Dit is een grapquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kleine aanvulling...
HIJ SPEELT FUCKING 3 UUR LANG![]()
http://www.demorgen.be/dm(...)-Rock-Werchter.dhtml
Gelukkig geen 3 uurquote:Rock Werchter
Milow will indeed play Rock Werchter on July 1. A great show it will be, that’s for sure, but not a 3 hour long set. And stay tuned, we will be announcing more new names later this afternoon!
quote:De organisatie van Rock Werchter heeft nieuwe namen naar buiten gebracht:
Miles Kane, Mastodon, Amon Tobin, Birdy Nam Nam, Calvin Harris, Bat For Lashes en Gossip zijn aan het affiche toegevoegd. Eerder werden onder andere Pearl Jam, Elbow, Red Hot Chili Peppers en Snow Patrol bekendgemaakt.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Holy facking hell wat een line-up al.
[..]
Denk op zat & zon nog 2 erbij per dag .quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:29 schreef meowingtons het volgende:
Headliners zijn ze al wel bijna doorheen lijkt mij...
Op zaterdag nog een headliner naast mumford en misschien op donderdag nog, al denk ik dat Justice de tweede al is?
Zondag denk ik niet hoor, daar heb je Snow Patrol en RHCP al en vergis je niet, Snow Patrol is een headliner...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Denk op zat & zon nog 2 erbij per dag .
The Cure is headliner en Justice Dance-afsluiter. Net zoals bij PJ en Deadmau5.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:29 schreef meowingtons het volgende:
Headliners zijn ze al wel bijna doorheen lijkt mij...
Op zaterdag nog een headliner naast mumford en misschien op donderdag nog, al denk ik dat Justice de tweede al is?
The Cure headliner? Die zijn daar toch niet meer populair genoeg voor?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
The Cure is headliner en Justice Dance-afsluiter. Net zoals bij PJ en Deadmau5.
Geef mij de Foo's maar voor de zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |