abonnement bol.com Coolblue
pi_106321995
Ja wij krijgen onze wc's ook gewoon van ouderejaars hoor, maar ik vond het in principe geen probleem. en over over dat laatste.. onze vector analyse zat aardig was calculus is maar voornamelijk Lineaire Algebra.

Onze werkcolleges bestonden niet uit 30 man maar uit 8 ofso was gewoon echt klassikaal

[ Bericht 25% gewijzigd door Art_Official_T op 02-01-2012 19:34:14 ]
pi_106322014
Ik had heel even de hoop dat Cacciatore weer terug was.
pi_106322969
want?
pi_106332644
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:19 schreef Calciatore het volgende:
Hoi,

Volgend jaar ga ik studeren en een van de studies die mij aanspreekt is econometrie. Mijn profiel is Economie & Maatschappij, en ik heb ook wiskunde B.
Mijn cijfers voor wiskunde zijn goed, maar ik moet er wel vrij veel voor doen. Ik merk dat anderen iets meer inzicht hebben in wiskunde: als de docent bijvoorbeeld iets nieuws uitlegt, snappen zij het direct terwijl ik dan wat meer tijd nodig en de theorie nog een keer moet doornemen.
Ik ben zeker wel gemotiveerd, dus denken jullie dat ik dan econometrie aankan als ik hard werk, of moet je echt een supertalent in wiskunde zijn?
Ik had op de middelbare school ook altijd het idee dat ik van alles niet goed snapte terwijl andere klasgenoten het wel leken te snappen. Dat heeft nog niets te betekenen, want ik studeer nu wiskunde met goede resultaten. Achteraf gezien had mijn idee dat ik niet zo goed was er vooral mee te maken dat:
- andere leerlingen tevreden waren als ze het trucje snapte terwijl ik iets echt wil doorgronden voordat ik het snappen noem;
- sommige concepten slecht, onvolledig of gewoonweg helemaal niet worden uitgelegd op de middelbare school.

Ik haalde ook nooit echt bijzonder goede resultaten op de middelbare school voor wiskunde, en dacht dat ik de studie niet langer dan een jaar zou volhouden omdat ik ook dacht dat je een genie moest zijn. Niets is minder waar :) . Zoals al eerder is genoemd is het vooral een kwestie van motivatie hebben en er plezier in hebben.
pi_106332695
quote:
8s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik had heel even de hoop dat Cacciatore weer terug was.
Scheisse, oud topic
pi_106332968
Waar studeer je dan en welke jaar?
pi_106333048
Waarom wil je dat weten? Ik studeer niet in Grunn.
pi_106333147
och nee gewoon benieuwd? theoretische of thechnische ? en welke jaar ben benieuwd wat voor vakken jullie krijgen.
pi_106340801
quote:
Onze werkcolleges bestonden niet uit 30 man maar uit 8 ofso was gewoon echt klassikaal
Wat een luxe! Die service biedt mijn universiteit helaas niet. Misschien bij bepaalde keuzevakken (hoop ik).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_106341182
Jaja echte luxe daar.... Ik zit in een gebouw uit de jaren 70´ waar onlangs nog asbest is gevonden.
pi_106341337
Ts doet vwo light
pi_106341350
ik ben niet ts hoor
pi_106341365
Jou bedoel ik ook niet.
pi_106354409
quote:
Jaja echte luxe daar.... Ik zit in een gebouw uit de jaren 70´ waar onlangs nog asbest is gevonden.
Dat is minder leuk.
Het gebouw waar mijn faculteit in zetelt (we hebben ook regelmatig elders les) is volgens mij nog heel wat ouder. Ik heb geen idee ofdat daar asbest in zit, hopelijk niet. Wat ik wel weet is dat het daar behoorlijk warm is, het is een van die gebouwen die veel te goed ge´soleerd is zodat er teveel warmte blijft hangen zogauw er veel mensen in een ruimte zijn of er veel apparatuur aanstaat. Dat is ook niet echt een pretje maar waarschijnlijk niet schadelijk i.t.t. het inademen van stukjes asbest.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')