Ja, echt erg dat ze dan dus alletwee dood zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, 8 maanden zwanger ook al enzo
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo is de liefste user van FOK!![]()
Nee, edittenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hee nu staat er wat anders, dat is cheaten
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo kwam ik er tijdens mijn vorige baan achter dat Band Aid "feed theeeee woooohoooohooorld" zingt ipv"Freeeeeedom, whohohohohoooo"
Collega's vonden het ernstig lollig
Die arme jongen kwam binnenvallen en toen gingen wij hem voor de gein aan Tombo koppelenquote:
En is ze (en wij) van haar rammeltje af?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die arme jongen kwam binnenvallen en toen gingen wij hem voor de gein aan Tombo koppelen![]()
Zoals we bij iedere vrijgezelle jongen proberen
Hoi mopquote:
Nou, ik denk het nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En is ze (en wij) van haar rammeltje af?
Whehehe, ik zing altijd enthousiastquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoi mop![]()
Ik zie het je enthousiast zingen en ik pis bijna in mijn broekerdepoek
Als het nog lang duurt, ga ik wel ff ergens zaad voor haar scoren. Als een soort surprisebevruchting. Verstop ik me achter de kast als ze thuiskomt van een dag hard werken en dan hop (met vork en sinaasappel), klets boemquote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet![]()
Ze is groooote meid en kan zelf wel voor een kerel zorgen.
Maar ze hapt altijd zo leuk
Maar ze wil er ook graag een man bij om van te houden.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het nog lang duurt, ga ik wel ff ergens zaad voor haar scoren. Als een soort surprisebevruchting. Verstop ik me achter de kast als ze thuiskomt van een dag hard werken en dan hop (met vork en sinaasappel), klets boem
Daar heb ik wel een blauw oog voor over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |