alsie je niet leuk genoeg vindt zoals je bent is hij een eikel. dus. dat mag je dan ook van mij zeggen, mocht hij vragen wat ik van hem vind.quote:Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben verder niet nerveus hoor, dat ik straks mijn date heb. Ik zit heus ook niet te oefenen met gesprekjes in mijn hoofd (en soms hardop zonder dat ik het doorheb). En ik maak me heus ook niet druk over hoeveel initiatief ik durf te nemen later op de avond.
Niets van dat allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesbosapiens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier Erik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Heeeeeeel veel plezierquote:Op zondag 27 november 2011 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Succes Lizzy. Ik ga mijn jas aantrekken en mijn fiets pakken. De ondergang tegemoet. Nou ja, dat is dramatisch
, het wordt gewoon leuk en ik heb er zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 27 november 2011 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihihi bofferdje lezzer!Oh jeetje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik toch altijd zo erg.
Mijn zus en ik hebben wel een periode gehad dat we elkaar niet zo leuk vonden, maar dat was gelukkig niet zo lang, en ook al toen we 20 waren ofzo. Nu is het prima in balans. Niet te vaak, niet te heftig, maar zeker als het nodig is.
Je hebt gelijk. Ik weet ook helemaal niet wat er aan vooraf is gegaan en zo.quote:
Ja precies. Ik snap ook niet waarom de tijd nog niet afgesproken was? Het is toch hartstikke duidelijk als jij moet werken dat het vanaf tijdstip x is?quote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als jij je gedraagt als "ja, ik heb idd iets fout gedaan" waarom zullen zij dan nog nadenken over de vraag "heeft ze wel iets fout gedaan?"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |