom ofzo)
Welterustenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
Damn, ik was zooooooooo close dit keer.
Maar helaas, helaas, moet ik toch mijn bed in zonder date op zak.
Je hebt het in de pocket meid.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
Damn, ik was zooooooooo close dit keer.
Maar helaas, helaas, moet ik toch mijn bed in zonder date op zak.
Wat is jouw deal in dit topic?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:19 schreef VacaLoca het volgende:
Hier datumprikker.nl veel plezier. Niet zoveel aandacht proberen te trekken voor zoiets.
Dat is tegenwoordig het doel van de reeks, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:19 schreef VacaLoca het volgende:
Hier datumprikker.nl veel plezier. Niet zoveel aandacht proberen te trekken voor zoiets.
Oke, biertje doen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het in de pocket meid.
En ik ben geen creep, echt niet!
Hmmm klopt eigenlijk wel over mij, de laatste (en dat was ook de eerste) keer werd ik meer door die meid versierd helaas met een jammerlijke afloop, maargoed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoals ik aangaf zitten velen hier in een situatie waar ik enkele jaren terug zat. Ik ben er uit, dus naast dat ik het wel interessant vind omdat ik vanuit het verleden kan relateren, kan ik ms nog wat bijdragen ook.quote:
Haha, altijd.quote:
In welk opzicht ben je eruit? Kun jij nu elke vrouw versieren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:22 schreef VacaLoca het volgende:
Zoals ik aangaf zitten velen hier in een situatie waar ik enkele jaren terug zat. Ik ben er uit, dus naast dat ik het wel interessant vind omdat ik vanuit het verleden kan relateren, kan ik ms nog wat bijdragen ook.
Plus dat het een actief topic is op fok dus makkelijk prooi voor wat geouwehoer tijdens dode uurtjes.
Voor deze ene keer dan:quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:21 schreef dawg het volgende:
vaca! daar is ze dan. het antwoord op al je vragen!
Dat kan niemand.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In welk opzicht ben je eruit? Kun jij nu elke vrouw versieren?
true that.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:29 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens zal voor aantal hier niet de focus zo sterk op vinden van een wederhelft moeten liggen maar op het genieten van het eigen leventje. Dan komt dat andere haast vanzelf wel.
Je eerlijkheid siert je. Knapheid is maar relatief en valt enorm goed te compenseren met een erg aantrekkelijk innerlijk. Mooie vrouwen zijn ook maar gewoon mensenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:28 schreef VacaLoca het volgende:
Dat kan niemand.
Maar van een periode waar ik geïsoleerd alleen thuis zat, zonder vrienden of zelfs kennissen. Waar ik zo onzeker was geworden als maar kan, waar mijn gedachten niet grijs waren maar gewoon zwart. Zorgde niet meer voor mezelf etc. Totaal aan de afgrond. Naar simpelweg 'levensgenieter'.
Tuurlijk zitten er nog wel wat restantjes van mn verleden en ben ik geen casanova, maar heb ik iig wel alles op de rit, ben ik aardig tevreden, blijft alles up up up gaan en zie ik een toekomst voor mezelf waar ik vroeger alleen aan dingen als de dood kon denken op een gegeven moment.
Als ik nog wat knapper was geweest was ik ms nu wel een Don Juan, maar het babbeltje heb ik iig redelijk. Onzekerheid om op een mooie dame af te stappen is er zeker nog wel, maar ik vermaak me iig met uitgaan en verstop me niet.
Hoe heb je ervoor gezorgd dat je gedachten minder negatief werden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat kan niemand.
Maar van een periode waar ik geïsoleerd alleen thuis zat, zonder vrienden of zelfs kennissen. Waar ik zo onzeker was geworden als maar kan, waar mijn gedachten niet grijs waren maar gewoon zwart. Zorgde niet meer voor mezelf etc. Totaal aan de afgrond. Naar simpelweg 'levensgenieter'.
Tuurlijk zitten er nog wel wat restantjes van mn verleden en ben ik geen casanova, maar heb ik iig wel alles op de rit, ben ik aardig tevreden, blijft alles up up up gaan en zie ik een toekomst voor mezelf waar ik vroeger alleen aan dingen als de dood kon denken op een gegeven moment.
Als ik nog wat knapper was geweest was ik ms nu wel een Don Juan, maar het babbeltje heb ik iig redelijk. Onzekerheid om op een mooie dame af te stappen is er zeker nog wel, maar ik vermaak me iig met uitgaan en verstop me niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:31 schreef Cactus1 het volgende:
Mooie vrouwen zijn ook maar gewoon mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt het begrepenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:29 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens zal voor aantal hier niet de focus zo sterk op vinden van een wederhelft moeten liggen maar op het genieten van het eigen leventje. Dan komt dat andere haast vanzelf wel.
Met het eerste eens.quote:
Juist niet, mensen als jij wachten te lang.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
Met het eerste eens.
Maar vanzelf komen.....
Nee denk het toch niet, of je moet helang wachten
Ik vind jou niet bepaald een levensgenieter, niet om te dissen yo loka kijk, ik zei dissen *gniffel*quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
Met het eerste eens.
Maar vanzelf komen.....
Weet ik maar dat is dus precies wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist niet, mensen als jij wachten te lang.
het is eigenlijk gewoon simpel. als je lekker in je vel zit en jezelf en je leven leuk vindt, straal je dat uit en zullen mensen sneller toenadering zoeken. daar krijg je zelfvertrouwen van en daarmee kom je min of meer in een cirkel.quote:
Dat woord past echt enorm goed bij je Sinji.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind jou niet bepaald een levensgenieter, niet om te dissen yo loka kijk, ik zei dissen *gniffel*
Wat Sinji zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik maar dat is dus precies wat ik bedoelde.
Je kan het voor jezelf op een rijtje hebben maar dan komen ze niet ineens met bosjes op je af. (tenzij je geluk hebt)
Wel, maar ik mis wel een leuk meisje die naast me staat en meeleeft met mequote:Op vrijdag 25 november 2011 02:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind jou niet bepaald een levensgenieter, niet om te dissen yo loka kijk, ik zei dissen *gniffel*
key is zorgen dat je zonder een vriendin ook geniet van je leven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
Wel, maar ik mis wel een leuk meisje die naast me staat en meeleeft met me
Naja ik zat op gegeven moment echt rock bottom dus kon alleen nog maar omhoog in principe. Begon langzaam door er iig wat over te praten. Dan werd je wel vanalles verteld wat je er actief aan kan doen, maar de simpelste dingen waren kwa gevoel al hoge drempel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe heb je ervoor gezorgd dat je gedachten minder negatief werden?
Ik heb er nu heel veel last van, zelfs nu ik een vriend heb, wat niets zegt over je gelukkig zijn met jezelf en je leven.
Ti's niet dat ik niet geniet van het leven maar meer dat ik er gewoon wat in misquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:43 schreef dawg het volgende:
[..]
key is zorgen dat je zonder een vriendin ook geniet van je leven.
Naja ze komen niet zomaar bij je aanbellen als je thuiszit nee. Maar bedoel dat als je vrienden om je heen krijgt en je gaat leuke dingen doen en hebt het naar je zin dan kom je vast wel af en toe mensen van het vrouwlijke geslacht tegen die dan iig al eerder interesse in je zullen hebben dan wanneer je nog doodonzeker een versierpoging doet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
Met het eerste eens.
Maar vanzelf komen.....
wat is het dat versieren je moeilijk afgaat dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ti's niet dat ik niet geniet van het leven maar meer dat ik er gewoon wat in mis
Respect dat het je is gelukt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja ik zat op gegeven moment echt rock bottom dus kon alleen nog maar omhoog in principe. Begon langzaam door er iig wat over te praten. Dan werd je wel vanalles verteld wat je er actief aan kan doen, maar de simpelste dingen waren kwa gevoel al hoge drempel.
Uiteindelijk waren het de dingen waarbij ik me wat in het diepe gooide op gegeven moment toch de zaken die mij meest vooruit hebben geholpen. Eerst vrijwilligerswerk bij iets waar je onder mensen kwam van allerlei leeftijden. Stond daarmee bv ook achter de bar, waar ik in totaal wel duizenden mensen bediend heb. Vroeger had ik altijd gedacht dat achter bar staan totaal niet voor mij weggelegd is, veels te eng... bleek het juist heel leuk te vinden en groeide er snel in.
Daar heb ik wel van geleerd dat je soms een bepaald negatief beeld van jezelf hebt waardoor je dingen niet doet omdat je denkt dat die wel voor anderen maar niet voor jou weggelegd zijn. En dat dat beeld totaal niet kan kloppen soms.
Met dat vrijwilligerswerk voelde ik me alweer meer deel uitmaken van de maatschappij en had ik weer omgang met mensen. Dat gaf al een boost en wat ik vervolgens ging doen was een HBO studie na 4 jaar niets gedaan te hebben, havo geeneens afgerond.
Krijg je bv van je moeder te horen van of wel verstandig is zo'n grote stap. Of je niet beter met een avondschool havo af kan maken oid. Maar heb het gedaan en na 2 maanden wennen was ik ineens al snel een vrij normale student die goed kon vinden met iedereen. Blij dat ik die keuze gemaakt heb, want uiteindelijk is met leeftijdsgenoten doen wat op je niveau ligt beter dan dat je in een wereld stapt van volwassenonderwijs waar men 30+ is en je dus eerder als zodanig gaat leven dan als een jonge student.
Volgende grote stap was alleen op vakantie gaan, backpacken door voornamelijk Spanje. Ook weer van zou je dat wel doen, wordt dat niet eenzaam. Integendeel; in hostels talloze schitterende mensen leren kennen, tijd van mn leven gehad en ging voor het allereerst stappen; In Barcelona notabene.
Die lifestyle er wat ingehouden; studentje die verschillende reisjes maakt en simpelweg door het leven te leven ben ik er helemaal bovenop gekomen.
Zal voor iedereen anders zijn, bij mij was het dus dat ik vooral door de situatie op een gegeven moment in diep dal kwam, en daardoor kwa gedrag zelfs wat autistisch werd, maar vanbinnen was ik denk ik altijd wel meer dan dat en na over de eerste drempel heen gekomen te zijn heb ik de omhooggaande lijn aardig door kunnen trekken.
Inmiddels ben ik wel 5 jaar verder en is nog niet alles helemaal zoals ik het graag had gezien. Deels ligt het aan geluk hebben met wanneer je wie en wat treft, en aan je eigen daadkracht ook wel om dat geluk af te dwingen. Maar deels ook omdat je die tijd gewoon nodig hebt om langzaam maar zeker er te komen. Haast jezelf dan ook niet teveel en voel je niet te snel down als iets niet op korte termijn lukt. Richt je op wat je wel aandurft en probeer steeds je comfortzonde iets groter te maken.
Ik wens jullie alvast veel succes met kree, jullie komen zelf wel achter waaromquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:48 schreef dawg het volgende:
[..]
wat is het dat versieren je moeilijk afgaat dan?
Iets missen is opzich een positief iets. Betekend dat je iets goeds wilt voor jezelf, is al meer dan sommigen die niets meer zien voor henzelf. Ik weet niet hoe oud je bent en op welke manier je ermee bezig bent. Iets willen is a) maar wat je zelf doet en of dat matcht met een realistische kans om het ook te krijgen is b).quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ti's niet dat ik niet geniet van het leven maar meer dat ik er gewoon wat in mis
Stargatequote:Op vrijdag 25 november 2011 02:51 schreef dawg het volgende:
kree is een woord dat veel in stargate sg1 voorkwam. een of ander roepwoord van jaffa's, een ras van slaven gedomineerd door een buitenaards ras.
Nou niet eens het versieren opzich, maar eerst iemand tegen komen waar ik iets voor voel is het meer denk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:48 schreef dawg het volgende:
[..]
wat is het dat je versieren je moeilijk afgaat dan?
Scherp daar kwam het ook van iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:51 schreef dawg het volgende:
kree is een woord dat veel in stargate sg1 voorkwam. een of ander roepwoord van jaffa's, een ras van slaven gedomineerd door een buitenaards ras.
sg:u is het beste vind ik. fucked dat er maar 2 seizoenen van gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stargate
Vele uren over gepraat met een vriend van me.
nooit genoeg, dan zou ik daar beginnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet eens het versieren opzich, maar eerst iemand tegen komen waar ik iets voor voel is het meer denk.
De meeste meiden vinden me wel leuk en kunnen goed met me praten.
En het ligt ook wel een beetje aan mij want ik heb er zelf nooit genoeg aan gedaan, Maarja dat zie ik nu pas in.
En in kroegen of noem maar op zijn de meeste te jong of bezet, dat maakt het er niet makkelijker op
Mja, ik heb eerst een jaar gehad waarin ik uberhaupt zo in de put zeg maar geraakte. Daarna een jaar van isolatie al waarin ik zoiets had van laat me maar met rust. Daarna van ok ik voel me kut en zie geen uitweg, wat nu? Daarna iets van hulp gaan accepteren, mensen om mee te praten, iig iets van contact. Zelfs tot (wat ik alleen maar deed omdat ik rockbottom was want voelde me eigenlijk toch nog iets te goed voor ziets) het hebben van een 'maatje' - iemand (vrijwilligster) die dingen met je onderneemt - hoe 'kansloos' dat ook was, heeft toch wat geholpen want je doet weer wat normale sociale dingen en beleefd hoe het ook kan. Tot ik zelf dus de stap durfte te maken om dat vrijwilligerswerk te gaan doen was ik wel 3 jaar verder. Daarna is het in een stroomversnelling gegaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Respect dat het je is gelukt.
Zo te lezen gaat het absoluut de goede kant op met jou. Waarschijnlijk komt het door je doorzettingsvermogen (waar het mij nogal aan ontbreekt, ik blijf waarschijnlijk voor altijd mijn in zelfhaat zwelgende, autistische zelf).
Sg Atlantis nooit gezien?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:57 schreef dawg het volgende:
[..]
sg:u is het beste vind ik. fucked dat er maar 2 seizoenen van gemaakt zijn.
fascinatie voor het heelal.
in welke zin trouwens?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stargate
Vele uren over gepraat met een vriend van me.
Gewoon, zoals je met vrienden over series kunt praten soms, afleveringen reviewen, de hoofdpersonen afkraken, etcetera. Ik praatte ook veel met hem over Star Trek.quote:
Ik blijf er nog bij dat sg1 het beste was. Maar die heb ik ook van het begin tot het eind gevolgdquote:Op vrijdag 25 november 2011 03:00 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel, vind ik de minste van de 3. universe het beste, dan sg1, dan atlantis.
ahh zo. jammer, ik dacht even diepe filosofische gesprekken over het potentieel van het heelal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, zoals je met vrienden over series kunt praten soms, afleveringen reviewen, de hoofdpersonen afkraken, etcetera. Ik praatte ook veel met hem over Star Trek.
Ik praat nu bijna nooit meer met hem eigenlijk.
ik ook. heb alles van stargate, alle 3. heb je ook de films gezien, ark of truth en continuum?quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ik blijf er nog bij dat sg1 het beste was. Maar die heb ik ook van het begin tot het eind gevolgd
Had je daarvoor ook al eens gewerkt? Het is een beetje wat mij altijd door mijn weekend heensleept namelijk, ik zou echt niet zonder mijn werk willen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja, ik heb eerst een jaar gehad waarin ik uberhaupt zo in de put zeg maar geraakte. Daarna een jaar van isolatie al waarin ik zoiets had van laat me maar met rust. Daarna van ok ik voel me kut en zie geen uitweg, wat nu? Daarna iets van hulp gaan accepteren, mensen om mee te praten, iig iets van contact. Zelfs tot (wat ik alleen maar deed omdat ik rockbottom was want voelde me eigenlijk toch nog iets te goed voor ziets) het hebben van een 'maatje' - iemand (vrijwilligster) die dingen met je onderneemt - hoe 'kansloos' dat ook was, heeft toch wat geholpen want je doet weer wat normale sociale dingen en beleefd hoe het ook kan. Tot ik zelf dus de stap durfte te maken om dat vrijwilligerswerk te gaan doen was ik wel 3 jaar verder. Daarna is het in een stroomversnelling gegaan.
Grappige is wel dat ik toen voor dat vrijwilligerswerk vooraf een zelf-evaluatie had ingevuld. Als ik die nu opnieuw zou invullen zouden 9 van de 10 'kan ik niet zo heel goed' vinkjes nu een 'kan ik vrij goed' zijn. Ongeluk kan soms ook komen doordat je er van overtuigd bent geraakt dat je bepaalde dingen niet kan, niet voor je weggelegd zijn of je niet gegund zijn... terwijl dat helemaal niet zo is.
Nee nog nooit, had dit alles ook al op jonge leeftijd (17). Daarom ws wel des te meer dat ik nog vanalles ontdekte over mijzelf.quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je daarvoor ook al eens gewerkt? Het is een beetje wat mij altijd door mijn weekend heensleept namelijk, ik zou echt niet zonder mijn werk willen.
Ik hoop dat als ik volgend jaar een nieuw begin maak bij een andere studie in een andere stad, alles ook wat beter zal gaan.
Stuk van Gezien moet ze eigenlijk nog steeds kijken maar ben de interesse er inmiddels een beetje in kwijt. Was toen elke week wachten op een nieuwe aflevering hoewel vond het minder worden toen die hammond en mc Guyver eruit gingenquote:Op vrijdag 25 november 2011 03:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh zo. jammer, ik dacht even diepe filosofische gesprekken over het potentieel van het heelal.
[..]
ik ook. heb alles van stargate, alle 3. heb je ook de films gezien, ark of truth en continuum?
vond ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
Stuk van Gezien moet ze eigenlijk nog steeds kijken maar ben de interesse er inmiddels een beetje in kwijt. Was toen elke week wachten op een nieuwe aflevering hoewel vond het minder worden toen die hammond en mc Guyver eruit gingen
Volgens mij heb ik jou een keer in Spanje gespotquote:Op vrijdag 25 november 2011 03:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee nog nooit, had dit alles ook al op jonge leeftijd (17). Daarom ws wel des te meer dat ik nog vanalles ontdekte over mijzelf.
Heb zelf altijd wat spijt dat ik toen ik verhuisde ik in een buurt terecht gekomen ben waar niemand woont waar ik wat mee gemeen heb. Er zitten geen studenten hier, alleen maar paupers of gezinnen, en ver van centum af. Kwa sociale kansen niet optimaal op zn zachts gezegd. Kan je aanraden om met een nieuwe studie meteen op kamers te gaan en ms bij een vereniging ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 03:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou een keer in Spanje gespotlol watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NeeMaar hoe kom je daar zo bij
![]()
Echt wtf?quote:heloef, hij durft niets met meisjes en is net afgewezen door zijn beste vriendin.
Leuke beschrijving Lokaquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij zat hier 1 dag tussenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang zat er tussen jullie eerste zoen en je ontmaagding, als ik vragen mag?
Hehe ik durfde vorige week nog mijn tong in iemands bek te steken ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Loefje, kan je op msn. Ik moet even iemand doodwensen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe ik durfde vorige week nog mijn tong in iemands bek te steken ja.
Hoe is 't gegaan tussen jou en Heathcliff gister?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:26 schreef MaanSelene het volgende:
Goeiemorgen mensen......
Wat een korte kutnacht weer....
Haha, eigenlijk heel goed; heb wel het idee dat het klikt. Volgens Kaneelstokje in ieder geval wel. We zijn echter vrouwen; dus na een paar uur kletsen hebben we nog altijd geen exacte date afgesproken. Maar dat die er komt is zeker!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is 't gegaan tussen jou en Heathcliff gister?
Fijn om te horen dat het klikt tussen jullie twee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:56 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk heel goed; heb wel het idee dat het klikt. Volgens Kaneelstokje in ieder geval wel. We zijn echter vrouwen; dus na een paar uur kletsen hebben we nog altijd geen exacte date afgesproken. Maar dat die er komt is zeker!
Leuk dat je ernaar vraagt
Ik heb heel wat met Heathcliff afge-DM't dus was wel benieuwd of ze nu eindelijk geluk heeft gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:56 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk heel goed; heb wel het idee dat het klikt. Volgens Kaneelstokje in ieder geval wel. We zijn echter vrouwen; dus na een paar uur kletsen hebben we nog altijd geen exacte date afgesproken. Maar dat die er komt is zeker!
Leuk dat je ernaar vraagt
Mja, de dingen die we zoeken zijn wel verschillend, maar dat geeft niet. Voor nu klikt het, en waar het toe leidt zien we wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb heel wat met Heathcliff afge-DM't dus was wel benieuwd of ze nu eindelijk geluk heeft gehad.
Ik probeer haar ook aan een ex van me te koppelen maar die ex wil niet zo meewerken qua berijkbaarheid (zit ook in de wajong).
Dank je wel; succes op school vandaag!quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:04 schreef Newbie114 het volgende:
Tijd om maar weer naar school te gaan. Succes MaanSelene en Heathcliffe, leuk om te lezen dat jullie het zo goed kunnen vinden met elkaar
Wel handig, zo'n gratis psychiaterquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Loefje, kan je op msn. Ik moet even iemand doodwensen.
Ik doe de afgelopen twee dagen ook niks anders dan tegen haar aan janken.quote:
Voor mij ook, dat is elkaars schuld, dus we kunnen elkaar de volgende keer beterniet uit ons slaap houden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:26 schreef MaanSelene het volgende:
Goeiemorgen mensen......
Wat een korte kutnacht weer....
Of juist wel, dat is.....laat maarquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Voor mij ook, dat is elkaars schuld, dus we kunnen elkaar de volgende keer beterniet uit ons slaap houden.
Je bent niet de enige.quote:
Ik ook niet.quote:
Ze heeft nog meer angst met contact met mensen leggen dan ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:01 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Mja, de dingen die we zoeken zijn wel verschillend, maar dat geeft niet. Voor nu klikt het, en waar het toe leidt zien we wel.
Wel lief dat jullie haar allemaal zo proberen te helpen
Hoe bedoel je, qua bereikbaarheid, als ik vragen mag?
Oeh, chocoladeletterquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:57 schreef Myraela het volgende:
Sinterklaas heeft een chocoladeletter in mijn schoen gedaan.
Moguhquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Oeh, chocoladeletter![]()
Moguh jongens.
De moeite waard om na te lezen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:32 schreef stefanhaan het volgende:
Er is hier ook veel gebeurt
Tevens morge
heath gaat daten? Verder ga ik niet terug lezenquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De moeite waard om na te lezen?
Yep...mission accomplishedquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
heath gaat daten? Verder ga ik niet terug lezen
Van zat zijn kun je inderdaad wel eens van spugen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
Hoi mensen. Ik ben alles spuugzat.
Verder heb ik niets meer te melden.
Wattis?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
Hoi mensen. Ik ben alles spuugzat.
Verder heb ik niets meer te melden.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Van zat zijn kun je inderdaad wel eens van spugen.
Haat nou niet zo.quote:
Jezus mina.....alleen zijn sleutelbeen? Verder niks ernstigs? Komt hij nog goed weg!quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:53 schreef Keyos het volgende:
Nou, maar hopen dat deze vrije dag wat meer gaat brengen dan die van gisteren, heb gisteren een halve dag in het ziekenhuis moeten zitten -_-, mijn vader was gevallen met de racefiets as usual en daarbij het sleutelbeen gebroken, al de zoveelste keer dat hij wat oploopt met die fiets, racefietsen staat bijna gelijk aan zelfmoord.
Hij ligt natuurlijk aardig open op verschillende plekken, dan is het ook nog te hopen dat het frame niet kapot is van de fiets (het is Carbon wat dus heel licht en duur is, maar zeer fragiel), maar voor de rest heef hij nergens echt last. Sleutelbeen breuk blijft de standaard breuk die je oploopt na een valpartij met de racefiets ^^.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Jezus mina.....alleen zijn sleutelbeen? Verder niks ernstigs? Komt hij nog goed weg!
Lokasenna, what's up girl?
Ok is primaquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:55 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon kutdag en alles. Maar ik ga nu uitloggen. Tot later denk ik.
Carbon is hier bekend inderdaad; het is echt belachelijk eigenlijk dat het zo duur is, maar ja, niets aan te doen. Zo te horen heeft je vader een behoorlijk beschermengeltje op zijn schouders....mag hij blij mee zijn. Hij had zijn nek wel kunnen breken met die ladder!quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij ligt natuurlijk aardig open op verschillende plekken, dan is het ook nog te hopen dat het frame niet kapot is van de fiets (het is Carbon wat dus heel ligt en duur is, maar zeer fragiel), maar voor de rest heef hij nergens echt last. Sleutelbeen breuk blijft de standaard breuk die je oploopt na een valpartij met de racefiets ^^.
Die pa van mij komt altijd goed weg, hij is zelfs een keer metershoog met een ladder naar beneden geknalt , had toen ook alleen maar een gebroken arm, terwijl het veeeeeeel slechter had af kunnen lopen.
Hopelijk vandaag ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Heathcliff![]()
Je had succes gister!
Nee, maar ik heb wel gelezen dat de Belgische staatsbons al 200 miljoen opgeleverd heeft. Dat was echt geweldig om te lezen. Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:19 schreef MaanSelene het volgende:
Hebben jullie 't trouwens al gelezen? Coco de Meyere heeft zelfmoord gepleegd....
Guten tag,quote:
Een staatsbons? Ben ik heel dom als ik niet weet wat dat is?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel gelezen dat de Belgische staatsbons al 200 miljoen opgeleverd heeft. Dat was echt geweldig om te lezen. Ongelofelijk.
Tegen een vaste rente breng je je spaargeld onder bij de staat, die lenen dus bij de burger ipv op de beurs. Voor een periode van 3, 5 of 8 jaar, maar dan heb je er zelf geen beschikking meer over.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:21 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Een staatsbons? Ben ik heel dom als ik niet weet wat dat is?
Is dat geen "Bonds" ipv bons? You got me confused there at first tot ik door had dat je wss bonds bedoelde.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tegen een vaste rente breng je je spaargeld onder bij de staat, die lenen dus bij de burger ipv op de beurs.
Imagostyliste, bekend van tvquote:
Nee, alle media lijken toch echt bons te schrijven. Ik vind het ook een beetje een vreemd woord.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is dat geen "Bonds" ipv bons? You got me confused there at first tot ik door had dat je wss bonds bedoelde.
Ahh , dan zal dat wel de slechte vertaling zijn naar de Nederlandse taal aangezien het in het Engels uiteraard wel "Bonds" is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, alle media lijken toch echt bons te schrijven. Ik vind het ook een beetje een vreemd woord.
Als het geen celebs zijn dan is het toch ook zielig dat ze duidelijk zo ongelukkig waren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:23 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Imagostyliste, bekend van tvViel me op dat er zoveel celebs zijn de laatste tijd die er een eind aan maken. Vind dat zo triest he....
Triest? why? Ze doen het toch echt zelf?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:23 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Imagostyliste, bekend van tvViel me op dat er zoveel celebs zijn de laatste tijd die er een eind aan maken. Vind dat zo triest he....
Dat bedoelde ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het geen celebs zijn dan is het toch ook zielig dat ze duidelijk zo ongelukkig waren?
Omdat de meeste celebs nou eenmaal meer fans/geïnteresseerden hebben dan de meeste mensen vrienden hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:29 schreef MaanSelene het volgende:
Dat bedoelde ik natuurlijk nietNatuurlijk is dat zielig. Maar bij celebs staat het breed uitgemeten in de krant, terwijl de meesten die zelfmoord plegen naamloos de boeken ingaan onder het kopje 'statistiek'. Ik heb daar moeite mee. Begrijp natuurlijk dat celebs nou eenmaal in de krant komen, maar waarom zou de een naamloos moeten zijn en de ander herdenkingssites krijgen op internet?
Net als dat een ongeluk met een bus en 3 doden in Amsterdam meer publiciteit oplevert dan een vliegtuig (zonder Nederlanders) die crashed op Madagaskar met 200 doden. Nieuwswaarde rules the papers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat de meeste celebs nou eenmaal meer fans/geïnteresseerden hebben dan de meeste mensen vrienden hebben
Ben het wel met je eens dat dat ongelijk en vreemd is, maar het is wel verklaarbaar.
Klopt, maar dat is ook het enige wat de Nederlander boeit, standaard doden heb je overal op de wereld every day, dan filter je alles weg waar geen Nederlander bij betrokken is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:43 schreef heloef het volgende:
Bij een vliegtuigcrash met 200 Engelse, Spaanse, Griekse of wat dan ook voor afkomst en er zit een Nederlander bij gaat de aandacht alleen maar uit naar die ene Nederlander.
Nu wil ik niet lullig doen, maar carbon is extreem sterk en stevig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij ligt natuurlijk aardig open op verschillende plekken, dan is het ook nog te hopen dat het frame niet kapot is van de fiets (het is Carbon wat dus heel licht en duur is, maar zeer fragiel)
Extreem sterk is overdreven, en de impactweerstand van carbon is juist nogal laag zeker als je het voor een fietsframe gebruikt. Daarbij breekt het juist wel vrij plotseling in één keer, omdat het amper buigt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu wil ik niet lullig doen, maar carbon is extreem sterk en stevig.
Het is niet voor niks dat bepaalde kooi consticties van carbon gemaakt zijn bij sport auto's.
Die zijn namelijk licht, stijf en extreem sterk!
Carbon breekt niet zomaar.
Dit, één verkeerde knal op je carbon en je kan hem weggooien. Sowieso zijn er in het wielrennen veel meer (gevaarlijke) valpartijen en mechanische problemen/fietsen die ineens kapot gaan sinds er carbon gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Extreem sterk is overdreven, en de impactweerstand van carbon is juist nogal laag zeker als je het voor een fietsframe gebruikt. Daarbij breekt het juist wel vrij plotseling in één keer, omdat het amper buigt.
"Geeft een high-five Barney style"quote:
Dat doet mij er aan herinneren dat ik morgen voor het eerst in 4 jaar weer een pak aan moet.quote:
Uhm, hoe groot was dat pak dan wel niet gekocht toen je 13 was ? xDquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat doet mij er aan herinneren dat ik morgen voor het eerst in 4 jaar weer een pak aan moet.
Die nu trouwens beter zit dan toen ik 13 was.
Ik was gewoon enorm dik toen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uhm, hoe groot was dat pak dan wel niet gekocht toen je 13 was ? xD
Moet woensdag zelf ook een pak aan, belangrijke presentatie op school, dus: SUIT UP!
Ik zie er wel beter uit in mijn dagelijkse kloffie, maar het mistaat me niet.quote:
Ik heb nooit een pak gehad en hopelijk kan ik dat zo houdenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie er wel beter uit in mijn dagelijkse kloffie, maar het mistaat me niet.
Ik heb de afgelopen dagen niet kunnen werken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nooit een pak gehad en hopelijk kan ik dat zo houden
Ik moet echt nog superveel doen, maar kan mezelf er niet toe aanzetten om te beginnen en te focussen. Moet de hele tijd denken aan alles wat ik nog moet doen en dat houdt me van mijn werk af
Is zeker niet overdreven. Carbon is 5x lichter dan staal van de zelfde sterkte. Dus carbon is wel degelijk zeer sterk. Gemiddeld is carbon 4 tot 6x sterker qua trekkracht dan staal of aluminiumquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Extreem sterk is overdreven, en de impactweerstand van carbon is juist nogal laag zeker als je het voor een fietsframe gebruikt. Daarbij breekt het juist wel vrij plotseling in één keer, omdat het amper buigt.
Was het zo erg ja?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen niet kunnen werken.
Gebroken harten zorgen voor schoolachterstanden.
Maar ik ben nu weer vrij in mijn hoofd.
Ik zou eigenlijk wel elke dag in een pak willen lopen, maarja dan word je weer zo vreemd aangekeken door veel mensenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nooit een pak gehad en hopelijk kan ik dat zo houden
Ik moet echt nog superveel doen, maar kan mezelf er niet toe aanzetten om te beginnen en te focussen. Moet de hele tijd denken aan alles wat ik nog moet doen en dat houdt me van mijn werk af
Dromen zijn leuk... maken de nacht wat minder nutteloosquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:28 schreef formerjellybean het volgende:
Tjeesssssssh wat kan een mens vaag dromen en hoe kom je op sommige dingen ?? Ik droomde van een ex van 8 jaar terug en droomde dat ik samenwoonde hoe vaag is dat ??
Misschien is er iets binnen je wat zegt dat je het zo wilt ^^.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:28 schreef formerjellybean het volgende:
Tjeesssssssh wat kan een mens vaag dromen en hoe kom je op sommige dingen ?? Ik droomde van een ex van 8 jaar terug en droomde dat ik samenwoonde hoe vaag is dat ??
Dat is altijd irritant hequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Supersoep het volgende:
Godverdomme vuile vieze postbodes."Klant was niet beschikbaar voor aflevering" Geen enkele deurbel gehoord, niks, op een tijdstip waar ik gewoon thuis was. Asociale teringlijers.
Nou nee, en eigenlijk heb ik ook helemaal niet meer over die ex nagedacht , die is getrouwd nu en heeft kind . En over het samenwonen helemaal niet , want het was in die droom dus raar , ik woonde met hem samen, maar hij kreeg een ander meisje en zette me het huis uit , maar zocht later dus weer contact en ja dit komt in de categorie rare dromen voor waar ik niets van snap.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Misschien is er iets binnen je wat zegt dat je het zo wilt ^^.
je wil serieus genomen worden ????quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Ruv het volgende:
Nadat ik gisteren nogal niet serieus ben genomen door een aantal mensen in dit topic, en een paar DM's verder besluit ik het om het nog eens een poging te geven.
Ik heb dat soort dromen ook nog weleens.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee, en eigenlijk heb ik ook helemaal niet meer over die ex nagedacht , die is getrouwd nu en heeft kind . En over het samenwonen helemaal niet , want het was in die droom dus raar , ik woonde met hem samen, maar hij kreeg een ander meisje en zette me het huis uit , maar zocht later dus weer contact en ja dit komt in de categorie rare dromen voor waar ik niets van snap.
Ik heb wel een ruzie met een recente ex dus misschien dat die droom daar vandaan komt ofzo.
In mijn therapie groep zat ook een meisje die onwijs mooi was. Onder de tatoeages, supermooi haar en nagels en kledingstijl.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:41 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens even iets heel bizars vertellen, ik had vroeger therapie en daar zat een meisje in de groep, die was ook borderliner en nogal agressief. Toen was het een heel mooi meisje maar laatste tijd zag ik haar en toen zag ze er niet meer uit door drugsgebruik .
Paar weken terug ging ik naar de kroeg en blijkt ze dus vermist te zijn en nu hoorde ik dus dat ze dus niet meer is zelfmoord.
Best wel bizar maar ik verwachtte het ergens van haar wel
Ja dat zijn wel van die kippenvel berichtjes danquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:41 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens even iets heel bizars vertellen, ik had vroeger therapie en daar zat een meisje in de groep, die was ook borderliner en nogal agressief. Toen was het een heel mooi meisje maar laatste tijd zag ik haar en toen zag ze er niet meer uit door drugsgebruik .
Paar weken terug ging ik naar de kroeg en blijkt ze dus vermist te zijn en nu hoorde ik dus dat ze dus niet meer is zelfmoord.
Best wel bizar maar ik verwachtte het ergens van haar wel
Het valt wel mee maar misschien is dat omdat ik daarin hard ben sommige verwacht je dat het goed gaat en bij andere niet. Juist omdat het ook bij die omgeving hoorde . Het zet me wel aan het denken dat ik juist mijn dingen redelijk op pootjes heb en als het niet gewerkt had ik misschien wel in haar situatie zat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zijn wel van die kippenvel berichtjes dan
Het ligt er bij mij aan, sommige hebben hun leven op orde maar er zijn er ook die juist hun leven niet op orde hebben en eigenlijk heel erg achteruit zijn gegaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
In mijn therapie groep zat ook een meisje die onwijs mooi was. Onder de tatoeages, supermooi haar en nagels en kledingstijl.Zou die groep wel weer eens willen zien.
Sommige ben ik al weer vergeten. Met eentje heb ik nog contact en met andere ben ik gewoon benieuwd hoe het afgelopen is want je hoort heftige verhalen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het ligt er bij mij aan, sommige hebben hun leven op orde maar er zijn er ook die juist hun leven niet op orde hebben en eigenlijk heel erg achteruit zijn gegaan.
Ik zou dan liever de mensen die vooruit zijn gegaan willen zien eigenlijk
Ik eigenlijk nog met 1tje via facebook, ben laatst nog wel iemand tegengekomen uit die tijd maar het meeste laat ik voor wat het is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige ben ik al weer vergeten. Met eentje heb ik nog contact en met andere ben ik gewoon benieuwd hoe het afgelopen is want je hoort heftige verhalen.
Ik hoor dat vaker inderdaad. Luie fuckers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Supersoep het volgende:
Godverdomme vuile vieze postbodes."Klant was niet beschikbaar voor aflevering" Geen enkele deurbel gehoord, niks, op een tijdstip waar ik gewoon thuis was. Asociale teringlijers.
Er zijn wel meer mensen in dit topic die je soms even niet serieus nemen. Het beste is om te komen op de meest rustige momenten als je iets serieus wil vragen ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Ruv het volgende:
Nadat ik gisteren nogal niet serieus ben genomen door een aantal mensen in dit topic, en een paar DM's verder besluit ik het om het nog eens een poging te geven.
??quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:56 schreef benzin het volgende:
Maar op een paar mensen na bedelen de meeste menden hier het eigenlijk ook gewoon altijd heel goed; al kunnen sommigen wat bot overkomen.
Ik heb mijn post al bijgewerkt; het is laat op de middag en mijn toetsenbord is een beetje kapot.quote:
veel nieuwe koekiemonsters de laatste tijd!quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Ruv het volgende:
Wat voor tekening?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je een een tekening afmaken die je eerst aan iemand zou geven is toch wel een raar proces maar ik ga door en ik hoop dat het een te gekke tekening word die ik zelf dan lekker in huis op kan hangen.
Zie het maar als test met doorgaan met iets ook al heb je even moeilijke tijden
Misschien heb je het al verteld en heb ik het tussen de drukte een beetje gemist, maar wat is er gebeurd dat je die tekening niet gaat geven aan degene waarvoor je hem gemaakt had?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je een een tekening afmaken die je eerst aan iemand zou geven is toch wel een raar proces maar ik ga door en ik hoop dat het een te gekke tekening word die ik zelf dan lekker in huis op kan hangen.
Zie het maar als test met doorgaan met iets ook al heb je even moeilijke tijden
Dat is ook wel een lekker moment om zo lullig te reageren dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had een tekening een tekening voor mijn ex die ik aan het maken was voor hem maar sinds hij het schijnbaar nodig vond om te melden op het moment dat het met mijn moeder niet goed ging te melden dat die niet boeide wat ik schreef , ben ik pissig op hem en krijgt die die tekening niet.
Bright side is wel dat een vriend van hem ook een achterlijk mailtje in die trant heeft gekregen en het dus schijnbaar niet aan mij ligt.
Het is een licht erotische tekening die ik aan het tekenen was een tekening met ninja meisje met kwast. Ik wil hem wel afmaken gewoon omdat ik het een uitdaging vind en hem ergens wel af wil hebben.
Dat vond ik dus ook , hij heb geluk gehad dat het uiteindelijk toch een beetje beter ging met ma want anders had ik hem echt heel erg gelyncht. We wonen in een dorp en komen elkaar gauw tegen en zijn broer en vrienden mag ik wel. Ik vind het een beetje een moeilijke situatie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een lekker moment om zo lullig te reageren dan.
En ninja's
Ik word niet genoemd...ik weet niet of me dat nou tevreden moet stemmen of juist nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is soms vervelend he, als je allebei in hetzelfde dorp woontquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook , hij heb geluk gehad dat het uiteindelijk toch een beetje beter ging met ma want anders had ik hem echt heel erg gelyncht. We wonen in een dorp en komen elkaar gauw tegen en zijn broer en vrienden mag ik wel. Ik vind het een beetje een moeilijke situatie.
Hij zat daarna op facebook steeds zielig te doen en ik heb hem lekker genegeerd en geen woord gerept over hem en de situatie.
Ik weet nooit zo goed hoe ik moet reageren als iemand een rotverhaal vertelt, ik vind het zo afgezaagd om alleen maar "Dat is rot voor je" te zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had een tekening een tekening voor mijn ex die ik aan het maken was voor hem maar sinds hij het schijnbaar nodig vond om te melden op het moment dat het met mijn moeder niet goed ging te melden dat die niet boeide wat ik schreef , ben ik pissig op hem en krijgt die die tekening niet.
Nee , mijn eerste copic marker tekening en dat duurt even , heb ook een beetje ingewikkelde tekening gekozen die juist heel veel priegelwerk heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:58 schreef Sinji het volgende:
Mi gado, is die tekening nog steeds niet af?
Meelevend zijn is het antwoord, maar inderdaad het kan lastig zijn als je niet weet wat je erop moet zeggen, daarom heb je ook nog geen antwoord van me op de dmquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed hoe ik moet reageren als iemand een rotverhaal vertelt, ik vind het zo afgezaagd om alleen maar "Dat is rot voor je" te zeggen![]()
Je moet sowieso die tekening afmaken als je dat leuk vindt
Maar dat doe ik ook zeker .quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed hoe ik moet reageren als iemand een rotverhaal vertelt, ik vind het zo afgezaagd om alleen maar "Dat is rot voor je" te zeggen![]()
Je moet sowieso die tekening afmaken als je dat leuk vindt
Dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:04 schreef kree het volgende:
daarom heb je ook nog geen antwoord van me op de dm
Ja en dan ook nog eens vaak elkaar in het uitgaan tegenkomt ik vind het minder.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is soms vervelend he, als je allebei in hetzelfde dorp woont
Ja ik ken hetquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog eens vaak elkaar in het uitgaan tegenkomt ik vind het minder.
Nog steeds hetzelfde probleem, of heb je je meer problemen op je hals gehaald?quote:
Daar gaat toch geen week of langer overheen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , mijn eerste copic marker tekening en dat duurt even , heb ook een beetje ingewikkelde tekening gekozen die juist heel veel priegelwerk heeft.
Met copic markers moet je ook even goed uitkijken qua kleuren, en ik heb ook nog niet alle kleuren.
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik word niet genoemd...ik weet niet of me dat nou tevreden moet stemmen of juist niet
aah wat een lieve begroetingquote:
Hij gaat niet meer naar mijn ex , ik maak hem nu voor mezelf en ja er gaat langer dan een week over heen sinds het soort schilderwerk is en dat duurt langer helemaal als het de eerste keer is en je niet alle kleuren hebt . Lezen is ook niet je sterkste kant nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Daar gaat toch geen week of langer overheen?
Maargoed, ieder zijn tempo. Ik hoop voor je dat het de moeite waard is en dat je ex evenveel waarde hecht aan de tekening als jij.
Echter vrees ik van niet. Ikzelf vind het verspilde energie aangezien hij volgens jou slecht gedrag vertoont.
Hahaha er moet maar een nieuw lijstje gemaakt worden, maar dat laat ik wel aan de experts overquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Naja newbie ook niet en die mag ze heel graag
dus niet specifiek genoemd worden betekend dan volgens mij dat ze je heel graag mag
ja daar hou ik het maar op
Ja of nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha er moet maar een nieuw lijstje gemaakt worden, maar dat laat ik wel aan de experts over
Aah ik zie, niet gelezen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer naar mijn ex , ik maak hem nu voor mezelf en ja er gaat langer dan een week over heen sinds het soort schilderwerk is en dat duurt langer helemaal als het de eerste keer is en je niet alle kleuren hebt . Lezen is ook niet je sterkste kant niet
Ik ben voor een overzichtje in de OPquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja of niet
ik ben best tevreden met mijn zelf gekozen uitleg
he bah dat is echt zo'n kliekjes SC ding vind ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben voor een overzichtje in de OP
Haha nou of op de wiki? (mocht dat nog bestaan??)quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he bah dat is echt zo'n kliekjes SC ding vind ik
Weet ik veel man, ik heb mijn eigen gevoelens niet echt in de hand he.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Stop bitchin.
hoeveel dagen duurt dit nog?
Nope, same old shit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde probleem, of heb je je meer problemen op je hals gehaald?
Hormonale bitch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik veel man, ik heb mijn eigen gevoelens niet echt in de hand he.
Vertel eens Wauw ben je wel eens afgewezen door een meisje waar je veel om geeft?quote:
Ja. En niet door de minste en onder de slechtste omstandigheden denkbaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertel eens Wauw ben je wel eens afgewezen door een meisje waar je veel om geeft?
En dat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:58 schreef Sinji het volgende:
Pijnig je jezelf niet zwaar door nog intensief met haar om te gaan? Enige die voordeel hieruit haalt is zij, want een aanbidder naast je zij is lekker egostrelend.
Hoeveel singles komen hier nou echt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou of op de wiki? (mocht dat nog bestaan??)
Kan iedereen zijn "profiel"aanpassen.
Wie weet ontstaat daar wel wat uit.
Je weet het nooit natuurlijk (beetje verkapte dating) maar het lijkt mij nog geneens zo'n slecht idee.
En dan linkje daarnaar vanuit de OP?
Ik ga eens kijken vanavond, ziet iedereen maar of ie er wat op wil zetten
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou of op de wiki? (mocht dat nog bestaan??)
Kan iedereen zijn "profiel"aanpassen.
Wie weet ontstaat daar wel wat uit.
Je weet het nooit natuurlijk (beetje verkapte dating) maar het lijkt mij nog geneens zo'n slecht idee.
Tja ik weet niet er komen hier toch een aantal die iemand zoeken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoeveel singles komen hier nou echt?
niet zo veel
lijkt me heel sterk als daar wat uit groeit
en als dat is wat je wil moet je misschien naar de singles SC?
Ik vind lijstjes nogal: kijk ons oude vrienden zijn haha gezellig blabla
en het is ook best een tijd hier in R&P het beleid geweest dat dat niet mocht bij SC's (lijstjes)
Maar dat was een paar modwissels geleden dus misschien mag het nu wel
Voor alsnog zijn het volgens mij 10 mensen die een vrouw zoeken en 1 die een man zoekt of zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Tja ik weet niet er komen hier toch een aantal die iemand zoeken.
Lijkt me handig om daar een soort profiel van te hebben ofzo.
Voor die het willen, ik zie hier ook steeds anderen verschijnen en je weet er geen reet van omdat het topic zo hard gaat.
Maar ik wil het er niet doorheen drukken hoor, ben benieuwd wat anderen ervan vinden.
Zeg maar een korte samenvatting op iedereens situatie?
Zo'n soort lijstje maarja weet niet
Op mijn beste vriendin.quote:
Heb al twee weken niet meer ingelogd op paiq, was er wel een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:20 schreef Sinji het volgende:
In een topic als deze schrikt het de nieuwelingen alleen maar af, lijstjes.
Sowieso ziet kree dit topic als een alternatief naast paiq getuige zijn posts op nieuw vrouwelijk vlees. Singles past denk ik enorm bij hem, maar eerlijk gezegd vind ik hem hier soms wel vermakelijk
Oh sinds wanneer? en weet ze dat? en is dat fay?quote:
Naja wie weet is iedereen anders het met je eens op Sinji en ik zelf naquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
Heb al twee weken niet meer ingelogd op paiq, was er wel een beetje klaar mee.
Leuke gesprekjes hoor maar ik zie het daar niet voor mij gebeuren en hier eigenlijk ook niet.
Maar ik neem wel de tips mee die hierzo gepost worden.
En toeval kan altijd natuurlijk
Maar zal het lijstje idee maar even afhouden dan.
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:58 schreef Sinji het volgende:
Pijnig je jezelf niet zwaar door nog intensief met haar om te gaan? Enige die voordeel hieruit haalt is zij, want een aanbidder naast je zij is lekker egostrelend.
Sinds maandag, ja sinds dinsdag en ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh sinds wanneer? en weet ze dat? en is dat fay?
Nou we zullen het horen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja wie weet is iedereen anders het met je eens op Sinji en ik zelf na
Ben je niet verliefd op haar omdat ze single is nu?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds maandag, ja sinds dinsdag en ja.
Alles valt opeens samen, dat ze elkaar leuk vinden is ook een volslagen verrassing.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ben je niet verliefd op haar omdat ze single is nu?
het valt allemaal wel heel erg samen
niet lullig bedoeld verder of zo
En ik vind je een schatje verder hoor, en je bent natuurlijk een stuk jonger dan ik maar verliefd sinds maandag? dat is wel heel specifiek
en dan meteen dinsdag al vertellen en zo... misschien niet het beste idee
fay vind iemand anders leuk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles valt opeens samen, dat ze elkaar leuk vinden is ook een volslagen verrassing.
Ik snap het zelf ook niet. Ik heb het maar meteen verteld ik had het gevoeld dat die andere jongen ook niet zou wachten wat ook zo bleek te zijn.
Wel sympathiek dat je de moeite neemt. Maar dit is al meerdere malen aangegeven. Heeft gewoon wat dagen nodig. Over een week is er misschien een ander.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fay vind iemand anders leuk?
Heloef, echt ik vind je een schatje en ik zou je zo onder mijn vleugels willen nemen
maar zo ploep op maandag verliefd worden op iemand die je in al lang kent is in mijn ogen nogal kalverliefde achtig als het die stempel al verdient
waarmee ik niet wil zeggen dat er wat mis is met kalverliefde, het is heerlijk!
Maar als het niet meer heerlijk is moet je het ook niet toestaan om heel groot en zwaar te worden want dat is het natuurlijk gewoon niet
waarmee ik niet wil zeggen dat je niet treurig mag zijn of zo, maar zet een goed teurnummer op, schrijf een dramatische brief die je nooit verstuurt en ga je verdriet verdrinken met een lekkere smirnoff of tegenwoordig ook hip is en opzoek naar een nieuw meisje
Oh nah ik ben al dagen niet op fok geweest dus heb het allemaal gemistquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat je de moeite neemt. Maar dit is al meerdere malen aangegeven. Heeft gewoon wat dagen nodig. Over een week is er misschien een ander.
Over een week is het wel over ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat je de moeite neemt. Maar dit is al meerdere malen aangegeven. Heeft gewoon wat dagen nodig. Over een week is er misschien een ander.
Hoe bedoel je? of je nog contact wil?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Over een week is het wel over ja.
En is het dat niet zal ik toch knopen moeten doorhakken.
Het is heel simpel nu.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? of je nog contact wil?
Mijn tip:quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is heel simpel nu.
Op 18 december is Serious Request er we hebben het er al het hele jaar over dat we daar samen naar toe gaan, tot die tijd heb ik de tijd om over mezelf heen te komen.
Kan ik dat niet, zal ik wrang genoeg het contact moet verbreken/verminderen met een van de belangrijkste personen in mijn leven.
Huilen heb ik al genoeg gedaan gisteren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn tip:
1. Fles whiskey.
2. Laptop vol met porno.
3. Doos tissue's.
Dan lukt dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |