Kut verkeerdequote:
Dacht al, maar wel een terecht klacht dusquote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Kut verkeerde
Had in KLB gemoeten
Jij mag de zin afmakenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef TripleS het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat de bedoeling van dit topic was;'Maak de zin af'
Jammer...
haha die rijmpjesquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voor de liefhebbers, een klassiekertje
Mijn ode aan kanker
quote:Mijn vriendin was voorheen dik maar nu is ze slanker.
Dit alles heb ik te danken aan kanker.
Ze eet door een buisje, en hoeft niet naar de kapper
Velen laten een traan, maar ik vind het geen afknapper.
En deze van een modquote:
quote:Piet had de hele middag met de dokter zitten bellen,
Hij wist niet hoe hij het nieuws aan zijn moeder moest vertellen.
Toen vond zijn moeder de stad New Orleans 'niet zo mooi'
Waarop hij reageerde: "Moet je m'n longscan zien, dát is pas een kankerzooi!"
laat me raden, krijgt ze aids?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef Beach het volgende:
Mail dit topic voor morgen naar 10 personen door anders gaat je moeder dood.
Ik klikte verkeerd jaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef Quisho het volgende:
Rivalo is één groot clique en pretentieus figuur, Vmbo-jeugd, Marokkaan, en 'zwak' geworden. Net of maar ook één twitteraar er van wakker ligt dat jij die post plaatst, over lelijk verengelsing van de taal gesproken.
Net zoals die posters die KLB topics in ONZ plaatsen, dood moeten ze. Deze houden het menselijk intelligentie namelijk enorm laag.
Oneens.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef Quisho het volgende:
Rivalo is één groot clique en pretentieus figuur, Vmbo-jeugd, Marokkaan, en 'zwak' geworden. Net of maar ook één twitteraar er van wakker ligt dat jij die post plaatst, over lelijk verengelsing van de taal gesproken.
Net zoals die posters die KLB topics in ONZ plaatsen, dood moeten ze. Deze houden het menselijk intelligentie namelijk enorm laag.
Tevens is dit topic wel degelijk een aanwist voor onz.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oneens.
Normaliter zijn KLB topics in ONZ verschrikkelijk.
Toch is TS een aardige gast, en dit topic mistaat zeker niet in ONZ, sterker nog, met een beetje creativiteit kon dit nog wel eens uitgroeien tot één pareltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |