Vragen op de persoon af is wel zo sociaal ipv gelijk stalken.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op mijn postgeschiedenis klikken?
De kittens als voer voor de hondenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beide.Poesjes, kittens, pups.
Precies. Ik heb het over die tokkiesquote:
Mijn hondjes lusten gelukkig geen kittens.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kittens als voer voor de honden
Kan, maar interessegewijs is het toffer om te vragen.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon op mijn postgeschiedenis klikken?
Op iemands postgeschiedenis klikken, stalken noemen...quote:Op donderdag 24 november 2011 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Vragen op de persoon af is wel zo sociaal ipv gelijk stalken.
Op dit moment vind ik het in dit topic gezellig.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
Misschien is dat juist wel iets voor haar, ken haar niet....
Pics?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben een dame.
Vertel eens wat meer over jezelf.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik het in dit topic gezellig.
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
Vertel eens wat meer over jezelf.
Goede vraag... goh..zo nieuwsgierig ben ik eigenlijk niet.quote:
Ja eh, da's me allemaal meteen wel erg persoonlijk hoor!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
Goede vraag... goh..zo nieuwsgierig ben ik eigenlijk niet.
Uhmm... leeftijd, single of leuk vriendje/vriendinnetje? Misschien ben je wel al getrouwd en mama?![]()
Studeer je of werk je? Wat doe je.![]()
Verder kom ik eigenlijk niet, behalve wat de heren altijd willen. "pic".
Zucht.. wat wil je dan WEL vertellen. Behalve dat je wat hyper overkomt.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja eh, da's me allemaal meteen wel erg persoonlijk hoor!
Hyper? Via een forumpost?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht.. wat wil je dan WEL vertellen. Behalve dat je wat hyper overkomt.
Juist! Nothing to see there, move along!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een kut reeks is dat! Ver weg van blijven.
Maar ze is een nieuwetijdskind, dat hebben ze haar in TRU zelf verteld! Tuurlijk is ze dan hyper!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zucht.. wat wil je dan WEL vertellen. Behalve dat je wat hyper overkomt.
Nou. Als het lekker is maakt het niet uit hoe laat het is imhoquote:
Ochtendsexquote:Op donderdag 24 november 2011 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou. Als het lekker is maakt het niet uit hoe laat het is imho
Ik wil daar wel even aan toevoegen dat ik er niet voor wakker gemaakt wil worden. Ook niet voor lekker eten.quote:
Oh, als een man dat zegt maak ik hem juist wakker. Een man die boos is tijdens de seks...quote:Op donderdag 24 november 2011 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil daar wel even aan toevoegen dat ik er niet voor wakker gemaakt wil worden.
En ik doe ook niet aan angry sex. Als ik boos ben ben ik boos, niet geil.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, als een man dat zegt maak ik hem juist wakker. Een man die boos is tijdens de seks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |