SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Memorabele momenten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
VerderOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Die hebben er te weinig verstand vanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef roos85 het volgende:
Waarom mochten de sterrenchefs niet proeven?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
dan heeft Juul bijna niksquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef roos85 het volgende:
Waarom mochten de sterrenchefs niet proeven?Niemand houdt mij tegen![]()
TWEE STERRENCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
das waar ookquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die hebben er te weinig verstand van![]()
![]()
Het is toch een geluidje van The Bourne [...] (identity etc. )"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"![]()
Zij gaven het een 8 maar het was volgens Kraan en Juul maar 2 sterren waardquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef roos85 het volgende:
Waarom mochten de sterrenchefs niet proeven?![]()
Tot 2020 in ieder gevalquote:quote:Op donderdag 24 november 2011 14:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lol, ik kom net achter iets grappigs. We zijn verzekerd van Topchef tot en met 2020
RTL heeft ze voor de zekerheid maar alvast geregistreerd
Arme Kraan en Juul
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Samantha blijft er dus in en Anton eruit, zo aan de beelden te zienCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Zij gaven het een 8 maar het was volgens Kraan en Juul maar 2 sterren waard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef franklop het volgende:
Samantha blijft er dus in en Anton eruit, zo aan de beelden te zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tot 2020 in ieder geval
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |