abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104740044
Het zit zo, ik heb een broek, een colbert en twee t-shirts besteld op Wehkamp, 40 euro mee bespaard door een mooie aanbieding dus dat is super, maar nou kwam ik er na het bestellen achter dat ik de t shirts in M heb besteld ipv L, nu heb ik de tshirts gecancelled maar de rest niet, is het zo als ik de rest ook cancel en een nieuwe bestelling plaats, dat ik relatief snel het geld van de eerste bestelling terug krijg?

Ik wil namelijk niet een eeuwigheid wachten totdat ik de 140 euro terug heb van de eerste bestelling.

Dus de vraag is: hoe lang duurt het voordat je je geld terug hebt van een geannuleerde bestelling bij Wehkamp?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_104740311
Wat staat er op hun help pagina?

Edit, enkele werkdagen dus.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_104740479
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat staat er op hun help pagina?
Niets over de wachttijd van terugbetaling van geannuleerde items.

Maar ik zie nu net dat ik toch al te laat ben met het annuleren van de twee andere items, dus of 5 euro extra betalen of morgen even opbellen, maar dan zal het al wel onderweg zijn.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  Boks-Chick woensdag 23 november 2011 @ 22:14:49 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104740683
gewoon de boel ontvangen en dan omruilen voor grotere maat? kan dat niet?
lolwut
pi_104740710
quote:
19s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef BrandX het volgende:
gewoon de boel ontvangen en dan omruilen voor grotere maat? kan dat niet?
Dat dacht ik dus ook , gewoon alles terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen :)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_104740933
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook , gewoon alles terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen :)
Ik wil alleen graag voor dit weekend alles binnen hebben, ach anders betaal ik die 5 euro maar, goed excuus om een tijdje te minderen met roken om de kosten er weer uit te halen.
  Boks-Chick woensdag 23 november 2011 @ 22:21:50 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104741188
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef Ladylike het volgende:

[..]

hoeft niet eens, het is kleding wat mis is, de rest niet. Je kan het dan toch gewoon terugsturen met alle kaartjes er nog aan dat de maat kleiner valt dan verwacht en je graag 2x L wil hebben?
is voor dezelfde prijs, dus gewoon omruil :).
lolwut
pi_104741399
quote:
19s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

hoeft niet eens, het is kleding wat mis is, de rest niet. Je kan het dan toch gewoon terugsturen met alle kaartjes er nog aan dat de maat kleiner valt dan verwacht en je graag 2x L wil hebben?
is voor dezelfde prijs, dus gewoon omruil :).
Zit je dan niet met nieuwe verzendkosten? (had ik ooit in een grijs verleden)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')