Stiekem geloof jij ook Michielos, je verzet je er alleen nog tegen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een nare scepticus met een kortzichtige visie op het leven?
ja maar die test was ontworpen om te falen /(quote:Op donderdag 24 november 2011 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben een realist en zie dat hij een paranormale test faalt, hij alleen in Nederland succes heeft en ook alleen hier toert. Ergo, alleen "wij" Nederlanders vallen voor zijn gave.
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stiekem geloof jij ook Michielos, je verzet je er alleen nog tegen.
Best raar eigenlijk. Deze reeks is een beetje het San Marino van R&P. Of Andorra. Monaco. Baarle-Hertog.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
En dat geldt voor iedereen hier.
Dan had hij niet mee moeten doen. Hij was namelijk niet de eerste die die testen deed. Nogmaals, niets mis met vermaak. Ik vind het niet leuk om naar te kijken, maar dat vind ik voetbal, Ik hou van Holland met Linda de Mol en Oh Oh Cherso ook nietquote:Op donderdag 24 november 2011 13:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja maar die test was ontworpen om te falen /()
Is dat niet met alle SC's?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk. Deze reeks is een beetje het San Marino van R&P. Of Andorra. Monaco. Baarle-Hertog.
nou ik denk dat die mensen toc wel fijn vinden om met een dierbare overledene te praten. Dat biedt hoop en steun. Dat kun je van oh oh CHerso niet zeggenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had hij niet mee moeten doen. Hij was namelijk niet de eerste die die testen deed. Nogmaals, niets mis met vermaak. Ik vind het niet leuk om naar te kijken, maar dat vind ik voetbal, Ik hou van Holland met Linda de Mol en Oh Oh Cherso ook niet
Ik eigenlijk nooit meer. Soms als iemand hier een link neer pleurt naar een of ander sneu topic ga ik nog wel eens kijken maar zelfs dat nauwelijksquote:Op donderdag 24 november 2011 13:46 schreef Tegan het volgende:
Eens in de zoveel maanden lees ik R&P wel hoor.
ach dit is wel leuk om te lezen toch..quote:Op donderdag 24 november 2011 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit meer. Soms als iemand hier een link neer pleurt naar een of ander sneu topic ga ik nog wel eens kijken maar zelfs dat nauwelijks
Och, soms is het leuk om even zo'n emo uit te lachen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit meer. Soms als iemand hier een link neer pleurt naar een of ander sneu topic ga ik nog wel eens kijken maar zelfs dat nauwelijks
quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:05 schreef Croupouque het volgende:
De vierde dag.
God zei: "Ik wil af en toe eens goed kunnen lachen."
En God schiep R&P.
whutquote:Op donderdag 24 november 2011 13:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja maar die test was ontworpen om te falen /()
ja door die kortzichtige nare grijze baard, Randi. Die gast ontwerpt testen om te falen omdat het paranormale nooit bewezen mag worden ( die gast gelooft nog niet als ie tot aan zn knieeen in het ectoplasma staat en er allemaal ufos boven hem vliegen). Sommige mensen blijven dom, denk ik dan.quote:
Ja echt, die test is opgezet door iemand die geen verstand heeft van het praten met geesten.quote:
Michielos doet een 'blievie' na. Ga eens in TRU en/of BNW een discussie aan over iets en je weet precies wat hij bedoelt.quote:
Als mensen daar in geloven is dat prima. Echt, het boeit me geen hol wat mensen doen of vinden van Derek en al die andere entertainers. Als mensen een leuk, spannend, entertainend of weet ik wat voor avond willen hebben: have fun! Geloof je in hem, joh, prima.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
nou ik denk dat die mensen toc wel fijn vinden om met een dierbare overledene te praten. Dat biedt hoop en steun. Dat kun je van oh oh CHerso niet zeggen
Dan doe je niet mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja echt, die test is opgezet door iemand die geen verstand heeft van het praten met geesten.James Randi
Derek Ogilvie
Ramptourisme FTW!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:46 schreef Tegan het volgende:
Eens in de zoveel maanden lees ik R&P wel hoor.
Je snapt het niet Pheen, Derek levert juist het bewijs dat het wél waar is. Je bent er alleen nog niet aan toe om het te geloven omdat je kortzichtig opgevoed bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:53 schreef Pheno het volgende:
En gezien niemand kan bewijzen of het nu waar is of niet, zullen we elkaar nooit kunnen vertellen van "zie je wel".
Ik snap niet wat UFO's met het paranormale te maken hebben?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja door die kortzichtige nare grijze baard, Randi. Die gast ontwerpt testen om te falen omdat het paranormale nooit bewezen mag worden ( die gast gelooft nog niet als ie tot aan zn knieeen in het ectoplasma staat en er allemaal ufos boven hem vliegen). Sommige mensen blijven dom, denk ik dan.
Nou! Ga boekjes lezen joh.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je snapt het niet Pheen, Derek levert juist het bewijs dat het wél waar is. Je bent er alleen nog niet aan toe om het te geloven omdat je kortzichtig opgevoed bent.
Ik ben niet eens opgevoed.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je snapt het niet Pheen, Derek levert juist het bewijs dat het wél waar is. Je bent er alleen nog niet aan toe om het te geloven omdat je kortzichtig opgevoed bent.
O ik geloof wel in geesten hoor. Ik wilde naar een show van Derek om het eens zelf te zien maar m'n moeder durfde niet, en al helemaal niet toen ze hoorde dat ze met 'r smoel op tv kon komenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen daar in geloven is dat prima. Echt, het boeit me geen hol wat mensen doen of vinden van Derek en al die andere entertainers. Als mensen een leuk, spannend, entertainend of weet ik wat voor avond willen hebben: have fun! Geloof je in hem, joh, prima.
Ik geloof niet in een hiernamaals, geesten van overledenen die ronddwalen en weet ik wat meer, dus het is voor mij echt geen entertainment. Mij zul je er niet vinden. En gezien niemand kan bewijzen of het nu waar is of niet, zullen we elkaar nooit kunnen vertellen van "zie je wel".
[..]
Dan doe je niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |