*Proest*quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Liever een dildo?
Ken je trouwens het verschil tussen die 2?
Eigenlijk wel heel erg goedquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was in shock toen ik het hoorde
IK welquote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Liever een dildo?
Ken je trouwens het verschil tussen die 2?
Zaad in je oog, dat is pas een ongelukje.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel heel erg goed
Dan is de drempel een stuk lager. Voor mensen die een ongelukje hadden ofzo
Truequote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, kom er maar inquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TrueIk hoorde het ook toen ik hem ging halen hoor
![]()
Dat was de achterliggende gedachte ook; vooral jonge meisjes durven niet naar de dokter en het schijnt aanzienlijk te schelen in het aantal tienerzwangerschappen/abortussenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand was me blijkbaar al voor.quote:
Er kwam iemand anders inquote:
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Muis006 het volgende:
Joran van der Sloot werd genoemd bij Criminal Minds
NL represent.
Eerder moest je met een recept van de huisarts naar de apo; nu kun je em receptloos krijgen bij de drogist.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik vind drogist toch ook weer meer openbaar dan apotheek
Dat jaquote:
*proest*quote:
Klopt. Al ben ik wel benieuwd of het nu niet gebruikt gaat worden als superpil. 'Want als je de pil vergeet is dat niet zo erg, want je koopt de MAP en alles is weer opgelost'. Hoppa, weer een fikse stoot hormonen in je lijf. [/rant]quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was de achterliggende gedachte ook; vooral jonge meisjes durven niet naar de dokter en het schijnt aanzienlijk te schelen in het aantal tienerzwangerschappen/abortussen
Oh, okquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerder moest je met een recept van de huisarts naar de apo; nu kun je em receptloos krijgen bij de drogist.
Bij ons gaan ze ook zonder recept de deur uit.
Welnee, ik ben hypocriet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
En lecture me maar hoor
Was niet heel handig maar wel goed
Heej, wil je die kinderstoel nog of niet?quote:
Ja ik vind het een uitstekend planquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was de achterliggende gedachte ook; vooral jonge meisjes durven niet naar de dokter en het schijnt aanzienlijk te schelen in het aantal tienerzwangerschappen/abortussen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej, wil je die kinderstoel nog of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |