iets te ruil?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:35 schreef Shadeauw het volgende:
Gezocht:
GTA IV: Episodes from Liberty City
Laat maar weten wat je ervoor wilt hebben.

Skate 3, UFC 2009, Pure/Lego Batman, Fable 2 en Fifa 10. Ik heb laatst mijn collectie wat uitgedund, dus heb niet zo veel leuke games meer, iig geen games die ik niet meer speel.quote:

Ik heb deel 1 nog wel! Wat heb je ervoor over?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:44 schreef Typisch het volgende:
Ik zoek The Force Unleashed 1&2 voor mijn neefje op de 360.

PM/DM me even? :]quote:Op zondag 19 februari 2012 22:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nog wel! Wat heb je ervoor over?

Ja alles goed, nog steeds nummer één maar wel enkele goede newbies er bijquote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Zeker, met jou? Ben je nog steeds de Nr. 1 newsposter, of zitten er wat goede newbies bij?
 Komt helemaal goed, hoe is het met je hobby
 Komt helemaal goed, hoe is het met je hobby  

Fijn om te horen dat alles goed gaat daarquote:Op maandag 20 februari 2012 11:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja alles goed, nog steeds nummer één maar wel enkele goede newbies er bijKomt helemaal goed, hoe is het met je hobby
 . Met m'n hobby gaat het redelijk, ik ben momenteel met m'n eerste handschoen bezig. Voor de rest is alles geregeld, qua website en gereedschap
. Met m'n hobby gaat het redelijk, ik ben momenteel met m'n eerste handschoen bezig. Voor de rest is alles geregeld, qua website en gereedschap  .
.

Ja hoor, de marketplacequote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:15 schreef KroodjeBip het volgende:
Heeft er nog iemand Fruit Ninja liggen ?

Mirror's Edge 10 euro inclusief verzenden, dan heb je een deal.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef BrokenArrow het volgende:
Te koop:
Mirror's Edge ¤10
AC Brotherhood ¤10

Batman ruilen voor Halo CE anniversary edition?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog steeds te koop/ruil
Saw 2 (promo)
Batman Arkham City (zonder dlc code's)

Die heb ik helaas al!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Batman ruilen voor Halo CE anniversary edition?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |