Dat kan je RTL niet kwalijk nemen want ze hebben maar 4 zenders dus het is onmogelijk om het live op tv uit te zenden.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:36 schreef Sportex het volgende:
Live verslag van 10 min en dan doet de site het niet.
Goed bezig RTL.
Dat kan natuurlijk alleen op de echte RTL7 mannenzender.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat kan je RTL niet kwalijk nemen want ze hebben maar 4 zenders dus het is onmogelijk om het live op tv uit te zenden.
Uiteraard, maar vanaf zaterdag elke pijl live op televisiezender RTL7?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk alleen op de echte RTL7 mannenzender.
Een break is geen break als je je eigen leg niet houdt.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:00 schreef luckass het volgende:
2-1 scholten. 4 breaks en de laatste was een hold.
Zonde... net niet.quote:
Hij kon het lastig vinden op de grond inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zonde... net niet.
Die commentatoren zeggen zojuist dat die Caven aan 1 oog blind is...
Pas net beeld, maar toch mooiquote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef BB-King het volgende:
Scholten gooit 138 uit en wint de partij 3-1 !!!
Webbie - Burnett nuquote:Scott Mackenzie beats Paul Barham 4-2 and is through to meet Wayne Jones later on this night #ladbrokesdarts
Op lage kwaliteit doet ie het wel bij mij.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
heb maar een andere stream gezocht. RTL7 hapert maar door.
Zeg dat wel... en nu ligt bij mij de stream er zelfs uit.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Link?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom zeg ik dit ookquote:Op donderdag 15 december 2011 21:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Op lage kwaliteit doet ie het wel bij mij.
Bij mij hetzelfde verhaal... een link naar een goed werkende stream is welkom.quote:
Wat is Lewis daar nog dun he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |