Stouterikjequote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
TT
En dat lijkt me dus niks he, op een tak for crying out loud.
Nou en pijnlijk ook nogquote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
TT
Boomhut anyone?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
TT
Die zijn hier nogal schaarsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Doe je het in de boomhut. Zit je ook in de boom
Zou dat dan mijn redding zijn? Op de kop slapen?????quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boomhut anyone?
En gister ging het over bh-loos rondlopen, dus ik zei dat ik na een bh-loze dag op zijn kop sliep en toen vroeg Cat op wiens kop
Vandaar deze opmerking
Ik doe niet aan bh-loze dagen, behalve in de sauna danquote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boomhut anyone?
En gister ging het over bh-loos rondlopen, dus ik zei dat ik na een bh-loze dag op zijn kop sliep en toen vroeg Cat op wiens kop
Vandaar deze opmerking
Ik zie er NIET uit op foto's dus ik zeg neequote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Ruv het volgende:
Ik ben toch eigenlijk heel benieuwd er ergens een foto van tombo is..
Post dan maar van je tieten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie er NIET uit op foto's dus ik zeg nee
Oh zat! Eentje waarop ze de macarena danst heb ik, maar die mag ik vast niet gevenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Ruv het volgende:
Ik ben toch eigenlijk heel benieuwd er ergens een foto van tombo is..
Somsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bh-loze dagen, behalve in de sauna dan
Jullie wel?
Nee.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bh-loze dagen, behalve in de sauna dan
Jullie wel?
Neequote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zat! Eentje waarop ze de macarena danst heb ik, maar die mag ik vast niet geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |