Nee ws door de issue, ik zou het anders vroeg vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef lezzer het volgende:
Oh jeetje. Dat het zo'n soort van issue wordt? of is dat gewoon de leeftijd? Ik dacht dat dat pas later was dat kinderen dat deden.
Mijn Mrs ligt trouwens te slapen op de bank, heb ik ook niet veel aan (Hallo Mrsvoor als je dit later leest).
accelereren, cappuccino, consciëntieus, gedachtegang, liniaal, parallel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:42 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe veel ik nu van je hou omdat je niet chanant schrijft.
BATSEN NOUquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
accelereren, cappuccino, consciëntieus, gedachtegang, liniaal, parallel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Consciëntieus. Ik houd van dat woord.
[ Bericht 0% gewijzigd door skunkasaur op 26-11-2011 20:38:15 ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Huu das best wel slim voor iemand van 9 maandenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Ja.
Wat ik wel schattig vind (maar kan mijn verbeelding zijn) is dat ze nieuw eten nu heeeel voorzichtig eerst door haar mond zwiert voor ze het wil eten. Alsof ze (en dat zal ook wel, heb je vaak bij allergie) al in haar mond voelt of het ok is of niet en dan bepaalt wat de vervolgactie wordt.
Ik hield mijn hele leven niet van fruit. Bleek ik fructose-intoleratie te hebben...quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Ja.
Wat ik wel schattig vind (maar kan mijn verbeelding zijn) is dat ze nieuw eten nu heeeel voorzichtig eerst door haar mond zwiert voor ze het wil eten. Alsof ze (en dat zal ook wel, heb je vaak bij allergie) al in haar mond voelt of het ok is of niet en dan bepaalt wat de vervolgactie wordt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
BATSEN NOU*vliegt naar zweden, oefenend op het uitspreken van consciëntieus*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Consciëntieus. Ik houd van dat woord.
Knuffel for Dottir
[ Bericht 0% gewijzigd door LizzyAdam op 26-11-2011 21:23:26 ]Lesbosapiens
Daarom vraag ik me af of ik het me niet verbeeld. Vandaag witlof geprobeerd (haar melk is bitterder, dus leek me wel een succesnummer). Dat werd met de grootste aandacht bekeken en betast, toen 2x door haar mond gezwierd en daarna begon ze pas te muiten. Opeens bedacht ik dat ze afgelopen week wel vaker zulk gedrag heeft vertoond.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Huu das best wel slim voor iemand van 9 maanden
Ze heeft de afgelopen weken maar heel weinig gekregen, ik kan er nog helemaal niks van maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik hield mijn hele leven niet van fruit. Bleek ik fructose-intoleratie te hebben...
Is er een lijn in wat ze wel en niet wil eten?
Balenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze heeft de afgelopen weken maar heel weinig gekregen, ik kan er nog helemaal niks van maken.
Hee, wat is dit?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
*vliegt naar zweden, oefenend op het uitspreken van consciëntieus*
Oeh! Ga door!!! We kunnen met 'n 2 Skunk bezoeken? *engeltjes smiley die ik niet kan invoeen op mn mobiel*quote:
Ja, ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:27 schreef lezzer het volgende:
Niet om het één of ander, maar was half Lesbeau op Friso gisteren?
quote:
Melk vooral.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Balen![]()
Gaat er nog wel voldoende in?
Neuh, lang geleden dat ik avondje op stap ben geweest...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:27 schreef lezzer het volgende:
Geen idee, niemand herkendquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:27 schreef lezzer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |