Ik sta verdomme nog met mijn blote voeten zonder onderbroek op de gang. Ik had blijkbaar toch moeten kiezen voor het uitgebreide zorgpakket. Gelukkig heb ik mijn rollator en mobiele telefoon nog.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Opa, wat doe jij zo laat nog online? Is dat nachtzuster je niet komen instoppen? Die zorg van tegenwoordig is een ware aanfluiting.
vervelende aantijging jegens mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ga gerust met haar mee! Niemand houdt je tegen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
Nu echt dit beeld voor me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik sta verdomme nog met mijn blote voeten zonder onderbroek op de gang. Ik had blijkbaar toch moeten kiezen voor het uitgebreide zorgpakket. Gelukkig heb ik mijn rollator en mobiele telefoon nog.
ha die had ik een keer gezien echt coewle opa datquote:
Hahahaha. Het scheelt niet veel maar ik ben toch wel een stuk moderner hoor. Ik heb Windows 3.1quote:
Jij ging toch weg? Kan je niet meteen je vriendinnetje Angel-Joy meenemen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:31 schreef Zweetteef het volgende:
ha die had ik een keer gezien echt coewle opa dat
Je leesbril ligt nog op je kamer hè?quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij ging toch weg? Kan je niet meteen je vriendinnetje Angel-Joy meenemen?
Klopt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je leesbril ligt nog op je kamer hè?
ging ik wegquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij ging toch weg? Kan je niet meteen je vriendinnetje Angel-Joy meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |