abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2011 @ 15:01:16 #201
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104877964
Oeh, mensen gaan over mij zingen O+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 27 november 2011 @ 15:01:35 #202
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104877976
Ha, jij blij dat ik niet gequoot heb :P.
Hoogachtend,
Erik.
pi_104878023
Zo, Sint is binnen :7

En, ik zou ook gewoon doorwerken. Dat weten ze toch wel onderhand dat je tot dat tijdstip werkt?
pi_104878092
Whoa, het stormt hier vet. We zitten al bijna een uur zonder stroom (yay voor de router op de generator) en af en toe klinkt het alsof het dak eraf gaat waaien. O+
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  zondag 27 november 2011 @ 15:04:54 #205
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_104878094
O-) ik? posts editten? NEVER!

Lezzer, ben je helemaal natgeregend? en hoe veel pieten heb je moeten ontwijken?
Lesbosapiens
pi_104878290
Het was net droog toen we vertrokken :D
Dus, het viel heel erg mee. Geen last gehad van pieten, die bleven braaf bij d'n Klaas :)
  zondag 27 november 2011 @ 17:37:23 #207
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104885170
Ben verder niet nerveus hoor, dat ik straks mijn date heb. Ik zit heus ook niet te oefenen met gesprekjes in mijn hoofd (en soms hardop zonder dat ik het doorheb). En ik maak me heus ook niet druk over hoeveel initiatief ik durf te nemen later op de avond :').

Niets van dat allemaal.
Hoogachtend,
Erik.
pi_104885288
Misschien moet er een schrobbelaarke in...
  zondag 27 november 2011 @ 17:41:29 #209
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104885363
Waarom? Ik heb heul nergens last van!
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 27 november 2011 @ 17:50:26 #210
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_104885753
quote:
9s.gif Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben verder niet nerveus hoor, dat ik straks mijn date heb. Ik zit heus ook niet te oefenen met gesprekjes in mijn hoofd (en soms hardop zonder dat ik het doorheb). En ik maak me heus ook niet druk over hoeveel initiatief ik durf te nemen later op de avond :').

Niets van dat allemaal.
alsie je niet leuk genoeg vindt zoals je bent is hij een eikel. dus. dat mag je dan ook van mij zeggen, mocht hij vragen wat ik van hem vind.

ff doorgaan op mn gezeik;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lesbosapiens
  zondag 27 november 2011 @ 17:54:16 #211
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_104885945
Succes Lizzy. Ik ga mijn jas aantrekken en mijn fiets pakken. De ondergang tegemoet :D. Nou ja, dat is dramatisch :'), het wordt gewoon leuk en ik heb er zin in.
Hoogachtend,
Erik.
pi_104886193
Lizzy. Ik wil geen zout in je wonde strooien, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier Erik.
SPOILER
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_104886255
quote:
3s.gif Op zondag 27 november 2011 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Succes Lizzy. Ik ga mijn jas aantrekken en mijn fiets pakken. De ondergang tegemoet :D. Nou ja, dat is dramatisch :'), het wordt gewoon leuk en ik heb er zin in.
Heeeeeeel veel plezier :*

@Lizzy.
Er komt vanzelf weer een moment waarop je het weer een keer mag proberen. En dan ga je wel voor je eigen plan. Het is wat DP zegt, maar je mag het best een paar keer oefenen.
Hoe vaker ik over andere zussen hoor, hoe blijer ik met de mijne ben. O+

SPOILER
pi_104886308
Ghihihi bofferdje lezzer!

SPOILER
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_104886380
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghihihi bofferdje lezzer!

SPOILER
Oh jeetje zeg :'(
Dat vind ik toch altijd zo erg.

Mijn zus en ik hebben wel een periode gehad dat we elkaar niet zo leuk vonden, maar dat was gelukkig niet zo lang, en ook al toen we 20 waren ofzo. Nu is het prima in balans. Niet te vaak, niet te heftig, maar zeker als het nodig is.
pi_104886612
Geen :'(. Is goed zo.
  zondag 27 november 2011 @ 18:20:46 #217
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_104887074
Oh DP, wat naar. Of wat een nare situatie moet daar aan vooraf zijn gegaan. En je hebt helemaal gelijk hoor, en dat besef ik me ook ten volle, ik kan alleen slecht tegen druk die op mij wordt uitgeoefend door familie. Ze kennen me als geen ander en weten precies op mijn onzekerheden in te spelen. Mijn zusje is iemand die over lijken gaat om te krijgen wat ze wil. Als dat lijk het zelfvertrouwen van je zus is, so be it.

Het nare is dat als ik daar kom IK de gebeten hond ben. Dat weet ik nu al. Naja. Ik ben al iets gekalmeerd. Ik doe wel weer of er niks aan de hand is.
Lesbosapiens
pi_104887350
Maar je eeuhm, je erkent ook hun gevoelens op de een of andere manier. Als jij die gevoelens niet "aanneemt" komen ze niet bij jou binnen, maar bij hen terug.

Als jij je gedraagt als "ja, ik heb idd iets fout gedaan" waarom zullen zij dan nog nadenken over de vraag "heeft ze wel iets fout gedaan?"?
pi_104887869
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen :'(. Is goed zo.
Je hebt gelijk. Ik weet ook helemaal niet wat er aan vooraf is gegaan en zo.

Ik ken een vrouw wiens dochter op d'r 18e van huis wegliep en dat is 20 jaar geleden. Nooit meer contact gehad. Vrouw volgt dochter een beetje via internet (voor zover dat kan) en begrijpt gewoon niet waarom. Dat vind ik toch triest.
pi_104887924
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als jij je gedraagt als "ja, ik heb idd iets fout gedaan" waarom zullen zij dan nog nadenken over de vraag "heeft ze wel iets fout gedaan?"?
Ja precies. Ik snap ook niet waarom de tijd nog niet afgesproken was? Het is toch hartstikke duidelijk als jij moet werken dat het vanaf tijdstip x is?
  zondag 27 november 2011 @ 18:43:02 #221
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_104888042
*zoef* dat was het geluid van jouw woorden die mijn pet te boven gingen. :P

Hoe bedoel je gedragen alsof ik iets fout gedaan heb? Door het voorval te negeren of juist door zuur te kijken?
Lesbosapiens
  zondag 27 november 2011 @ 18:44:54 #222
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_104888132
Iedereen zou er om 4 uur zijn, en mee eten. Ik zou om 8 uur aankomen. Dat was de afspraak. Madam claimt daar niks van geweten te hebben en om half 11 naar huis te moeten, om de laatste trein te pakken.
Lesbosapiens
pi_104888292
Ja, jouw actie kan dan zijn:

a. Dat is dan rot, madam heeft niet opgelet en kan gewoon wat minder lang van jouw aanwezigheid genieten.
b. Lizzy voelt zich schuldig en wringt zich in allerlei bochten om madam (die toch al geen rekening houdt met Lizzy) tevreden te stellen.

Bij scenario B denken madam en de rest dat ze gelijk hebben, omdat jij je aan gaat passen.
pi_104888300
Zij zeggen "jij bent te laat, je doet iets fout."

Gewoon komen op de tijd die je er kan zijn, die volgens mij voor iedereen al duidelijk was is NIET erkennen dat jij iets fout doet. Heel hard gillen dat zij stom zijn en dat ze toch wisten dat jij moest werken is ook NIET erkennen dat jij iets fout doet.

Jouw plannen aanpassen en zorgen dat zij hun zin krijgen is WEL erkennen dat jij iets fout deed.

Dus door heel hard te gillen dat zij stom zijn en toch wisten dat jij moest werken is NIET erkennen dat jij iets fout doet, maar door je actie (alsnog jouw plannen omgooien met alle mogelijke gevolgen van dien) erken je WEL dat je iets fout doet. Dus dat zijn gemixte signalen, waaruit zij kiezen welke ze het beste uitkomt. Namelijk "Door haar gedrag aan te passen naar onze wensen erkent Lizzy dat zij fout zat." Acties spreken luider dan woorden en daarnaast als er gemixte signalen zijn zal "de ander" altijd die betekenis kiezen die het beste bij hem/haar past.

Sorry hoor, ik kan dit soort dingen heel helder denken, maar uitleggen gaat een beetje minder :')
pi_104888339
Nja, wat Lezzer dus in 300 regels minder zegt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')