SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Precies. En als je er dan wat van zegt dan heb jij het gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die niet altijd gaat janken als het even tegenzit.
Dit. En dan wordt het je kwalijk genomen als je als man eens realistisch bent en niet meehuilt.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die niet altijd gaat janken als het even tegenzit.
moet je bij christine langs gaan, die loopt leeg als het tegenzitquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef tliciouz het volgende:
Gelukkig ben ik niet zo'n huilwijf als jullie hierboven allemaal beschrijven en ben ik meestal de gene die reageert als een vent en erg nuchter is. Maar zit er nu gewoon echt even doorheen na 3 jaar weer bij je ouders in huis moeten wonen is echt fucked.
Na 3 jaar? Ik ben nu 1 jaar uit huis en wil echt no way meer terug.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef tliciouz het volgende:
Gelukkig ben ik niet zo'n huilwijf als jullie hierboven allemaal beschrijven en ben ik meestal de gene die reageert als een vent en erg nuchter is. Maar zit er nu gewoon echt even doorheen na 3 jaar weer bij je ouders in huis moeten wonen is echt fucked.
Ja ik ging het huis uit met de gedachte niet meer terug te hoeven, helaas is dat nu wel het geval. En mijn ouders zijn hartstikke lief voor me daar gaat het niet om, maar hun begonnen er net aan te wennen dat ik weg was en voel gewoon dat ik ''teveel'' ben. En op mijn eigen wonen gaat financieel nog niet lukken, en ik ga echt niet in een studentenhuis wonen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Na 3 jaar? Ik ben nu 1 jaar uit huis en wil echt no way meer terug.
Studentenhuis is juist tof.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ging het huis uit met de gedachte niet meer terug te hoeven, helaas is dat nu wel het geval. En mijn ouders zijn hartstikke lief voor me daar gaat het niet om, maar hun begonnen er net aan te wennen dat ik weg was en voel gewoon dat ik ''teveel'' ben. En op mijn eigen wonen gaat financieel nog niet lukken, en ik ga echt niet in een studentenhuis wonen.
Heb anderhalf jaar in een studentenhuis gewoond maar ik vertik het om de keuken en de badkamer te moeten delen met van die varkens.quote:
quote:
Heb ik een jaar gedaanquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
Je kan altijd anti-kraak proberen. Als je koste wat het kost ergens goedkoop op jezelf wil wonen
Ja dat dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Totdat je eindelijk je eigen huis hebt, dan weet je wel beter.
Studenten huis van een anders is leuk, maar van jezelf
Kan dit niet in KLB? Bedankt.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef tliciouz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |