Vertel waar gaat het verslag over? Ik ben daar nogal vaak dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:24 schreef Pixell het volgende:
ik moet voor school een omslag maken voor ons eindverslag over en bioscoop hier in de buurt (cinestar) maar ik heb GEEN inspiratie![]()
Zit gvd al een uur of langer naar een blank document te staren
ah cool, nu nog kabels om de xbox aan te sluiten, of heb je die alquote:Op donderdag 24 november 2011 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.vergelijk.nl/lcd_monitor/philips/244e1sb/specs.rhtml
Deze meegepakt voor 130.
Hij heeft nog niks hequote:Op donderdag 24 november 2011 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vertel waar gaat het verslag over? Ik ben daar nogal vaak dus ben benieuwd.
Jep. Alleen door de positie van de router en mijn bureau etcetera moet ik zo'n 2.5 meter afleggen van xbox naar monitor en dus een kabel van 50 euro.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ah cool, nu nog kabels om de xbox aan te sluiten, of heb je die al?
wtf een kabel van 50 euroquote:Op donderdag 24 november 2011 15:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep. Alleen door de positie van de router en mijn bureau etcetera moet ik zo'n 2.5 meter afleggen van xbox naar monitor en dus een kabel van 50 euro.Dat was de enige van 3 meter of langer die ze hadden.
Ja. Zoals ik al zei, dat was de goedkoopste van die lengte. Kon wel met kabels van 1.2 gaan werken, maar dan moet ik er 3 en 2 tussenstukken hebben, dat was net zo duur, zo niet duurder.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf een kabel van 50 euro? HDMI?
Als je voor een hdmi kabel 50 euro hebt gegeven, ben je gewoon opgelichtquote:Op donderdag 24 november 2011 15:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja. Zoals ik al zei, dat was de goedkoopste van die lengte. Kon wel met kabels van 1.2 gaan werken, maar dan moet ik er 3 en 2 tussenstukken hebben, dat was net zo duur, zo niet duurder.
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.vergelijk.nl/lcd_monitor/philips/244e1sb/specs.rhtml
Deze meegepakt voor 130.
Het gaat alleen om de omslag pagina, de inhoud van het verslag heb ik natuurlijk al welquote:
We hebben een compleet marktonderzoek moeten uitvoeren voor een bedrijf (Cinestar) Deskresearch gedaan (macro, meso, micro analyses) Fieldresearch (enquêteren, bedrijfsmensen interviewen) dit verwerkt in een eindverslag..quote:Op donderdag 24 november 2011 14:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vertel waar gaat het verslag over? Ik ben daar nogal vaak dus ben benieuwd.
Nja zal wel dan. Wel levenslang garantie op deze en aangezien ik er wss nogal eens mee moet sjouwen de komende jaren is dat wel chill.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je voor een hdmi kabel 50 euro hebt gegeven, ben je gewoon opgelicht
HDMI kabel Male 19p / Male 19p V1.4 2.5m
Op voorraad 8.00
HDMI kabel Male 19p / Male 19p V1.4 5,0m
Op voorraad 11.00
HDMI kabel Male 19p / Male 19p V1.4 10,0m
Op voorraad 18.00
en jij dokt 50e voor een kabel van 3 meter
Net als die reclame van die verkopers die vertellen in de bus hoe ze lui altijd naaien met dure kabels en daar achter in die bus een gast zit met een enorme tv en die kabels wegstopt!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef Rossdale het volgende:
De korting die hij waarschijnlijk op de TV heeft gekregen heeft hij direct terugbetaald met de kabel
Bol.com denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 15:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
Net als die reclame van die verkopers die vertellen in de bus hoe ze lui altijd naaien met dure kabels en daar achter in die bus een gast zit met een enorme tv en die kabels wegstopt!
Kan er ff niet opkomen waar die van was!
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:30 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, het is wel weer duidelijk stelletje jankerds. Jullie zijn geweldig want jullie weten elk ditje en datje over electronica en ik niet.
Absoluut niet. Ik voel me nog steeds als een kind met nieuw speelgoed.quote:
Nah vind het eerder kut dat je opgelicht bentquote:Op donderdag 24 november 2011 15:30 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, het is wel weer duidelijk stelletje jankerds. Jullie zijn geweldig want jullie weten elk ditje en datje over electronica en ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |