ik heb altijd wel zinquote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef karr-1 het volgende:
Ik had geen zin? Wat is dat voor een BS argument? In het leven moeten we allemaal wel eens dingen doen waar we geen zin in hebben.....
TS niet. Ze heeft alles goed geregeld voor iemand van 21.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef karr-1 het volgende:
Ik had geen zin? Wat is dat voor een BS argument? In het leven moeten we allemaal wel eens dingen doen waar we geen zin in hebben.....
Jaja Karr, bedankt voor je cliché antwoordt. Heb je zulke teksten nou onder een sneltoets zitten of niet?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef karr-1 het volgende:
+ alle kosten die gemaakt zijn om je in hechtenis te nemen en een boete voor het negeren van een rechterlijk bevelquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef ellanor20 het volgende:
het zal niet erger dan 2 3 dagen worden en meschien wel niet dus maak jullie maar niet druk om mij
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jaja Karr, bedankt voor je cliché antwoordt. Heb je zulke teksten nou onder een sneltoets zitten of niet?
Kunnen ze jou ook gelijk mooi meenemenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je wordt vast opgehaald door de spellingspolitie.
Storneer me!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:46 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Kunnen ze jou ook gelijk mooi meenemen
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jaja Karr, bedankt voor je cliché antwoordt. Heb je zulke teksten nou onder een sneltoets zitten of niet?
Nou je hebt het lang uitgehouden jij vieze ouwe trolquote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef ellanor20 het volgende:
nou heb wel es vaker gezeten hoor is dat zo erg dan ??? wat zijn jullie toch ook bevooroordeelde mensen
Neueuquote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef ellanor20 het volgende:
nou heb wel es vaker gezeten hoor is dat zo erg dan ???
Ik gok op troll of zoals je in het engels zeggen, mentally challengedquote:Op woensdag 23 november 2011 22:48 schreef thenxero het volgende:
[..]
Of het is een professionele troll, of het is er eentje uit de achterbuurt.
ya idd k sit elke maant wel een dag of tweee drie niet zo raar tog iedereen zit wel es in de bak togghh¿¿?? stelletje schijnheiligen hier ;P xDquote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef ellanor20 het volgende:
nou heb wel es vaker gezeten hoor is dat zo erg dan ??? wat zijn jullie toch ook bevooroordeelde mensen
quote:Op donderdag 24 november 2011 01:02 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ya idd k sit elke maant wel een dag of tweee drie niet zo raar tog iedereen zit wel es in de bak togghh¿¿?? stelletje schijnheiligen hier ;P xD
euh als "normaal" mens hoor je niet in de gevangenis te komen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:19 schreef ellanor20 het volgende:
Je kreeg geld voor een getuigenverklaring?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef ellanor20 het volgende:
eerlijk te zijn gaat over en meisje die in de prostitutie belande en ik er iets van heb mee gekregen ik had gewoon de tijd en zin niet om te gaan naar de rechtbank voor 100 euries me verhaal lullen en dan weer terug snappie dus ja maar ja nu hebben ze en bevel en gaat het wel een beetje te ver maar ja 3 dagen en en boete hou ik wel vol en zal dan gelijk me verhaal vertellen ben ik er van af
Mja, wet tarieven in burgerzaken en wet tarieven in strafzaken regelen één en ander m.b.t. reiskosten, kosten voor vergoeding van besteedde tijd, enz. Getuigen kunnen bij een rechtszaak in elk geval wel aanspraak maken op een vergoeding, die dan in civiele zaken - merk je al dat ik geen strafrechtpersoon ben? - uiteindelijk ten laste van de verliezende partij komt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:39 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Je kreeg geld voor een getuigenverklaring?wut? van wie, vast niet van meneer de rechter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |