*proest*quote:
Ik kom helemaal nergens.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Cat, you FAIL.komt u maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer weg dus snel kijken
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Fail.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
OhIk was vergeten dat ik ze weggehaald had
Ja, wie niet neukt krijgt geen kind (HOI TOMBO)quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
Nou, 2 tellen danje plaatje is stuk, faler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer weg dus snel kijken-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dat.quote:
Haal je hem uit de beschermde emmer? Da ga nie hequote:
Ha Mama Miaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik moest echt lachen om het vorige topic
tevens hoiik ben frisgedoucht en weer helemaal relaxed
Damn, nice touch met die spiegelquote:
Samen fles champagne drinken op een kleedje in de buitenlucht?quote:
Zo erg is het toch niet?quote:
Ik laf de beschermde emmer.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haal je hem uit de beschermde emmer? Da ga nie he
MissBliss touchquote:
Jezus, Greys!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Alles primaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hoi Indahahoe is het vandaag?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
zucht
Zo dan?Works!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja naast die ben ik nooit meer leuk natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
Mijn totaal onrealistische foto staat weer even in mijn fobo.
Wel zo eerlijk voor Ruv. Haal hem straks weer weg.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
zucht
Zo dan?NOU KIJK, DAT BEDOELDE IK TOCH! En die wou mijn zaad graag hebben? Die wil ik gewoon vastgelijmd hebben aan mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.바닷가가바닷닷!!
Don't like me? Fuck off. Problem Solved.
Jawel doos, je bent twee keer zo slank en haast tien jaar jongerquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja naast die ben ik nooit meer leuk natuurlijk
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Ruv het volgende:
[..]
NOU KIJK, DAT BEDOELDE IK TOCH! En die wou mijn zaad graag hebben? Die wil ik gewoon vastgelijmd hebben aan mezelf.
omg, die moet ik quotenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Ruv het volgende:
[..]
NOU KIJK, DAT BEDOELDE IK TOCH! En die wou mijn zaad graag hebben? Die wil ik gewoon vastgelijmd hebben aan mezelf.
In mijn emmertje heb ik meer foto's dan je lief isquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Ruv het volgende:
Ik ben toch eigenlijk heel benieuwd er ergens een foto van tombo is..
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Ruv het volgende:
[..]
Wow wat een zinquote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Ruv het volgende:
[..]
Ruvquote:
Tot morgenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Ruv het volgende:
Maar mensen, ik moet er echt vandoor. Ik spreek jullie morgen.
Het was gezellig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |