Oef! Gelukkig hier niet! dan blijf ik bezig. Neh Izzy vind het gewoon gezellig om bij ons te liggen, voornamelijk bij mij. en dan is ze zelf ook helemaal in soesel-mood, dus geeft ze kusjesquote:Op donderdag 24 november 2011 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ze dat hier doen betekent het stiekem dat je je bed uit moet en wat lekkers voor ze moet pakken
Heb je wel rontgen ogen?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben geen mind reader jonge.
Maar goed dat ze er achteraan gaat
Beetje peper in je reet wil wel helpenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Bwah, ik heb me echt godsgruwelijk liggen verslapen en nou ben ik niet op gang te krijgen
Ik zag hetquote:Op donderdag 24 november 2011 12:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beetje peper in je reet wil wel helpen
En je hebt een energieke PM
Ja, weekje dicht idd. En straks 3 weken werken en weer een week dicht.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij weer lekker vrij Ing?
![]()
Ik moet eigenlijk nog 15 dagen opmaken dit jaar, maar ik wacht wel tot de lente of zo
Oognipquote:Op donderdag 24 november 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn lievelingsliedje is op de radio
En bedankt, nu heb ik dat liedje in mn hoofd...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok op Last Christmas....
3x raden wat ik die week ga doenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
WTF Oognip?
Oh het glazen huis, ik zou die week best vrij willen hebben, maar das ook weer zo onzinnihg, ik zou echt 24/7 voor de tv hangen
Da's een lekker nummer inderdaadquote:
Een uur??? Jij hebt geen leven. Koop een loopband.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ff een uur lopen en biokaas en honing kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |