heloef, hij durft niets met meisjes en is net afgewezen door zijn beste vriendin.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijke vraag. Ik kan een poging doen, dan moet je wel geduld hebben.
lijkt robben wel. die is ook meer aan het revalideren dan dat ie voetbalt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef MaanSelene het volgende:
Ok, leg mij eens uit wanneer Suarez voetbalt dan?
Ik zie hem voornamelijk met een semi-gebroken poot op het veld liggen nadat-ie over een grassprietje is gestruikeld namelijk. Dat deed Bergkamp ook niet. Dat doet van Persie bij Arsenal ook niet.
True, verschil is alleen dat Robben altijd echt wat heeft. Suarez acteert. En nog verrekte slecht ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:02 schreef dawg het volgende:
[..]
lijkt robben wel. die is ook meer aan het revalideren dan dat ie voetbalt.
en ik? ben wel benieuwd. en ik voel me buitengesloten nu.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
heloef, hij durft niets met meisjes en is net afgewezen door zijn beste vriendin.
kaneelstokje zoekt een leuke vrouw maar kan niets vinden.
magnetronkoffie ook, maar die is autistisch en vindt het dus moeilijk.
cactus kan geen leuke man vinden.
heathcliff is bi en wil een vrouw versieren.
maan selene is haar slachtoffer.
sinji geeft advies en zoekt hier vermaak.
kree is niet zo goed in initiatief tonen maar iedereen vindt hem wel schattig.
En er zijn ook nog mensen van de oude garde, benzin, mylifeisgrey, supersoep, halcon, lanterfanteraar, en nog wat anderen.
En de topicstelletjes natuurlijk.
en zo niet dan butst ie ballen uit het doel met gestrekte armen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:02 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
True, verschil is alleen dat Robben altijd echt wat heeft. Suarez acteert. En nog verrekte slecht ook.
Ik weet niet echt wat van jou, volgens mij kom je gewoon gezellig meezeuren enzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
en ik? ben wel benieuwd. en ik voel me buitengesloten nu.![]()
Ok, wie de topicstelletjes zijn weet ik niet... maar goed nog een paar iig dus voor wie topictitel opgaat. Zal zien wat ik kan betekenenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
heloef, hij durft niets met meisjes en is net afgewezen door zijn beste vriendin.
En er zijn ook nog mensen van de oude garde, benzin, mylifeisgrey, supersoep, halcon, lanterfanteraar, en nog wat anderen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:02 schreef dawg het volgende:
[..]
lijkt robben wel. die is ook meer aan het revalideren dan dat ie voetbalt.
Precies; oh wow, je team heeft gewonnen omdat je de regels overtrad, niet omdat je ploeg beter was. Ben je nou helemaal t ventje? Walgelijk, echt!quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
en zo niet dan butst ie ballen uit het doel met gestrekte armen.
beetje karig heh, dit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat van jou, volgens mij kom je gewoon gezellig meezeuren enzo
Ik en Newbie114 natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ok, wie de topicstelletjes zijn weet ik niet... maar goed nog een paar iig dus voor wie topictitel opgaat. Zal zien wat ik kan betekenen
Ik ben helemaal geen slachtoffer, ik ben extreem vrijwilliger!quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles voor de overwinningquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:04 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Precies; oh wow, je team heeft gewonnen omdat je de regels overtrad, niet omdat je ploeg beter was. Ben je nou helemaal t ventje? Walgelijk, echt!
Ja, hoe ik het concreet kan maken naar een date.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:01 schreef VacaLoca het volgende:
Nee hij is een rasvoetballer
Anyway, zijn er nog mensen hier dus met bepaalde doelen en die nog troubles hebben met bereiken ervan door verscheidene drempels op de weg naar die doelen en die hulp accepteren om over die drempels heen te komen?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen slachtoffer, ik ben extreem vrijwilliger!
Vraag of ze zaterdag tijd heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, hoe ik het concreet kan maken naar een date.
spreek zondagavond af. rond 19:00, ergens tussen jullie woonplaatsen in. opgelost.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Uit je comfortzone stappen en het zo simpel maken als dat je stiekem allang weet dat het is. Dat hoef ik je niet te vertellen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.....beetje jammer wel weer dat ze dan zo ruk zijn dat ze de finale niet halenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Alles voor de overwinning< advies wat hier ook opgaat in dit topic
Zo laat? Dan kan beter overdag he.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:06 schreef dawg het volgende:
[..]
spreek zondagavond af. rond 19:00, ergens tussen jullie woonplaatsen in. opgelost.
nou, dan spreek je zondagmiddag om 14:00u af.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Zo laat? Dan kan beter overdag he.
Je hebt een zondag-fetisj?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:08 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dan spreek je zondagmiddag om 14:00u af.
Dan gaan we morgen eens brainstormen over wanneer we wel kunnen.....quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
Gedaan en realiseer me nu pas dat ik dan helemaal niet kan.
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:10 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dan gaan we morgen eens brainstormen over wanneer we wel kunnen.....
Ik ga nu slapen mensjes.
Truste en tot morgen enzo.....
Ik? Nee hoor, ik vind het gewoon dom dat ze niets afspreken. Typisch een negatief punt van vrouwen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:12 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan zeuren of ik een zondagfetisj heb.
nee jij niet. selene.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik? Nee hoor, ik vind het gewoon dom dat ze niets afspreken. Typisch een negatief punt van vrouwen.
Daarom heb ik ook voornamelijk mannelijke vrienden (niet dat ik vaak meiden tegenkom ofzo)
Welterustenquote:Op vrijdag 25 november 2011 02:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
Damn, ik was zooooooooo close dit keer.
Maar helaas, helaas, moet ik toch mijn bed in zonder date op zak.
Je hebt het in de pocket meid.quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
Damn, ik was zooooooooo close dit keer.
Maar helaas, helaas, moet ik toch mijn bed in zonder date op zak.
Wat is jouw deal in dit topic?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:19 schreef VacaLoca het volgende:
Hier datumprikker.nl veel plezier. Niet zoveel aandacht proberen te trekken voor zoiets.
Dat is tegenwoordig het doel van de reeks, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:19 schreef VacaLoca het volgende:
Hier datumprikker.nl veel plezier. Niet zoveel aandacht proberen te trekken voor zoiets.
Oke, biertje doen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 02:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt het in de pocket meid.
En ik ben geen creep, echt niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |