Vanmorgen rond 9 uur pas een woord tegen gekregen. En ik heb 4 uur geleden een woord gelegd, sindsdien weer aan het wachten... 323 - 341 met 17 tiles leftquote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat de ronde wat later begonnen en de 3 dagen in principe net verstreken zijn geef ik jullie tot morgenavond 18:00. Als ik dan geen eindstand heb zal ik een winnaar aanwijzen
Sorry, maar ik heb her echt superdruk. Ik ben pas net thus en heb meteen weer een woord gelegd voor 64 punten. Ik heb steeds heerlijke lettersquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vanmorgen rond 9 uur pas een woord tegen gekregen. En ik heb 4 uur geleden een woord gelegd, sindsdien weer aan het wachten... 323 - 341 met 17 tiles left
Dan maar ff snel afmaken voordat D. online komt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Robbieh het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb her echt superdruk. Ik ben pas net thus en heb meteen weer een woord gelegd voor 64 punten. Ik heb steeds heerlijke letters
Inderdaad, nog 2 wedstrijden te gaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Maringo het volgende:
Verloren van Rob met 426 - 491. Leuk potje
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan maar ff snel afmaken voordat D. online komt?
Ze hadden vrijdag ook al moeten beginnen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef svk1985 het volgende:
ze zijn net een dag bezig, laat ze nog maar even strijden (als ze daar mee bezig zijn)
heb genoeg andere potjes om me mee bezig te houden
daarnaast is er toch nog niet voldoende opgave voor een volgende ronde
Nog 4 tiles te gaan, sorry voor het oponthoud.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef svk1985 het volgende:
ze zijn net een dag bezig, laat ze nog maar even strijden (als ze daar mee bezig zijn)
heb genoeg andere potjes om me mee bezig te houden
daarnaast is er toch nog niet voldoende opgave voor een volgende ronde
Als speler of als spelleider?quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden vrijdag ook al moeten beginnen.
Beetje jammer zo. Komende competitie zal mijn laatste zijn.
Is dat zo?quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef mdr125 het volgende:
Gelukkig heeft ie zelf aangegeven dat ie een cheat had gevonden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |