Don't call my name, don't call my name ..quote:
Robertoquote:Op donderdag 24 november 2011 17:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Don't call my name, don't call my name ..
Maar nee.
I'm not your babe, I'm not your babe ... Fernando.quote:
jammerquote:Op donderdag 24 november 2011 17:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
I'm not your babe, I'm not your babe ... Fernando.
Nee, geen van die namen.
Juiste beginletter.quote:
Correct.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
die is al genoemd.. door jou zelf hahaha
Haha ik hoopte dat niemand m zou herkennen aangezien er best veel vrouwen op dit forum zittenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:29 schreef Diemux het volgende:
Ehh, dat is een bekende, maakt het wel makkelijk
* Doet even niet mee
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:33 schreef ChicaChula het volgende:
Hahaha ik weet ook wie het is.. ik zou een andere kiezen
Jean?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Jean is toch dezelfde naam als Jeanne, alleen anders geschreven?![]()
Charissa.
Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:41 schreef Diemux het volgende:
Monique
[..]
Klopt, maar aangezien jullie beide hebben gepost voordat ik het zag geeft de goede spelling de doorslag. Of gelden er andere regels?
Ohh sorry dat wist ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Je mag niet 2 namen achter elkaar posten.
Olga.
Dat meisje wiens foto ik plaatste, ken ik irl. Weet niet hoe dat voor de rest hier gaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:52 schreef esperanza93 het volgende:
Sophia Maria.
Pakken jullie nou gewoon foto's van random personen?
Lekker voor haar dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Dat meisje wiens foto ik plaatste, ken ik irl. Weet niet hoe dat voor de rest hier gaat.
Christinequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:52 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
En de eerste letter is gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |