Gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
wilje mijn foto even verkleinenachter de eerste 'img' even =350 zetten.
Dat shirtquote:Op donderdag 24 november 2011 18:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Gedaan.
Tevens zal ik het ijs breken in dit topic:
[ afbeelding ]
Ik zie een baard! Dat is nieuw tochquote:Op donderdag 24 november 2011 18:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Gedaan.
[ afbeelding ]
Correctquote:Op donderdag 24 november 2011 19:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie een baard! Dat is nieuw toch
Op school noemen sommige meiden mij de hele dag door lekker ding als ik dat ijsshirt draagquote:Op donderdag 24 november 2011 18:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat shirt
Iemand uit een oude kring had een shirt met 'I will eat you so much.' ik hield van dat shirt Ghehe
Tnx.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Gedaan.
[ afbeelding ]
Zaraquote:Op vrijdag 25 november 2011 07:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Waarvan is dat spijkerhemd?
quote:
quote:
meisjequote:Op vrijdag 25 november 2011 14:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Schattig meisje ben jij zeg. Wat is je afkomst? Leuk ingericht ook binnen.
quote:
nopequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:32 schreef Sinji het volgende:
Die kalender verraad een hoop. Cantonees?
I agree with this.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:21 schreef IrCute het volgende:
Als je zo graag een reactie wil; ik vind je outfit afschuwelijk![]()
Die opgerolde broekspijpen, de combinatie van overhemd + riem + shirt in je broek ziet er niet uit en je hebt je broek te hoog opgetrokken, maar goed ieder zijn eigen smaak
Dit... Heb niks tegen je, maar als ik zo naar jou kijk zou je er veeeeel beter uit kunnen zien (zowel kleding als kapsel). Kleding + kapsel is een belangrijke eerste indrukquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:21 schreef IrCute het volgende:
Die opgerolde broekspijpen, de combinatie van overhemd + riem + shirt in je broek ziet er niet uit en je hebt je broek te hoog opgetrokken, maar goed ieder zijn eigen smaak
Ik zei ook niet dat ik meteen reactie's wilde hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:21 schreef IrCute het volgende:
Dat is wel waar. Maarja zo kleed ik mij nou eenmaal. en ik heb wel graag dat mensen mij nemen zoals ik ben en niet zoals iemand anders.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit... Heb niks tegen je, maar als ik zo naar jou kijk zou je er veeeeel beter uit kunnen zien (zowel kleding als kapsel). Kleding + kapsel is een belangrijke eerste indruk.
Maar dan mag je ook niet klagen als je over 5 jaar nog maagd bentquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:30 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maarja zo kleed ik mij nou eenmaal. en ik heb wel graag dat mensen mij nemen zoals ik ben en niet zoals iemand anders.
Dat is natuurlijk wel een erg overdreven reactie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Maar dan mag je ook niet klagen als je over 5 jaar nog maagd bent
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik 14 was en alleen trainingspakken droeg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:30 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maarja zo kleed ik mij nou eenmaal. en ik heb wel graag dat mensen mij nemen zoals ik ben en niet zoals iemand anders.
Ach, ieder zijn mening tochquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik 14 was en alleen trainingspakken droeg.
Volgens mij is dit gewoon meer een kwestie van ontwikkeling.
Oh dankjewelquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind het wel leuk om weer eens wat anders te zien![]()
Je overhemd en schoenen zijn leuk, al zou ik het hemd eerder dicht doen of er een andere kleur shirt onder doen. En leuke sokken ook
Je broek zit alsof je hoog water verwacht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:29 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik meteen reactie's wilde hoorvond het topic alleen een beetje dood
Maarja, ieder zijn smaak he![]()
En mijn broek zit gewoon normaal, zoals die hoort.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je broek zit alsof je hoog water verwacht.
Ik denk dat we zelfde stylo hebben mangquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:39 schreef Lindstrøm. het volgende:
shit ik moet me stijl ook is promote hieroo mang
当然!quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:26 schreef skit het volgende:
[..]
[..]
[..]
meisje![]()
mag al een aantal jaren Breezerss kopen![]()
Zie je meteen dat ik iets anders als afkomst hebt? maar Chinees
[..]
Hij heeft nog niet eens wat gepost.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik denk dat we zelfde stylo hebben mang
Ik heb hem eerder in deze reeks zien posten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet eens wat gepost.
Ik draag hele dag al pyjama.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef Crocodi1e het volgende:
Waarom post er niemand meer foto's?
loat goan, posten die hap.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:26 schreef Crocodi1e het volgende:
Moet ik anders weer posten want dit topic heeft beeldmateriaal nodig om te kunne levennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Maar hopen dat je niet verkeerd valt bij het skatenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Crocodi1e het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag sinds een week weer wezen skateboarden, dus heb mijn skateschoenen aan. Nu wel 2 gaten in mijn shirt, maar dat heb ik al opgelost dmv 2 speldjes.
Flauwquote:
Ach het zijn 2 hele schattige kleine speldjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar hopen dat je niet verkeerd valt bij het skaten
Daarnaast houden die chicks die deze stijl wel leuk vinden wel van harde seks volgens mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef Moffol het volgende:
[..]
Flauw.
Hij kleedt zich in ieder geval hoe hij zelf wil. Beter dan een kuddedier zonder eigen mening/smaak.
Mooie pasvorm van dat tshirt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:26 schreef Crocodi1e het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag sinds een week weer wezen skateboarden, dus heb mijn skateschoenen aan. Nu wel 2 gaten in mijn shirt, maar dat heb ik al opgelost dmv 2 speldjes.
Waarom zit het in je broek danquote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
Cardigan zit normaal wel normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:24 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]Gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen, waarom zo'n riem? Zo'n brede riem geeft alles zo'n mooiboy uitstraling en doet me denken aan broeken die op knieën hangen, een te kort Adidas vest en dan zo'n witte riem eronderuit...
Dankje! De riem vind ik niet zo groot, Maar er moeten nog een paar gaatjes in worden geschoten om hem in het andere "lusje" vast te krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef Moffol het volgende:
[..]
Gaaf.
Alleen, waarom zo'n riem? Zo'n brede riem geeft alles zo'n mooiboy uitstraling en doet me denken aan broeken die op knieën hangen, een te kort Adidas vest en dan zo'n witte riem eronderuit...
Nice!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor buiten, nieuwe Dunderdon jacka
[ afbeelding ]
Dat vest is leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor buiten, nieuwe Dunderdon jacka
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:24 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]Welke schoenen zij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
Als ik alleen de bovenkant zie zou ik echt denken dat je een mooiboy bent; cardigan, overhemd eronder en bontmuts. Maar het geheel is wel leuk.quote:
Leuke tasquote:
Thanks. Ja, zitten gewoon lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:40 schreef Moffol het volgende:
[..]
Gaaf!
Nog steeds de gekleurd H&M armbandjes om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |