De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
Kan niet, mijn douche is te klein of mijn penis is te lang.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:53 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet helicopteren onder de douche.
mag ook niet tr gedaanquote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben echt de slechtste LAPO-Hunter ooit
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh daarom rook het hier zo lekker
Je douche is te klein.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan niet, mijn douche is te klein of mijn penis is te lang.
Kap ook met je leven.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben echt de slechtste LAPO-Hunter ooit
Kleine douche dan wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan niet, mijn douche is te klein of mijn penis is te lang.
Minder alcohol consumeren.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef coban het volgende:
Jullie gaan tantoesnel
Hoeveel hersencellen denken jullie dat ik heb dat ik dit kan bijbenen
Koop computerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef coban het volgende:
Jullie gaan tantoesnel
Oke, kan ik ergens me abonnement opzeggen ofzo, anders betaal ik voor niks.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef coban het volgende:
Jullie gaan tantoesnel
Dan gaat de wereld stuk.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Dimens het volgende:
Gewoon het aantal alcohol wat je drinkt door 0 delen coban.
Humor dat bezit je ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:57 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Oke, kan ik ergens me abonnement opzeggen ofzo, anders betaal ik voor niks.
En dat is dan slowchat.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef coban het volgende:
Jullie gaan tantoesnel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |