* Iemand91quote:
...snaren?quote:massa, massa massa, met de handjes in de ...
Ik heb er gisteren eentje gekocht, wel een duurdere dan datquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:39 schreef Niles-Crane het volgende:
Putverdeurie wat een vette bak is dit, begint 't toch te jeuken een auto te kopen ipv een gitaar
http://link.marktplaats.nl/497401854
Pannen en EQ'en, vooral laag schoon houden (verveledende frequenties wegfilteren). En een beetje compressie!quote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is het toch verdomde moeilijk om alles in elkaar te mixen. Vooral om de zang in de mix te krijgen ipv er bovenop. Iemand daar handige tips voor ?
Reverb wil ook vaak helpenquote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is het toch verdomde moeilijk om alles in elkaar te mixen. Vooral om de zang in de mix te krijgen ipv er bovenop. Iemand daar handige tips voor ?
Let er vooral goed op dat je de ruimte hebt om de zang in te plaatsen zie de link;quote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Compressie gebruiken en frequenties uit andre partijen wegcutten zodat de zang er lekker in ligt. Een korte slap-back delay (50ms ofzo) wil ook soms wel werken.quote:Op zondag 27 november 2011 19:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaaf! Ben benieuwd naar de HD filmpjes die je voor ons gaat maken nuquote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vandaag nieuwe fotocamera gekocht, zo net even uitgeprobeerd op m'n schatje
[ afbeelding ]
een canon eos1000d, wel wat beter dan die in mijn telefoon
quote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Griebus, je versterker staat bij brother.
Goed nieuws!quote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef The_Dean het volgende:
Griebus, je versterker staat bij brother.
Ben benieuwd!!quote:Op maandag 28 november 2011 13:20 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Ik heb hem alleen nog niet getest. Morgenavond eens kijken of ik er geluid uit kan krijgen.
sorry zit geen camera op, en post hier geen filmpjes van mezelf iddquote:Op maandag 28 november 2011 12:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaaf! Ben benieuwd naar de HD filmpjes die je voor ons gaat maken nu
Even snel 2x geluisterd...quote:Op maandag 28 november 2011 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
http://picosong.com/ULi/
Hier de eerste versie van m'n mixnog wel een zooi aan te gebeuren maar hopelijk met jullie tips erbij gaat dat een stuk makkelijker. Als jullie de tijd hebben om te luisteren en commentaar te geven ben ik daar blij mee
!
Als je bepaalde hoogtes met je borst stem niet haalt moet je kijken of je die wel haalt met je kopstem... althans, zo doe ik het... schreeuwen moet je sowieso niet doen, dan verklooi je je stembanden(ik kan het weten helaas...) als je toch de hoogte in wilt moet je omlaag denken, dat houd in dat je je gezicht naar beneden moet doen omdat je stembanden dan *ontspannen*, inplaats van wat de meeste zangers doen, omhoog..quote:Op maandag 28 november 2011 13:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb soms dat ik de toonhoogte net niet kan halen en dat ik daardoor harder moet zingen en dat ik de toon dan net wel haal maar weet niet of dat wel goed is. Goede zangleraar vinden is best lastig geloof ik. Bij een muziekschool is weer zo duur.
In het begin klinkt de gitaar nogal nasaal vind ik...quote:Op maandag 28 november 2011 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
http://picosong.com/ULi/
Hier de eerste versie van m'n mixnog wel een zooi aan te gebeuren maar hopelijk met jullie tips erbij gaat dat een stuk makkelijker. Als jullie de tijd hebben om te luisteren en commentaar te geven ben ik daar blij mee
!
Alles tegelijk hebben we geen mics of mengpaneel voor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:37 schreef DrD00m het volgende:
oefenruimte demo's... Als in mic's voor de versterkers/drumstel ed , PA instellen en dat doorlussen naar pc? (laptop?) of wil je alle tracks los?
2-300, zoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |