Ik sta verdomme nog met mijn blote voeten zonder onderbroek op de gang. Ik had blijkbaar toch moeten kiezen voor het uitgebreide zorgpakket. Gelukkig heb ik mijn rollator en mobiele telefoon nog.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Opa, wat doe jij zo laat nog online? Is dat nachtzuster je niet komen instoppen? Die zorg van tegenwoordig is een ware aanfluiting.
vervelende aantijging jegens mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ga gerust met haar mee! Niemand houdt je tegen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
Nu echt dit beeld voor me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik sta verdomme nog met mijn blote voeten zonder onderbroek op de gang. Ik had blijkbaar toch moeten kiezen voor het uitgebreide zorgpakket. Gelukkig heb ik mijn rollator en mobiele telefoon nog.
ha die had ik een keer gezien echt coewle opa datquote:
Hahahaha. Het scheelt niet veel maar ik ben toch wel een stuk moderner hoor. Ik heb Windows 3.1quote:
Jij ging toch weg? Kan je niet meteen je vriendinnetje Angel-Joy meenemen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:31 schreef Zweetteef het volgende:
ha die had ik een keer gezien echt coewle opa dat
Je leesbril ligt nog op je kamer hè?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij ging toch weg? Kan je niet meteen je vriendinnetje Angel-Joy meenemen?
Klopt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je leesbril ligt nog op je kamer hè?
ging ik wegquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij ging toch weg? Kan je niet meteen je vriendinnetje Angel-Joy meenemen?
Je mag alles breken maar van mijn stok blijf je af. Mijn stok is heilig en moet liefdevol en teder behandeld worden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:40 schreef Zweetteef het volgende:
jij moet niet zo haten opa anders breek ik je stok
En een knoopje in zijn infuus om te kietelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jij moet niet zo haten opa anders breek ik je stok
Ik maak zelf ook stokfoto's overigens, die verkoop ik vervolgens online.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je mag alles breken maar van mijn stok blijf je af. Mijn stok is heilig en moet liefdevol en teder behandeld worden.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik maak zelf ook stokfoto's overigens, die verkoop ik vervolgens online.
[ afbeelding ]
Ik was eens een avond vrij jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Opa, wat doe jij zo laat nog online? Is dat nachtzuster je niet komen instoppen? Die zorg van tegenwoordig is een ware aanfluiting.
Naar radiobendeleideruitzendinggemist.nl geluisterd om samen met iteejer het laminaat kaal te dansen zeker?quote:
dus we hadden op stap kunnen gaanquote:
Die slaapt alquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Naar radiobendeleideruitzendinggemist.nl geluisterd om samen met iteejer het laminaat kaal te dansen zeker?
we hadden echt op stap kunnen gaanquote:
Dromend over jou, of switches, netwerken, servers en meer van dat spul?quote:
en dat terwijl ik zijn vrouwtje geefquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dromend over jou, of switches, netwerken, servers en meer van dat spul?
Nerdenspulquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dromend over jou, of switches, netwerken, servers en meer van dat spul?
En ik heb me een dorst!quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
we hadden echt op stap kunnen gaan
kom hierheen danquote:
Wat ik me nu afvraag is of jullie ook wel eens rollenspellen spelen met als thema WO I?quote:
breng ik je morgen terug, dan fiets ik welquote:
Wanneer maak jij een dag topic aan dat je naar pol gaat zoals afgesproken?quote:
Topic?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer maak jij een dag topic aan dat je naar pol gaat zoals afgesproken?
Dat ik alvast in de loopgraaf ga liggen zeg maar?quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag is of jullie ook wel eens rollenspellen spelen met als thema WO I?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Topic?
Hey yfke, doe mij naar POL, daar is niemand behalve du_ke. dan kan die hommo naar ONZ.
goeiequote:Op vrijdag 25 november 2011 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Topic?
Hey yfke, doe mij naar POL, daar is niemand behalve du_ke. dan kan die hommo naar ONZ.
Ik zie mij vanzelf wel blauw worden zonder drankquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe effe med en de forumindex aanpassen.
*biertje geeftquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie mij vanzelf wel blauw worden zonder drank
Bijvoorbeeld, zelf dacht ik meer gewoon aan in oude kleren eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat ik alvast in de loopgraaf ga liggen zeg maar?
beetje jammerquote:
Dan moet je gewoon doorzuipenquote:Op vrijdag 25 november 2011 01:29 schreef Zweetteef het volgende:
Ben ik al blauw dan duurt wel lang?
Als het waarheid wordt wat er in de OP staat, dan vind ik het vanaf daar al een puick topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
Toch fijn om te zien dat er toch nog hard gewerkt wordt om dit topic tot een succes om te toveren.
Ik wens je het beste toequote:Op vrijdag 25 november 2011 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
er komt een dag dat iedereen om is en mij gewoon mod maakt
ik weet hetquote:
Helaas heeft ze al eerder zo'n soort mededeling gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als het waarheid wordt wat er in de OP staat, dan vind ik het vanaf daar al een puick topic.
bahquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
![]()
![]()
Oh jezus wat is dit toch heerlijk nieuws, ik kwam zouist een klein beetje klaar in mijn broekje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geef maar aan sanasoufi als afscheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]ik zal het opzuigen met een pipet, sanasoufi, het komt eraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
I sure as hell hope soquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:06 schreef utopie het volgende:
is ze eindelijk weg tot juni? heb ik het nou goed gelezen ?
gezellig toch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aa het gezwel van choclat chick is er ook weer
nee jullie haten op sansoufiquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gezellig toch.
HAPPY HAPPY JOY JOY
aidsquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken geen sansoufi, wel sanasoufi maarja
waarom wist ik dat je zo ging reagerenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef utopie het volgende:
[..]
waarom wist ik dat je zo ging reageren? Volgens mij laat dat alleen maar merken hoe sneu je wel niet bent
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:03 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |