SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
Je hebt je ontgroening keurig doorstaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Ruv het volgende:
Maar mensen, ik moet er echt vandoor. Ik spreek jullie morgen.
Het was gezellig!![]()
Sextuple Cat.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Ruv het volgende:
Maar mensen, ik moet er echt vandoor. Ik spreek jullie morgen.
Het was gezellig!![]()
quadruple, mutsquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Ruv het volgende:
[..]
NOU KIJK, DAT BEDOELDE IK TOCH! En die wou mijn zaad graag hebben? Die wil ik gewoon vastgelijmd hebben aan mezelf.
In de drogist?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quadruple, muts
MAP is gewoon in de drogist te halen tegenwoordig trouwens
Bij de drogist ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quadruple, muts
MAP is gewoon in de drogist te halen tegenwoordig trouwens
Orgasmequote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Glaasje warme melk natuurlijk.
ik vond 3x op een aaf wel genoeg eigk.quote:
ik was in shock toen ik het hoordequote:
Hey, psst, vibo's kun je er ook kopen!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was in shock toen ik het hoorde
quote:
Die wil ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, psst, vibo's kun je er ook kopen!
Spiraaltjes + MAP verlagen de hersenactiviteit.quote:
Liever een dildo?quote:
Ik zou ook genoeg nemen met Ruv zijn lul.quote:
*Proest*quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Liever een dildo?
Ken je trouwens het verschil tussen die 2?
Eigenlijk wel heel erg goedquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was in shock toen ik het hoorde
IK welquote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Liever een dildo?
Ken je trouwens het verschil tussen die 2?
Zaad in je oog, dat is pas een ongelukje.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Eigenlijk wel heel erg goed
Dan is de drempel een stuk lager. Voor mensen die een ongelukje hadden ofzo
Truequote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, kom er maar inquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TrueIk hoorde het ook toen ik hem ging halen hoor
![]()
Dat was de achterliggende gedachte ook; vooral jonge meisjes durven niet naar de dokter en het schijnt aanzienlijk te schelen in het aantal tienerzwangerschappen/abortussenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand was me blijkbaar al voor.quote:
Er kwam iemand anders inquote:
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Muis006 het volgende:
Joran van der Sloot werd genoemd bij Criminal Minds
NL represent.
Eerder moest je met een recept van de huisarts naar de apo; nu kun je em receptloos krijgen bij de drogist.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik vind drogist toch ook weer meer openbaar dan apotheek
Dat jaquote:
*proest*quote:
Klopt. Al ben ik wel benieuwd of het nu niet gebruikt gaat worden als superpil. 'Want als je de pil vergeet is dat niet zo erg, want je koopt de MAP en alles is weer opgelost'. Hoppa, weer een fikse stoot hormonen in je lijf. [/rant]quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was de achterliggende gedachte ook; vooral jonge meisjes durven niet naar de dokter en het schijnt aanzienlijk te schelen in het aantal tienerzwangerschappen/abortussen
Oh, okquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerder moest je met een recept van de huisarts naar de apo; nu kun je em receptloos krijgen bij de drogist.
Bij ons gaan ze ook zonder recept de deur uit.
Welnee, ik ben hypocriet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
En lecture me maar hoor
Was niet heel handig maar wel goed
Heej, wil je die kinderstoel nog of niet?quote:
Ja ik vind het een uitstekend planquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was de achterliggende gedachte ook; vooral jonge meisjes durven niet naar de dokter en het schijnt aanzienlijk te schelen in het aantal tienerzwangerschappen/abortussen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej, wil je die kinderstoel nog of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |