Jaquote:
Leukquote:vanavond Sinterklaas vieren, morgen vrij en volgend weekend LIVERPOOL!! woop woop
quote:Op zondag 27 november 2011 12:00 schreef skunkasaur het volgende:
Ik vind het altijd heel gek als mensen zeggen "Sinterklaas inhalen".
Zie het ook helemaal voor me. Die harmonie maar rennen, al spelende, om die Sint maar voorbij te kunnen gaan. Tussen al die kinderen door, links en rechts pieten ontwijkend enzo.
Niet perse kerst, maar wel de donkere gezellige besneeuwde dagenquote:Op zondag 27 november 2011 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar niet in Lezzerville!
Hebben jullie ook zo'n zin in kerst?
Hier in het dorp doen ze dat inderdaad relatief laat.quote:Op zondag 27 november 2011 12:50 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]![]()
![]()
maar Sinterklaas is toch al lang int land?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik had er zo'n zin in. met m'n mooie cadeau en m'n super gedichtje. Ik stel me ook zeker aan, maar that's me. muggen en olifanten. ben ik goed in.Lesbosapiens
quote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef LizzyAdam het volgende:
sorry hoor ik moet weer ff zeiken. ik zal het in een spoiler zettenKnuffel. Ik begrijp dat wel. Maar ik weet ook dat niets dat wij kunnen zeggen echt helpt. Dus knuffel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik had er zo'n zin in. met m'n mooie cadeau en m'n super gedichtje. Ik stel me ook zeker aan, maar that's me. muggen en olifanten. ben ik goed in.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zondag 27 november 2011 14:40 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Knuffel. Ik begrijp dat wel. Maar ik weet ook dat niets dat wij kunnen zeggen echt helpt. Dus knuffel.
Ik zou doen wat je hebt afgesproken. Ze kunnen al eerder beginnen, ik neem aan dat ze ook gaan eten samen? Ze hoeven niet persé op jou te wachten natuurlijk. En zodra jij er bent begint het feestquote:Op zondag 27 november 2011 14:47 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]wat zou jij doen dan? toch een uurtje eerder naar huis (waar ik naartoe neig, maar mijn baas komt daar zeker achter, hij krijgt een boete van de Bijenkorf als ik niet de volle 40 uur draai)
of gewoon doen wat ik steeds heb gezegd dat ik zou doen. schijt aan de familie. dan maar een beetje haast?
Dank je, Erik. dit lucht al op
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |