Uhhh, interactie?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:45 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Beetje vreemde uitspraak. Welke band doet dan meer dan alleen hun nummers spelen?
Want een band als Kings of Leon is daar ook goed in... En als Chris Martin weer teveel praat is het ook weer niet goed.quote:
Er zijn genoeg bands waarbij de artiesten niet stilstaan met hun instrumenten zodat je nog iets leuk hebt om naar te kijken. De 2 keer dat ik de Editors gezien heb waren beide een teleurstelling, omdat er naast het (goed) spelen van de tracks verder totaal niets gebeurde...quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:45 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Beetje vreemde uitspraak. Welke band doet dan meer dan alleen hun nummers spelen?
Is ook weer niet noodzakelijk, Rammstein heeft ook geen interactie, maar gewoon een vette show altijd. Green Day die hadden pas interactie. Hoewel velen daar ook geen voorstander van zijn was het in 2010 toch een aardig feestje na Editors.quote:
Green Day's interactie is wel leuk, maar de "verplichte" politiek speech komt zo nep over... Green Day gaat al jaren niet meer om het woord naar buiten brengen zoals bij veel punk wel zo isquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Is ook weer niet noodzakelijk, Rammstein heeft ook geen interactie, maar gewoon een vette show altijd. Green Day die hadden pas interactie. Hoewel velen daar ook geen voorstander van zijn was het in 2010 toch een aardig feestje na Editors.
Niet mee eens, laatst in 013 ging Harry echt uit zijn dak!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:45 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nota bene: White lies zijn precies hetzelfde, op het album leuke liedjes, maar live is het enige wat ze doen hun liedjes spelen, zonder enige variatie, waardoor het nogal saai en ongeinspireerd overkomt...
013>kleine zaal, dan heeft een concert veel meer sfeer en is het sowieso al beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet mee eens, laatst in 013 ging Harry echt uit zijn dak!
Oh zeer zekerquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef CoJackso het volgende:
Ik snap nu een beetje wat je bedoelt, al blijft jouw persoonlijke voorkeur voor de muziek het belangrijkstIk heb in 2010 in ieder geval veel meer genoten van het optreden van de Editors dan de 3 uur lange show van Greenday.
Vorig jaar werd ik het meest verrast door Kasabian op de Main Stage. Tot op dat moment was ik nog niet echt bekend met hun muziek, maar mede door het charisma van de zanger werd ik compleet weggeblazen. Overigens is de plaats waar je in het publiek staat ook ontzettend belangrijk voor de beleving.
Ook prima muziek om een mooie lichtshow neer te zetten. Denk dat dit weleens een verrassend optreden kan gaan worden. Overigens komt de tweede cd van ze uit binnenkort.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:50 schreef ErikT het volgende:
XX op main stage vind ik ook wel begrijpelijk hoor. Dan bereik je het hele veld, en dit is echt ultieme chill muziek. Op het gras liggen en een beetje naar de wolken kijken. Dat lukt niet in een tent.
Dacht ik ook over PJ Harvey. Uiteindelijk vond ik het een kwelling om er meer dan een uur naar te luisterenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:50 schreef ErikT het volgende:
XX op main stage vind ik ook wel begrijpelijk hoor. Dan bereik je het hele veld, en dit is echt ultieme chill muziek. Op het gras liggen en een beetje naar de wolken kijken. Dat lukt niet in een tent.
Maar dan ontbreekt wel de sfeer die een tent-concert kan geven... Daarbij als het in de marque is kan je altijd nog achter de tent liggen als dat je ding is, was gewoon een betere keus geweest voor the XX imoquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:50 schreef ErikT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |