abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 23 november 2011 @ 19:25:32 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104729846

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wie is Laura?
Laura is een bijzonder meisje. Ze had een droom: Als jongste wil zij rondom de wereld zeilen. Is zij een stoere heldin die haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Is deze recordpoging een verkapte vakantie? Is Laura slachtoffer van de dromen van haar vader? :? Is zij een stampvoetende puber? Wil zij haar toch wel zwakke sociale achtergrond (scheiding, eigenaardige ouders, moeder die zelf uit de ouderlijke macht ontzet wil worden omdat zij de emotionele chantage van haar dochter vreest, eerdere aanvaringen van de vader met autoriteiten, enz.) ontvluchten? En wat te denken van fietspaden in de oceaan en piraten waar je omheen kan zeilen? Was de bemoeienis van Jeugdzorg terecht?
En who de fok is mister Mercer?! :?

En zo zijn er veel vragen, waar iedereen vanuit zijn eigen beperkte inzicht antwoord op probeert te geven. Reden genoeg dus voor deze geanimeerde discussie! :Y

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De harde kern van posters:

avatar.png BabeWatcher ("Laura is fantasties! *O* ")

xc0ysg.jpg spuitje ("Laura is net Pinokkio" en tevens de enige echte ontdekker van de Guppy-tas),

noiconn.png Enneacanthus_Obesus ("Hoe zeer kan Laura zichzelf tegenspreken?!")

alien.gif moussie (brengt de discussie altijd weer op gang)

disana2.jpg Disana ("Van die blog klopt niets! Slapen en tegelijkertijd in de storm varen?, ja hoor! :P ")

wereldbol1.JPG livelink ("Ik hoop dat Laura de positieve flow weer snel te pakken krijgt")

noiconn.png svetan (Troll, Dick Dekker of gewoon Mr. Badguy?)

Mexklein.jpg RobertoCarlos ("Ik vertrouw die Henk niet helemaal")

banjer.jpg Banjerkanjer ("Laura is toch niet zo doortrapt dat ze dit allemaal zelf bedacht heeft?")

noiconn.png wich ("Laura heeft het gewoon goed geregeld")

noiconn.png Hammondorgel ("ER IS GEEN VOLGBOOT!!!!!! :N ")

Topicreeks: Laura Dekker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 23 november 2011 @ 19:26:28 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104729884
al is het voor een Nieuw Zeelandse natuurlijk in de west maar soit
pi_104730113
Vrijdag avond is Laura in het nationale prime- time programma "20/20" van abc- television.

http://abcnews.go.com/blo(...)solo-sailing-record/

http://en.wikipedia.org/wiki/20/20_%28U.S._television_series%29

Dit programma word ook in Nieuwzeeland en veel andere delen in de wereld uitgezonden. De andere "networks" zullen nu ook wel snel volgen.
pi_104731432
ik blader nu een beetje oudere foto's door, maar volgens mij heeft Laura de NZse vlag pas tijdens haar laatste oversteek opgehangen. Wat een sensatie, zomaar even een dikke neus maken naar Nederland.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef svetan het volgende:
Vrijdag avond is Laura in het nationale prime- time programma "20/20" van abc- television.

Dit programma word ook in Nieuwzeeland en veel andere delen in de wereld uitgezonden. De andere "networks" zullen nu ook wel snel volgen.
Wat jammer dat ik die zender niet heb, maar er zijn andere wegen om aan dat programma te komen. Zo te lezen zijn de beelden tijdens de stop in Darwin geschoten.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_104731851
In de loop van de zaterdag zal dat programma ook wel op een van de europese satelliet zenders verschijnen.
Ik denk dat Mercer het startsein voor het mediacircus in Capetown zal geven...... de internationale sportpers is daar toch al vanwege de Volvoracers.
pi_104732335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef svetan het volgende:
In de loop van de zaterdag zal dat programma ook wel op een van de europese satelliet zenders verschijnen.
Ik denk dat Mercer het startsein voor het mediacircus in Capetown zal geven...... de internationale sportpers is daar toch al vanwege de Volvoracers.
Zou Mercer eindelijk eens wat gaan doen? :D
Ik ben benieuwd hoe hij de aandacht van de Volvo race gaat afleiden voor Laura's onderneming.
  Moderator woensdag 23 november 2011 @ 20:14:06 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104732353
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:57 schreef BabeWatcher het volgende:
ik blader nu een beetje oudere foto's door, maar volgens mij heeft Laura de NZse vlag pas tijdens haar laatste oversteek opgehangen. Wat een sensatie, zomaar even een dikke neus maken naar Nederland.

[..]

Nederland heeft haar snoepreis betaald ...

sensatie idd :D
pi_104732407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef svetan het volgende:

Ik blijf het een belediging vinden voor mensen als Jessica Watson dat Laura regelmatig dagen op de motor vaart. Zo kan ik ook een record vermorzelen.
quote:
Dutch teen Laura Dekker is trying to break Watson’s record of being the youngest person to sail around the world solo
  woensdag 23 november 2011 @ 20:18:26 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104732577
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik blijf het een belediging vinden voor mensen als Jessica Watson dat Laura regelmatig dagen op de motor vaart. Zo kan ik ook een record vermorzelen.

[..]

Sure.
http://yachtpals.com/jessica-watson-9079
pi_104732702
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef spuitje het volgende:

[..]

[..]

http://translate.google.com/#en|nl|sail

Weer iemand die het Engelse werkwoord 'to sail' niet kent
pi_104733202
Ik ben benieuwd wanneer die recordmeiden elkaar voor het eerst ontmoeten :-)
pi_104733390
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef svetan het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer die recordmeiden elkaar voor het eerst ontmoeten :-)
O-) ik stel mijn jacuzzi ter beschikking
pi_104733508
@sp3c

Je kunt ook zeggen: De nederlandse overheid heeft handenvol belastinggeld verknoeid door Laura, één enkele persoon, te dwarsbomen. Van dat geld wat daar weggegooid is had men een jaar lang heel veel uitkeringen kunnen betalen.
  Moderator woensdag 23 november 2011 @ 20:34:38 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104733526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

O-) ik stel mijn jacuzzi ter beschikking
ik wil nu vanalles zeggen maar ik houd gewoon eens verstandig en volwassen mijn mond dicht :Y
pi_104733536
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Maar wel iemand die weet dat er in de reglementen stond dat er alleen gebruik mocht worden gemaakt van de natuurelementen wind en water en niet van diesel!
pi_104733538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef svetan het volgende:
Mediacircus _O- Je blijft ook maar volhouden dat er nog enige interesse is van de media voor dat snoepreisje rond de wereld. Als ze straks te zien is op de 1 of andere obscure zeilzender dan is dat natuurlijk nog geen echte media-aandacht.
  Moderator woensdag 23 november 2011 @ 20:37:56 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104733743
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef svetan het volgende:
@sp3c

Je kunt ook zeggen: De nederlandse overheid heeft handenvol belastinggeld verknoeid door Laura, één enkele persoon, te dwarsbomen. Van dat geld wat daar weggegooid is had men een jaar lang heel veel uitkeringen kunnen betalen.
dat kun je idd zeggen

sterker nog dat zei ik toendertijd ook maar dat veranderd mijn punt niet echt of wel?
ja sensatie dat je je neus ophaalt naar Nederland maar ze maakt die trip niet op eigen vermogen en als het geld weer op is moeten we weer doneren met zijn allen zeker ...

het komt heel erg ondankbaar en heel erg onproffesioneel over
pi_104733862
quote:
@sp3c

Dat zouden dan heel wat miljoenen moeten zijn.. Kun je dat motiveren?
pi_104733920
@spuitje

Waar staan die regelementen (bron!) en waar staat dat laura volgens die regels vaart?
Laura's eigen site is duidelijk genoeg over de regels waar ze zich aan te houden heeft. Blijf nou eens niet eeuwig over die zg regeltjes, die werkelijk niet van toepassing zijn, dooretteren!
pi_104733990
quote:
@sp3c

De Nederlandse overheid doet wat zij het beste acht voor zijn ingezetenen. En de regels daarvoor zijn democratisch opgesteld. Ze worden 'wetten' genoemd. En laat Laura deze nu aan haar laars hebben willen lappen. Dus je kunt OOK zeggen dat Laura de overheid handenvol belastinggeld heeft gekost door de regels te negeren.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_104734196
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:41 schreef svetan het volgende:
@spuitje

Waar staan die regelementen (bron!) en waar staat dat laura volgens die regels vaart?
Laura's eigen site is duidelijk genoeg over de regels waar ze zich aan te houden heeft. Blijf nou eens niet eeuwig over die zg regeltjes, die werkelijk niet van toepassing zijn, dooretteren!
Als je een record wilt breken, dan zul je toch een prestatie moeten leveren die vergelijkbaar is met die van anderen. Vandaar de regeltjes.
Als je je eigen regels maakt, met de mededeling dat het toch geen officieel record is, waar ben je dan eigenlijk mee bezig?
Ok, met iets voor jezelf. Dat is prima, maar waarom dan al die media-aandacht zoeken? En tevens volhouden dat je daar helemaal niet van houdt?
pi_104734322
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Hoe heeft Laura het oorspronkelijk aangekondigd? In het Nederlands, of in het Engels?

Daarnaast staat zelfs op haar eigen website "solozeilster", niet "solosailor".
pi_104734628
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als je een record wilt breken, dan zul je toch een prestatie moeten leveren die vergelijkbaar is met die van anderen. Vandaar de regeltjes.
Als je je eigen regels maakt, met de mededeling dat het toch geen officieel record is, waar ben je dan eigenlijk mee bezig?
Ok, met iets voor jezelf. Dat is prima, maar waarom dan al die media-aandacht zoeken? En tevens volhouden dat je daar helemaal niet van houdt?
Niet persé, je kan ook een persoonlijk record breken. Daarvan kan je zelf bepalen wat de regels zijn, aangezien hetgeen je probeert te breken ook volgens eigen regels is vastgesteld.

Anders wordt het als je inderdaad een officieel record wilt breken, dan zal je dat toch op een gelijksoortige manier moeten doen. Ik kan ook moeilijk claimen de snelste marathonloper ter wereld te zijn als ik mij een deel van de afstand door een auto heb laten vervoeren.
pi_104734652
@spijkerbroek

...... geweldig in een rechtsstaat als een ministerpresident voor de internationale pers partij kiest tijdens een lopende rechtszaak. Dat verhaal zal in de komende tijd in het buitenland wel weer boven komen drijven. Men heeft voor dat verhaal erg weinig begrip.
pi_104734751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:50 schreef morg78 het volgende:

[..]

Niet persé, je kan ook een persoonlijk record breken. Daarvan kan je zelf bepalen wat de regels zijn, aangezien hetgeen je probeert te breken ook volgens eigen regels is vastgesteld.

Anders wordt het als je inderdaad een officieel record wilt breken, dan zal je dat toch op een gelijksoortige manier moeten doen. Ik kan ook moeilijk claimen de snelste marathonloper ter wereld te zijn als ik mij een deel van de afstand door een auto heb laten vervoeren.
Maar dan vestigt ze sowieso een record. Ze doet het immers voor het eerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')