Ik moet 2 uur en een kwartier reizen om er te komenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja als je alleen naar die topkam vraagt is het ook wel goed. Misschien dat ik eerder nog in de buurt zelf ben
Nouja in de buurt, ik woon er 2 km vandaan
mierenneukmodequote:Op donderdag 1 december 2011 13:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee volgende mix. Weer naar jullie geluisterd. Heb nu even in de intro ook de bas er onder zitten. Een low pass filter over de hoogste frequenties van de drums om dat irritante schelle eruit te halen. Gitaren qua schelheid ook wat omlaag. En zo zit het nu :
http://soundcloud.com/martijnbosma100/whiskey-cocaine-mixdown-2
Ja dat is eigenlijk ook het idee van dat stuk, weer dat riffje wat wat terug zakt zodat het volgende stuk er weer inknalt. Maar om het niet hetzelfde te maken zit er een andere lead gitaar doorheen. Het is dus niet echt een solo die moet knallen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
mierenneukmode
intro klinkt zo al wel stuk vetter. alleen stuk van 1.56 tot 2.14 valt het een beetje stil als het ware, denk als je daar nog een distorted gitaar onderzet zoals in het stuk ervoor dat het nog beter overkomt, en de 'solo' dar mag er ietsjes meer uitknallen
dan is het wel geslaagdquote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk ook het idee van dat stuk, weer dat riffje wat wat terug zakt zodat het volgende stuk er weer inknalt. Maar om het niet hetzelfde te maken zit er een andere lead gitaar doorheen. Het is dus niet echt een solo die moet knallen.
Dunlop heeft nu ook de Tortex III, een combinatie van de Tortex en de Jazz III.quote:
10 euro per maand kwijt aan plectrumsquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
Heb wel die hele dunne omdat die fijn spelen. Maar ben momenteel een tienje per maand kwijt aan alleen plectra
Vraag meteen even of hij ook een Ibanez AS73L in transparent cherry kan leverenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
Gitaar is binnennu in de trein naar delft Ben er als het goed is om kwart over 5. Net voor sluitingstijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |