Ik studeer nogquote:
quote:
3 maanden sparen voor mij, ongeveer, maar dat is dan een moment opnamen voor tijdens mijn studie, na me studie zou dat korter moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Noudat is toch 3 maanden werken voor me
Voor mij ook wel, na mijn studie kan ik zoiets ook wel na 1 maand kopen als het goed is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
3 maanden sparen voor mij, ongeveer, maar dat is dan een moment opnamen voor tijdens mijn studie, na me studie zou dat korter moeten zijn.
afhankelijk van je inkomen, woonsituatie e.d.quote:Op zondag 4 december 2011 11:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Voor mij ook wel, na mijn studie kan ik zoiets ook wel na 1 maand kopen als het goed is.
Goeie baan, thuiswonendquote:Op zondag 4 december 2011 11:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
afhankelijk van je inkomen, woonsituatie e.d.
dan wel, maar zodra je op jezelf gaat wonen, wordt het lastiger, best duur, dat op jezelf wonen.quote:
Kloptquote:Op zondag 4 december 2011 11:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dan wel, maar zodra je op jezelf gaat wonen, wordt het lastiger, best duur, dat op jezelf wonen.
Geen idee, voorlopig nog niet denk ik hoewel hij eigenlijk al bijna helemaal af is (alleen de zang nog). Ik denk dat van mijn andere bandje het album eerder uit is.quote:Op zondag 4 december 2011 12:06 schreef Aresdreams het volgende:
Maar Cynic, wanneer komt nou jullie nieuw album eens uit?
Ik heb een Roland Cube 30x (geloof ik, kan ook een 20x zijnquote:Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hey hey,
ik ben op zoek naar een nieuw versterkertje. Dacht zelf aan een roland cube of een line 6 spider.
Heeft iemand die staan, kent iemand die er een heeft staan, of iets vergelijkbaars>?
Hoor ik daar ook een verdwaalde uil voorbij komen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Met dat regen/wind effect eronder, past het erbij, of is het té cheasy
http://picosong.com/dyS/
Een beetje winkel heeft ze beide wel staan. Kun je ze naast elkaar proberen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hey hey,
ik ben op zoek naar een nieuw versterkertje. Dacht zelf aan een roland cube of een line 6 spider.
Heeft iemand die staan, kent iemand die er een heeft staan, of iets vergelijkbaars>?
Te cheesy, wat misschien wel tof is... gewoon wat fluisterende stemmen tijdens de intro en ervoorquote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Met dat regen/wind effect eronder, past het erbij, of is het té cheasy
http://picosong.com/dyS/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |