RHCP was al heel lang bekend hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 14:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zojuist zijn de eerste twee namen voor Rock Werchter 2012 bekend gemaakt: Red Hot Chili Peppers en Justice.
Met beiden blij mee, ziet er naar uit dat ik weer ga!
Volgend jaar zeker nog wel. Staat ook op de website: Festivalpark Werchter.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:41 schreef bpi het volgende:
Het is nog niet zeker of het festival in werchter of in brustem zal doorgaan lees ik op het laatste nieuws.
Die beginnen ook steeds vroeger met de voorverkoop lijkt het wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Ha, heb er al weer zin in! De voorverkoop start 3 december.
Grappigquote:"Volgens Studio Brussel krijgt Rock Werchter dit jaar ook twee extra podia. Zo wil de organisatie iets meer keus aanbieden dan alleen het hoofdpodium of de Marquee."
Dat is ook gelijk het idee achter de eventuele verhuizing geloof ik, Werchter wordt te klein voor meerdere podia.quote:
Je zegt precies het tegenovergestelde als de quote van Nem, met ook als bron Studio Brusselquote:Op donderdag 24 november 2011 17:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Alleen komend jaar blijft de opzet nog hetzelfde dus twee podia. De uitbreiding gaat op zijn vroegst in in 2013. Aldus Studio Brussel.
Mijn quote komt uit die van jou en dat is dus van 4 maanden terug. Dus dat kan wel veranderd zijn ondertussenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zegt precies het tegenovergestelde als de quote van Nem, met ook als bron Studio Brussel
Een overlappend programma zou ik wel eens lekker vinden, vind het echt vervelend dat er op Rock Werchter altijd pauzes zijn. Op bijv. Pinkpop speelt of mainstage, of 3fm-stage/tent. Veel beter.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben eigenlijk wel blij als het volgend jaar niet gebeurd. Vind 2 podia wel genoeg zo. Of ben ik nu te behoudend...?
Wat mij ontzettend tegenstond was dat als er even een band is wat je niets vind er een groot gat van 3 uur valt. Waardoor je ontzettend lang moet 'wachten'. Ik had dus wel gehoopt op 4 podia, dat zou voor mij wel een punt zijn om dit jaar een heel weekend te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Een overlappend programma zou ik wel eens lekker vinden, vind het echt vervelend dat er op Rock Werchter altijd pauzes zijn. Op bijv. Pinkpop speelt of mainstage, of 3fm-stage/tent. Veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |