quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zijn jaloers omdat ik lekker ben én ook nog eens goed internet heb. Ik ben de alfa van de NL-ers.
mooi altijd van die noobsquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:47 schreef Re.active het volgende:
Als ze de handling van GTA IV ook gebruiken dan ga ik V echt niet kopen. wat een bagger is dat zeg.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het zegt dat dat niets met mijn internet verbinding te maken heeft. Andere spellen spelen smetteloos. Dus kom niet haten anders prik ik je prik prik sla sla
Wat een zaad kick.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Maar OT, lijkt erop dat er steeds meer oude characters in GTA 5 terug komen, tenminste als je imdb moet geloven.
Die zetten niet alles 123 op de site namelijk
quote:
quote:
Deze moet je hebben knuppelquote:
quote:
nee hoor tussen mijn post en jouw post zaten er minder dagen dan tussen jouw post en die ervoor dus eigenlijk heeft hij gewoon gelijk dus ik snap het niet helemaal mjahquote:
Dat doen ze al sinds gta 3quote:Op maandag 19 maart 2012 20:42 schreef -Kadesh- het volgende:
Wat voor zieke humor hebben ze daar bij Rockstar, trailer op het web gooien en dan verder helemaal niks meer, geen info, geen screenshotje, geen releasedatum, niet eens een datum voor een nieuwe trailer.
welkom op het internetquote:Op maandag 19 maart 2012 20:42 schreef -Kadesh- het volgende:
Wat voor zieke humor hebben ze daar bij Rockstar, trailer op het web gooien en dan verder helemaal niks meer, geen info, geen screenshotje, geen releasedatum, niet eens een datum voor een nieuwe trailer.
Vast wel, maar niet in het GTA V-topic.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:03 schreef Bonobo11 het volgende:
m'n independence fm werkt niet meer,
na een reinstall, is de mydocuments\gta4 map niet meer aangemaakt door de game.
damn
iemand tips?
idd, gta sa was veel meer fun dan IVquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Heb erg zin in deze game. Ik hoop op een San Andreas gevoel. Heb namelijk de laatste jaren geen game meer gespeeld zo goed als SA.
San Andreas was zo gruwelijk kut met die vreselijke gangster-scenequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, gta sa was veel meer fun dan IV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |