Een TTT changequote:
Vroeg! En geen kaaskopquote:
Datquote:Op donderdag 24 november 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Excel, dat ligt aan de gebruikers er van.
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op iemands postgeschiedenis klikken, stalken noemen...
Maar nee, voor zover ik mij kan herinneren heb ik nog nooit in de singles-reeks gepost.
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja eh, da's me allemaal meteen wel erg persoonlijk hoor!
Omg, why not?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil daar wel even aan toevoegen dat ik er niet voor wakker gemaakt wil worden. Ook niet voor lekker eten.
Mij wakker maken mag alleen als de kiet in de fik staat of je me veel geld komt geven.
When I get <insert random emotion>, I stop being <insert random emotion> when I have sex and be awesome at it insteadquote:Op donderdag 24 november 2011 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ik doe ook niet aan angry sex. Als ik boos ben ben ik boos, niet geil.
I know, maar dat heb ik gemist. En de nieuwe change is juist de TTT changequote:Op donderdag 24 november 2011 12:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
De topictitel is ondertussen alwéér veranderd hoor.
Wat doe je hier dan nog, ga toch lekker loodgieten joh! Gaatjes ontstoppen bij vrouwen met een spicy hairdo, je weet wel...quote:
Mensen die zich druk maken om een TTquote:Op donderdag 24 november 2011 12:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
De topictitel is ondertussen alwéér veranderd hoor.
En hij is er pas twee maanden!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:06 schreef Tegan het volgende:
Joipoidoipoipoi mag van mij best blijven. KT vond ik het eerste half jaar ook mateloos irritant.
Het trekt in ieder geval nieuwe trieste mensen aanquote:
Alu hoedjes zijn niet triest!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het trekt in ieder geval nieuwe trieste mensen aan
En op wie doel je nu?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het trekt in ieder geval nieuwe trieste mensen aan
Da's niet waar, want mijn hersenen worden dankzij mijn aluhoedje beschermd tegen invloeden van elektromagnetische velden.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:13 schreef Godtje het volgende:
Alu hoedjes zijn niet triest!![]()
Verstandelijk gewoon een beetje beperkt maar het is niet aardig om dat triest te noemen.
Dat mag je zelf invullen.quote:
daar hebben reptilians allang wat nieuws op gevondenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Da's niet waar, want mijn hersenen worden dankzij mijn aluhoedje beschermd tegen invloeden van elektromagnetische velden.
Balkenende?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:20 schreef Michielos het volgende:
daar hebben reptilians allang wat nieuws op gevonden
t begint met een J en het rijmt op oipoidoipoipoiquote:Op donderdag 24 november 2011 12:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Balkenende?
[..]Vertel.
Maar vertel nou hoe ik mijn hersenen kan beschermen tegen de invloeden van de neo-reptilians...quote:Op donderdag 24 november 2011 12:22 schreef Michielos het volgende:
t begint met een J en het rijmt op oipoidoipoipoi
niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar vertel nou hoe ik mijn hersenen kan beschermen tegen de invloeden van de neo-reptilians...
Subtiele verwijzing naar mijquote:Op donderdag 24 november 2011 11:38 schreef Daniel1976 het volgende:
TT wel weer gewoon leeg gemaakt zoals die meestal is.
Zo klaar dan?!
Omdat ik als ik slaap, slaap. Punt.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een TTT change.
[..]
Vroeg! En geen kaaskop.
[..]
Dat.
[..].
[..].
[..]
Omg, why not?
[..]
When I get <insert random emotion>, I stop being <insert random emotion> when I have sex and be awesome at it instead.
En als ik mezelf een spicy hairdo aanmeet, dan laten ze me toch wel met rust?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |