Laat me niet lachenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah vind het eerder kut dat je opgelicht bent
Nee ik vind skyrim juist leukquote:Op donderdag 24 november 2011 14:10 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
sorry voor deze skyrim post tliciouz, niet chagrijnig worden hè!
jajaquote:Op donderdag 24 november 2011 16:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik vind skyrim juist leukmaar werd om alles chagrijnig gister.
Het is fucking overweldigend man. Nieuwe boxjes + woofertje heb ik ook erbij, en het is echt 5000% beter dan die brakke tv. Ik zal het over een paar dagen laten weten, hoe de reactietijd enzo is.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Die monitor ziet er nog wel chill uit, geef eens door wat je er van vind na wat gebruik
Nou ja dat hoeft ook niet, maar vind het wel kut als mensen die er misschien verstand van hebben gewoon worden genaaid .quote:
Ja wil het ook wel weten eigenlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 16:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is fucking overweldigend man. Nieuwe boxjes + woofertje heb ik ook erbij, en het is echt 5000% beter dan die brakke tv. Ik zal het over een paar dagen laten weten, hoe de reactietijd enzo is.
Een kabel van 50 euroquote:Op donderdag 24 november 2011 15:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep. Alleen door de positie van de router en mijn bureau etcetera moet ik zo'n 2.5 meter afleggen van xbox naar monitor en dus een kabel van 50 euro.Dat was de enige van 3 meter of langer die ze hadden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |