quote:Op woensdag 23 november 2011 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey, sanasoufi is best lekker.
Lezen is best moeilijk he?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laat ook maar![]()
En shoppen telt voor mannen niet als een hobby, dus
Hij stond al in het topic.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
HOE KOM JE AAN MIJN FOTOHeb je gerapporteerd
Oh no!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
HOE KOM JE AAN MIJN FOTOHeb je gerapporteerd
fixedquote:Op woensdag 23 november 2011 18:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mannenjullie zijn zoooo lief en mooi!!!! en ik hou van jullie geld!!!
Oerbeer ik heb een 3quote:Op woensdag 23 november 2011 18:14 schreef Oerbeer het volgende:
Dan vragen 'waarom is hij niet tussen mij benen nu'. Like, seriously?
Ik verwacht een shitload aan topics in ONZ en KLB hoe slecht de leraar wel niet is en hoevel je aan die lelijke vent hebt lopen denken daardoor kutcijfersquote:
heb de leraar nooit gezien?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik verwacht een shitload aan topics in ONZ en KLB hoe slecht de leraar wel niet is en hoevel je aan die lelijke vent hebt lopen denken daardoor kutcijfers
ditdat blabla
Nobody gives a flying fuck![]()
Thank you
Good bye
daar is hij te verlegen voor.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:23 schreef HaJee het volgende:
Sanasoufi, hij zit aan je borsten!![]()
[ afbeelding ]
Had ik allang gezienquote:Op woensdag 23 november 2011 18:45 schreef HammetjeBurger het volgende:
Niemand valt het op dat op sanasoufi's profiel staat dat hij een man is
Ja, want dat poppetje voor zijn/haar naam zegt niet genoeg ?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:45 schreef HammetjeBurger het volgende:
Niemand valt het op dat op sanasoufi's profiel staat dat hij een man is
neequote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want dat poppetje voor zijn/haar naam zegt niet genoeg ?
Nee. Zolang ze blijft posten met foto's is het een leuk fotofop-slachtofferquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Saisai het volgende:
kan deze kutuser niet een ban krijgen asjeblieft?
dankjewel.
Ja, gelukkig is het merendeel niet om haar af te zeiken? Of te vertellen te stoppen, of om te lachen om de bazenshopfops van Hajee?quote:Op donderdag 24 november 2011 07:43 schreef smegmanus het volgende:
Ow we hebben allemaal een hekel aan TS maar ondertussen heeft dit topic wel 130 posts en 1146 views
Dat zegt weer genoeg over de kwaliteit van de rest van de topics.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:43 schreef smegmanus het volgende:
Ow we hebben allemaal een hekel aan TS maar ondertussen heeft dit topic wel 130 posts en 1146 views
Dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef coban het volgende:
Wie is die man met die verkrachte kop in de OP?
En vooral dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
Kap nou eens met dit soort kuttopics maken.
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:31 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Niet, je hebt een borderline stoornis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |