Release: 30 september 2011SPOILER: Heel veel info over Fifa 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PC | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |ClapClapYourHands | EchoDev | |Cara | Stetoe | |vaagjunior | vaagjunior | | | | |---------------------------------------------| |PLATFORM: XBOX360 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Zandman030 | MrSaNdMaN NL | |Burrito | Shyne85 | |n0ir | Cr00kk | |Stringer | Str1ng3r | |Gaijin | pet21 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PS3 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Afhaalchinees | brouwer-n | |Zerokil | Psvunited | |Max-Westerman | Maikel-AFCA | |J-V | johnson076 | |---------------------------------------------| |
Ik ken zo geen voetbalspellen die dat even voor je uitleggen. Wat naar mijn ervaring het beste werkt: oefenen. Gewoon uitproberen, en zien wat voor jou het beste werkt. Vooral als je online gaat spelen, leer je veel. Je speelt niet alleen je eigen spel, maar je ziet ook hoe tegenstanders hun aanval opbouwen (hoge ballen, korte passjes), en daar leer je ook van (ook in verdedigend opzicht). Naarmate je meer oefent, ontwikkel je vaak ook je eigen manier van spelen: zo vind ik het geweldig om tikkie-takkie voetbal te spelen met veel korte passjes (kleine balvaardige en behendige spitsen, zoals bij Barcelona), maar zijn er ook mensen die graag over de vleugels spelen, en dan een voorzet geven op een grote kopsterke spits (Dzeko, Ibrahimovic, Adebayor)...ieder zo zijn voorkeur!quote:Op woensdag 23 november 2011 23:46 schreef outcast_within het volgende:
Iemand een tip met welk spel je moet beginnen als beginnend voetbalspelspeler?
Ik zit nu te fifa 09'en maar ik heb niet echt het gevoel alsof ik weet waar ik mee bezig ben. Er zit ook geen training in, die zegt hoe je moet koppen, wat een goede opgezette aanval is, welke manier van schieten goed is in welke situatie.
Is er een voetbal spel die deze dingen wel goed uitlegt.
En dat systeem wordt ook uitgelegd in het spel.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef StijnDa het volgende:
Bovendien is het verdedigingssysteem anders vanaf Fifa 12, kan je maar beter meteen aan gewend raken.
Gisteren vertelde je nog in het AC Milan - Barcelona-topic dat je geen Ajax supporter meer bent?quote:
Nah, dat betekent dat jij VBL niet zo goed volgt. Want als je de onderschrift van Jordiii leest weet je waar ik het over heb.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Moffol het volgende:
[..]
Gisteren vertelde je nog in het AC Milan - Barcelona-topic dat je geen Ajax supporter meer bent?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ben vandaag even met career begonnen, maar heb al een paar keer moeten exiten naar het dashboard omdat een van mijn topspelers opeens iets breekt waardoor ie er voor 6 maanden uitligt. Wat een onzin. Zwaar irritant.
Yeah, ik heb nu even de sliders aangepast zodat blessures een stuk minder voorkomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat vond ik ook irritant in fifa rtwc 98. In 09 had ik daar niet zo'n last van. Daar bleven ze hoogstens 2 wedstrijden weg.
Speel zelf ook vaak met Real. Bazenteamquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:30 schreef Moffol het volgende:
Godverdomme wat is die Coentrao van Real verschrikkelijk overpowered. Die kutportugees maakt ook elke kans af. Kan hier zo boos om worden. Tyfuslijers met Real Madrid steeds, sterf lekker.
Maar als je dan met Brazilie speelt krijg je ook moeilijkere tegenstanders. Wat schiet je daarmee op?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb van Divisie 5 tot Divisie 3 met Ajax gespeeld. De laatste 2 wedstrijden van Divisie 4 wel even Brazil gedaan, want moest ze allebei winnen.
Ik speel makkelijker met goede teams, ook tegen moeilijkere tegenstanders ..quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar als je dan met Brazilie speelt krijg je ook moeilijkere tegenstanders. Wat schiet je daarmee op?
Ja, maar jij bent een Fok!ker, dan mag dat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speel zelf ook vaak met Real. Bazenteam
Merk weinig van een overpowerde Coentrao, scoor er maar heel zelden mee. Wel veel met Benzema (uiteraard) en Ozil
Brazilië, bazenteam. Ik doe weleens Maicon en Dani Alves in de spits, dat werkt fenomenaal. Supersnel, sterk en ze maken nog af ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik speel makkelijker met goede teams, ook tegen moeilijkere tegenstanders ..Maar Ajax vind ik leuker.
Pato, Robinho, Hulk niet snel genoeg voor je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:44 schreef Moffol het volgende:
[..]
Brazilië, bazenteam. Ik doe weleens Maicon en Dani Alves in de spits, dat werkt fenomenaal. Supersnel, sterk en ze maken nog af ook.
Hulk zit er niet bij...quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pato, Robinho, Hulk niet snel genoeg voor je?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Promotie naar Divisie 3 door deze goal:
http://www.easports.com/media/play/video/103807755![]()
Hehehehe, zal jouw tegenstander gebaalt hebben van zn tegengoal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Promotie naar Divisie 3 door deze goal:
http://www.easports.com/media/play/video/103807755![]()
Echte mannen spelen met CSKAquote:Op zondag 27 november 2011 17:28 schreef Moffol het volgende:
Eén keer tegen Anzhi en gelijk verlies ik. Wat zit er voor een cheat bij dat team? Geen enkele pass komt aan, die Tagirberkov, verdediger van 68 of zo houdt zelfs een fucking Agbonlahor bij op snelheid. Wat een poepteam is dat Anzhi, massaal afslachten die tyfuslijders die daarmee spelen. Dezelfde zijn dat die met Real spelen. Van die homo's die verliefd zijn op Eto'o en zijn reet willen likken, net zoals ze dat bij () Ronaldo (
) willen.
Dit spel zorgt voor veel frustratie.
Twee keer je stick schuin links of rechts naar onder terwijl je rent (ligt eraan naar welke kant je wil natuurlijk). Ik zou m ff uit proberen in de arenaquote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Moffol het volgende:
Voor de derde keer op rij 17 punten in divisie 3. Moet je de laatste wedstrijd tegen een verdedigende kutnoob en schiet je zelf 6 keer op de paal/lat. Kutnoob komt één keer vrij en scoort. Kutspel is het soms.
Wat is tempo van aanvallen eigenlijk? Hoe snel de speler na een eentweetje naar voren rent?
En hoe doe je dat 'Ronaldo-trucje', waarbij je heel snel kapt? De bal gaat achter je standbeen langs. Moeilijk te omschrijven...
Wel linker-trigger ingedrukt houden uiteraard, en volgens mij ook afhankelijk van welke speler je hebt...quote:Op maandag 28 november 2011 11:01 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Twee keer je stick schuin links of rechts naar onder terwijl je rent (ligt eraan naar welke kant je wil natuurlijk). Ik zou m ff uit proberen in de arena
Ja das logisch als je een truc wil doenquote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wel linker-trigger ingedrukt houden uiteraard, en volgens mij ook afhankelijk van welke speler je hebt...
volgens mij ligt dat aan het stadion. sommige stadions zijn lager en hebben de camera lager hangen. Dat idee heb ik in ieder gevalquote:Op maandag 28 november 2011 17:04 schreef Moffol het volgende:
Soms als ik een wedstrijd start is de camera veranderd. Ik speel altijd op tele, zoom op 0 en hoogte op 20. Als ik online speel staat de camera in 99% procent van de gevallen goed. Maar soms staat de zoom ineens op 10. Als ik dan start druk en naar instellingen ga kan ik het niet aanpassen. Dan zet ik zoom op 0 maar dan blijft het hetzelfde. Irritant om ingezoomd te spelen. Wie weet hoe dit kan? De volgende wedstrijd is het weer weg.
Denk niet dat dat het is, dan zou het instellen van de hoogte tot 20 dus niet altijd effect hebben terwijl dit wel de bedoeling is van EIGEN instellingen. Toch zou het wel kunnen, ofc.quote:Op maandag 28 november 2011 18:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
volgens mij ligt dat aan het stadion. sommige stadions zijn lager en hebben de camera lager hangen. Dat idee heb ik in ieder geval
Jep had ik gisteren ook, nu geen last meer opeens.quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Wat is dit nou weer voor een "bug"
Ik zie geen replays meer na het scoren ..
Maar een mooie lege middenstip![]()
Iemand?
Raar. Ik heb ook een bug bij de replays, m'n beeld wordt als het ware opzij geschopt en dan krijg ik een zwarte brede rand aan de zijkant van het beeldquote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Wat is dit nou weer voor een "bug"
Ik zie geen replays meer na het scoren ..
Maar een mooie lege middenstip![]()
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |