dat kan je toch gewoon meenemen of gaan ze daarover lopen kutten...
Heb je dat nou echt nodig dan?
Geen idee hoor.. hoe ze zijn in Spanje.. ?!
Buitenlandse politie staat niet bekend om de begripvolle houding tegenover dit soort dingen. Je komt al uit nederland dus....
Heb weleens in een bus naar spanje meegemaakt dat iemand door een hond uit de bus werd gehaald omdat de hond hash rook. Die persoon had niks bij zich maar rookte het thuis wel. Was niet fraai, politie daar is niet aardig en houden je zo een dag of twee vast.
Iedereen zegt wel dat je op moet passen in Spanje maar als je weet wat je daar allemaal zonder recept kunt krijgen bij de pharmacia , daarvoor moet je in Nederland eerst 10 keer bij de dokter geweenst zijn wil je daar een recpetje voor krijgen.
*tip*
die honden zijn echt goed, trust me... gisteren toevallig nog een docu gezien over 'Popsicle', een Stafford in dienst van de US Border Police.
Als je zeker wil zijn: rol de pillen in zilverpapier zodat je een staafje krijgt. Maak hotdogs, leg het staafje onder de 'bockweust' en wees niet zuinig met mosterd.
Variatie: vorig jaar naar Eurodisney gereden met de auto, pillen tussen de boterhammen (met gebakken ei)! no probz
quote:Ghehe.. Jij ook hier? Bloodbowlen?
Op woensdag 10 juli 2002 13:14 schreef Dragonyth het volgende:
Soort Herbels dus..Geen idee hoor.. hoe ze zijn in Spanje.. ?!
Sorry. off-topic. Kwam even een bekende tegen
Next!
quote:Het feit dat de Spaanse apotheker makkelijk middelen geeft die in Nederland onder de medicijnenwet vallen en derhalve een recept nodig hebben, houdt niet automatisch in dat de Spaanse politie net zo tolerant is met bepaalde middelen die in het uitgaansleven gebruikt worden. Dat is appels met peren vergelijken.
Op woensdag 10 juli 2002 13:40 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:
Zolang ze niet verboden zijn is Spanje is er niks aan de hand en hoef je derhalve ook niet bang te zijn voor de politie.Iedereen zegt wel dat je op moet passen in Spanje maar als je weet wat je daar allemaal zonder recept kunt krijgen bij de pharmacia , daarvoor moet je in Nederland eerst 10 keer bij de dokter geweenst zijn wil je daar een recpetje voor krijgen.
quote:Dat kan wel,
Op woensdag 10 juli 2002 15:05 schreef TheMarco het volgende:
Toch lullig als je geen leuke vakantie kunt hebben zonder allerlei chemicalien....
quote:Er zijn ook mensen die gewoon op vakantie gaan en genieten van de vakantie zelf.
Op woensdag 10 juli 2002 15:14 schreef realist_ik het volgende:[..]
Dat kan wel,
net zoals je kan genieten van een rondje autorijden zonder muziek, maar als je dan die woofers laat blazen, is het toch net iets leuker
Het is net hetzelfde als hier uitgaan. Je hebt mensen die zich lam zuipen (en reken maar dat dat gebeurt op vakantie) en je hebt mensen die liever een pil pakken.
Je neemt die dingen toch nie mee om op het strand of in het zwembad te gaan vagen, maar om 's avonds los te gaan in de plaatselijke club.
Je moet het dus niet zien als een vereiste, maar als een leuk extraatje ...
quote:Dat bedoel ik
Op woensdag 10 juli 2002 15:15 schreef Lucille het volgende:[..]
Er zijn ook mensen die gewoon op vakantie gaan en genieten van de vakantie zelf.
quote:idd, die zijn er ook.
Op woensdag 10 juli 2002 15:15 schreef Lucille het volgende:[..]
Er zijn ook mensen die gewoon op vakantie gaan en genieten van de vakantie zelf.
(krijgen volgens mij een schijtlading van dit soort vragen ieder jaar)
ik ga idd ff naar schiphol bellen, daar ik geen voldoende zekerheid heb...
en als het niet mag, pech gehad, dan slaap ik 's middags maar wat x-tra langer
tot zover de discussie, hoe kan ik met urbalthings mijn vakantiebestemming bereiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |