Ik heb nu ook drie slaapkamers en de huiskamer is volgens mij even groot, de slaapkamers ook en de tuin ookquote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind de voordeur zo schattig![]()
Qua ruimte van binnen zou het me echt te klein zijn
Zolang het schoon en netjes is vind ik zo'n badkamer prima.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
De vloer schuur je gewoon een millimeter of 2 af en lak je naar wens
En de keuken en badkamer. Ach, voor dat geldZeker die badkamer met bad en aparte douche, dan zie ik dat blauwe wel door de vingers.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu ook drie slaapkamers en de huiskamer is volgens mij even groot, de slaapkamers ook en de tuin ook![]()
Nou ja, ik draaf door
Ik denk dat ik dan in mijn eentje moet verhuizenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeg euhm....S.?
We gaan verhuizen
Op zich wel gezellig; dan kunnen we een vergadering bij Elies combineren met een bezoek aan jouquote:Op donderdag 24 november 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan in mijn eentje moet verhuizen
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich wel gezellig; dan kunnen we een vergadering bij Elies combineren met een bezoek aan jou
Ik moest niet eens huilenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doeg Oop!
(Zeg eens eerlijk, had jij ook meer emooooosie verwacht?? Ik wel)
Ja, wat een feestquote:Op donderdag 24 november 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich wel gezellig; dan kunnen we een vergadering bij Elies combineren met een bezoek aan jou
Zou het zin hebben als ik mijn IBAN-nummer emailquote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze was mss wel oprecht godsblij dat ze nu eindelijk es tijd heeft om die 2 miljard op te maken
Maar ik heb geen mooie pyamaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wat een feestDoen we piejamapartie bij Greesje
Toen wel. Nu gaat ze weer een nieuwe show maken. Een soort MTV Cribs voor volwassenen geloof ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze was mss wel oprecht godsblij dat ze nu eindelijk es tijd heeft om die 2 miljard op te maken
Ik zou gewoon een voorgedrukte acceptgiro sturenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou het zin hebben als ik mijn IBAN-nummer email![]()
Oh dat lijkt me best leukquote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toen wel. Nu gaat ze weer een nieuwe show maken. Een soort MTV Cribs voor volwassenen geloof ik.
Hmmm, ik weet niet of je daar wel vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, geeft niet hoor. Mag jij wel zonder
Ja, mij ook wel. Ze interviewt ze in hun eigen huis, dat ze dan ongetwijfeld ook zullen showen. Ze beginnen met Steven Tyler.quote:
Ga jij dan wapperen?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij thuis mag je ook nakend
Gaan we saunaatje spelen!
Wat schattigquote:Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet of je daar wel vrolijk van wordt.
Maar goed, we kunnen het dan ook gewoon een biggetjespyama noemen
Saunaatje is het nieuwe doktertjequote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij thuis mag je ook nakend
Gaan we saunaatje spelen!
Ik HEB geen pyamaquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat schattig
Ik zit maar een beetje te dollen. Van mij mag je je pyjama aanhouden hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |