abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4954047
wij willen graag wat van die energie-pillen meenemen naar mallorca, maar weten niet of het nou helemaal legaal is.. Er zit geen drugs of zoiets dergelijks in, maar gewoon verschillende kruiden die ervoor zorgen die je wat oppept...

dat kan je toch gewoon meenemen of gaan ze daarover lopen kutten...

woensdag 10 juli 2002 @ 13:14:30 #2
197 Iggy
serial killer
pi_4954167
Probeer de Spaanse Guardia Civil maar eens uit te leggen dat er alleen kruiden in zitten.
Ik denk niet dat ze er moeilijk over doen

Heb je dat nou echt nodig dan?

I'm judge and I'm jury and I'm executioner too!!!
  woensdag 10 juli 2002 @ 13:14:43 #3
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_4954169
Soort Herbels dus..

Geen idee hoor.. hoe ze zijn in Spanje.. ?!

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
  woensdag 10 juli 2002 @ 13:19:43 #4
28381 Anonieme_Lafaard
Onbekend maakt bemind
pi_4954232
Zou'k niet doen.

Buitenlandse politie staat niet bekend om de begripvolle houding tegenover dit soort dingen. Je komt al uit nederland dus....

Heb weleens in een bus naar spanje meegemaakt dat iemand door een hond uit de bus werd gehaald omdat de hond hash rook. Die persoon had niks bij zich maar rookte het thuis wel. Was niet fraai, politie daar is niet aardig en houden je zo een dag of twee vast.

pi_4954257
De fijne agenten daar zijn niet zo tolerant, dus ..........
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 10 juli 2002 @ 13:40:45 #6
26789 Fok_Liberte_Guerrillas
Hasta La Victoria Siempre
pi_4954475
Zolang ze niet verboden zijn is Spanje is er niks aan de hand en hoef je derhalve ook niet bang te zijn voor de politie.

Iedereen zegt wel dat je op moet passen in Spanje maar als je weet wat je daar allemaal zonder recept kunt krijgen bij de pharmacia , daarvoor moet je in Nederland eerst 10 keer bij de dokter geweenst zijn wil je daar een recpetje voor krijgen.

pushing little children[br]with thier fully automatics[br]they like to push the weak around
pi_4954510
als je toch het risico wil lopen, kun je beter de 'real thing' meesmokkelen.

*tip*
die honden zijn echt goed, trust me... gisteren toevallig nog een docu gezien over 'Popsicle', een Stafford in dienst van de US Border Police.
Als je zeker wil zijn: rol de pillen in zilverpapier zodat je een staafje krijgt. Maak hotdogs, leg het staafje onder de 'bockweust' en wees niet zuinig met mosterd.
Variatie: vorig jaar naar Eurodisney gereden met de auto, pillen tussen de boterhammen (met gebakken ei)! no probz

woensdag 10 juli 2002 @ 15:05:10 #8
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_4955591
Toch lullig als je geen leuke vakantie kunt hebben zonder allerlei chemicalien....
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  woensdag 10 juli 2002 @ 15:08:33 #9
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_4955640
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 13:14 schreef Dragonyth het volgende:
Soort Herbels dus..

Geen idee hoor.. hoe ze zijn in Spanje.. ?!

Ghehe.. Jij ook hier? Bloodbowlen?

Sorry. off-topic. Kwam even een bekende tegen

Next!

"That's what Britney Spears said before he died.."
pi_4955682
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 13:40 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:
Zolang ze niet verboden zijn is Spanje is er niks aan de hand en hoef je derhalve ook niet bang te zijn voor de politie.

Iedereen zegt wel dat je op moet passen in Spanje maar als je weet wat je daar allemaal zonder recept kunt krijgen bij de pharmacia , daarvoor moet je in Nederland eerst 10 keer bij de dokter geweenst zijn wil je daar een recpetje voor krijgen.

Het feit dat de Spaanse apotheker makkelijk middelen geeft die in Nederland onder de medicijnenwet vallen en derhalve een recept nodig hebben, houdt niet automatisch in dat de Spaanse politie net zo tolerant is met bepaalde middelen die in het uitgaansleven gebruikt worden. Dat is appels met peren vergelijken.
  woensdag 10 juli 2002 @ 15:14:20 #11
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_4955729
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 15:05 schreef TheMarco het volgende:
Toch lullig als je geen leuke vakantie kunt hebben zonder allerlei chemicalien....
Dat kan wel,
net zoals je kan genieten van een rondje autorijden zonder muziek, maar als je dan die woofers laat blazen, is het toch net iets leuker
Het is net hetzelfde als hier uitgaan. Je hebt mensen die zich lam zuipen (en reken maar dat dat gebeurt op vakantie) en je hebt mensen die liever een pil pakken.
Je neemt die dingen toch nie mee om op het strand of in het zwembad te gaan vagen, maar om 's avonds los te gaan in de plaatselijke club.
Je moet het dus niet zien als een vereiste, maar als een leuk extraatje ...
pi_4955750
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 15:14 schreef realist_ik het volgende:

[..]

Dat kan wel,
net zoals je kan genieten van een rondje autorijden zonder muziek, maar als je dan die woofers laat blazen, is het toch net iets leuker
Het is net hetzelfde als hier uitgaan. Je hebt mensen die zich lam zuipen (en reken maar dat dat gebeurt op vakantie) en je hebt mensen die liever een pil pakken.
Je neemt die dingen toch nie mee om op het strand of in het zwembad te gaan vagen, maar om 's avonds los te gaan in de plaatselijke club.
Je moet het dus niet zien als een vereiste, maar als een leuk extraatje ...

Er zijn ook mensen die gewoon op vakantie gaan en genieten van de vakantie zelf.
  woensdag 10 juli 2002 @ 15:22:16 #13
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_4955830
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 15:15 schreef Lucille het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die gewoon op vakantie gaan en genieten van de vakantie zelf.

Dat bedoel ik
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  woensdag 10 juli 2002 @ 18:47:51 #14
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_4958428
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 15:15 schreef Lucille het volgende:

[..]

idd, die zijn er ook.
pi_4958785
Verder nog advies, etc???
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_4958929
bel schiphol, die weten over het algemeen wel hoe of wat.

(krijgen volgens mij een schijtlading van dit soort vragen ieder jaar)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_4974167
tis nie dat ik niet zonder kan, maar ze geven gewoon af en toe een beetje meer energie en daar mijn record tot nu toe is 2x stappen in 2 weken, vrees ik toch dat ik een trugval na enkele dagen ga krijgen...

ik ga idd ff naar schiphol bellen, daar ik geen voldoende zekerheid heb...

en als het niet mag, pech gehad, dan slaap ik 's middags maar wat x-tra langer

pi_4974295
*slotje*

tot zover de discussie, hoe kan ik met urbalthings mijn vakantiebestemming bereiken...

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')