Meestal?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee het spijt me, je bent meestal best wel lief.
Toegegeven zoals het een echte baas betaamtquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Rodawa het volgende:
Oke sorry, ik geef het toe. Ik ben gewoon gefrustreerd omdat ik nooit complimentjes krijg. Het spijt me jongens en Angel-Joy.
Sorry, je bent een schat. Altijd!quote:
Bedankt, mijn eerste complimentje.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:22 schreef Compliment het volgende:
[..]
Toegegeven zoals het een echte baas betaamt![]()
Goedzo kerel
Maar ik vond jou hartstikke liefquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Rodawa het volgende:
Oke sorry, ik geef het toe. Ik ben gewoon gefrustreerd omdat ik nooit complimentjes krijg. Het spijt me jongens en Angel-Joy.
Dankje, jij ookquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry, je bent een schat. Altijd!
[..]
Bedankt, mijn eerste complimentje.
Met?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Zweetteef het volgende:
ik wou mezelf nog even complimenteren
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oja dat was ik vergeten! met mijn looks
Mijn complimenten inderdaad.quote:
Een compliment van een blauwequote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn complimenten inderdaad.
ik ben binnekort ook blauwquote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef Compliment het volgende:
[..]
Een compliment van een blauwe
Die eindpost met die koala was een van de bazigste die ik heb gezienquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn complimenten inderdaad.
Jij bent liefquote:Op woensdag 23 november 2011 23:21 schreef Barbapapamama het volgende:
leuk man al die complimenten, krijg ik er ook een?
Haha, dankje. Maar mijn school discrimineert, alleen omdat is dyslectie heb mag ik niet naar vwo en moet ik langer op deze school blijvenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:16 schreef Compliment het volgende:
[..]
Havo is een goed niveau hoor, geen reden tot schaamte
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Naaktemolrat het volgende:
[..]
Haha, dankje. Maar mijn school discrimineert, alleen omdat is dyslectie heb mag ik niet naar vwo en moet ik langer op deze school blijven
Je bent dus eigenlijk gewoon vwo'er, dus je hoort bij de slimste 15%quote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef Naaktemolrat het volgende:
TS zorgt ervoor dat ik me ook belangrijk voel. Dankje
Je bent een kwaliteitsuser hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 23:31 schreef Barbapapamama het volgende:
Waar blijft mijn compliment, complimentenman?
Nee dat ook weer niet. Maar ik voel me nu een genie nu je zegt dat maar 15% vwo doetquote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef Compliment het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk gewoon vwo'er, dus je hoort bij de slimste 15%![]()
Noem je dat een compliment?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Compliment het volgende:
[..]
Kom jij nou de sfeer verpesten?![]()
Neequote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaaaa
maar we zijn niet getrouwd of zo hea?
hee sufkutquote:
alleen gedag zeggenquote:
Mijn posts zijn niet enkel complimenten! En dat was trouwens een vraag te herkennen aan '?' , je moet het maar ff zien hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |