abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 januari 2012 @ 00:39:03 #176
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_106423244
In 2 weken tijd ofzo heb ik alle 4 de seizoenen van SOA er doorheen gejaagd en zojuist de laatste van seizoen 4 gekeken..... wat een leegte nu :'( Seizoen 4 was echt meester _O_
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_106765068
Ik kijk het nu, seizoen 2 ondertussen.

Waarom zijn Clay en Jax zo fucking boos op elkaar, dat volg ik niet? Puur vanwege die hit op Opie in opdracht van Clay? Daar begon het mee?

En tering, aflevering 7:
''Half a crew in hospital beds, that alone is enough to take us down'' (over geld)

En dan 5 minuten later vechten zo hard ze kunnen :')

[ Bericht 42% gewijzigd door pfefferkatze op 13-01-2012 16:15:21 ]
pi_106765261
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:10 schreef RacerDKB het volgende:
Ik kijk het nu, seizoen 2 ondertussen.

Waarom zijn Clay en Jax zo fucking boos op elkaar, dat volg ik niet? Puur vanwege die hit op Opie in opdracht van Clay? Daar begon het mee?
Clay heeft in de eerste plaats opdracht gegeven Opi achter de rug van Jax (vice-president) om te laten vermoorden. Lijkt me al reden genoeg voor Jax om boos te zijn, vooral ook omdat Opi z'n beste vriend is.
Amen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:10:48 #179
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_106767404
Achter iedereens rug om.... volgens mij is zoiets een clubcall?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_106767941
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:10 schreef HAL9000S het volgende:
Achter iedereens rug om.... volgens mij is zoiets een clubcall?
Clay heeft daar nogal schijt aan.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:34:00 #181
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_106768284
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:24 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Clay heeft daar nogal schijt aan.
Ja I know..... wat ook gelijk de reden is dat hij en Jax zo overhoop lagen met elkaar tijdens seizoen 2. (en wanneer ook niet eigenlijk :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_107067998
Misschien vinden jullie het kut dat dit topic weer omhoog komt, maar ik moest even ergens kwijt wat een geniaal einde seizoen 3 heeft _O_

Hoe er gespeeld wordt met de kijker, briljant gedaan! Vanaf het moment dat je die schoolbus ziet met Piney en Chibs etc., begin je je af te vragen wat dat is en een paar minuten later zit je vol verbazing met een open bek te kijken :D

Sons Of Anarchy _O_
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:45:09 #183
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_107068056
"This is what she felt."

_O_
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_107134392
Alle 4 seizoenen in 1 week gekeken :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 23 januari 2012 @ 12:35:21 #185
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_107134717
WAAR BLIJFT SEIZOEN 5!!!!!!!

Ik ben verslaafd geworden ;(
pi_107705268
Seizoen 6 is sowieso bevestigd, zo goed als zeker volgt er nog een seizoen 7. Sutter heeft zijn contract namelijk verlengd.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:14:48 #187
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_107706862
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:35 schreef Compoantje het volgende:
WAAR BLIJFT SEIZOEN 5!!!!!!!

Ik ben verslaafd geworden ;(
in september pas ;(
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:17:03 #188
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_107708937
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:14 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

in september pas ;(
:'(
pi_107728739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:14 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

in september pas ;(
}:|
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:34:47 #190
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107982211
Alles binnen een maand gekeken :D Geweldige serie, zelfs beter dan Breaking Bad imo. Alleen seizoen 3 vond ik niks aan, maar inderdaad, seizoen 4 was weer erg goed :)

Alleen toch wel jammer dat Clay toch weer de dood onstsnapt, ze zijn te bang om een main character te eindigen denk ik dus zal er wel weer een verhaal komen zodat Clay nooit doodgaat of dat iedereen vrede maakt ofzo.

Maar seizoen 2 vond ik het beste :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:46:51 #191
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_108040007
Aan de andere kant, hoeveel mensen zijn er ondertussen boos op Clay? Jax en Tara, Opie, Gemma, daar kan je wel aardig op voortborduren in het volgende seizoen
pi_108045894
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:46 schreef GimmeGore het volgende:
Aan de andere kant, hoeveel mensen zijn er ondertussen boos op Clay? Jax en Tara, Opie, Gemma, daar kan je wel aardig op voortborduren in het volgende seizoen
Dat is wat deze serie zo nep maakt. Iedereen heeft een reden om hem gewoon te vermoorden. Het clubbelang denkt hij ook niet aan, maar toch overleeft hij omdat andere belangen spelen, steeds weer. Het komt nogal ongeloofwaardig over dat die andere partijen zoveel waarde hechten aan Clay.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:34 schreef Quisho het volgende:
Alles binnen een maand gekeken :D Geweldige serie, zelfs beter dan Breaking Bad imo.
Wanneer je dit beter vind dat Breaking Bad, ben je gewoon niet in staat kwaliteit te herkennen.

SoA is een best leuke serie, maar valt niet eens onder het label 'goed' te scharen met de beperkte acteurs, zwakke dialogen en het onrealistisch cool en stoerdoenerij van een motorbende die zgn. een maatschappelijk bewustzijn heeft.

En dan zou je kunnen zeggen dat die contrasten het juist zo goed maakt. Maar ze doen er te weinig mee om het echt interessant te maken. Het gaat vooral om de verhalen rondom de deals, en al het overige is niet meer dan het beschrijven van de club.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 16 februari 2012 @ 15:21:08 #193
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_108046064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat is wat deze serie zo nep maakt. Iedereen heeft een reden om hem gewoon te vermoorden. Het clubbelang denkt hij ook niet aan, maar toch overleeft hij omdat andere belangen spelen, steeds weer. Het komt nogal ongeloofwaardig over dat die andere partijen zoveel waarde hechten aan Clay.

[..]

Wanneer je dit beter vind dat Breaking Bad, ben je gewoon niet in staat kwaliteit te herkennen.

SoA is een best leuke serie, maar valt niet eens onder het label 'goed' te scharen met de beperkte acteurs, zwakke dialogen en het onrealistisch cool en stoerdoenerij van een motorbende die zgn. een maatschappelijk bewustzijn heeft.

En dan zou je kunnen zeggen dat die contrasten het juist zo goed maakt. Maar ze doen er te weinig mee om het echt interessant te maken. Het gaat vooral om de verhalen rondom de deals, en al het overige is niet meer dan het beschrijven van de club.
Er loopt imo wel een wat grotere rode draad door de serie dan alleen verhalen rondom de deals. De poging om de club uit de illegaliteit te krijgen en alles wat daar bij komt kijken, al hetgeen dat er plaats gevonden heeft rondom de dood van de vader van Jax bijvoorbeeld. Ik weet nog steeds niet wat de precieze rol van zijn moeder daarbij is.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 18 februari 2012 @ 15:36:41 #194
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108118030
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:15 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat is wat deze serie zo nep maakt. Iedereen heeft een reden om hem gewoon te vermoorden. Het clubbelang denkt hij ook niet aan, maar toch overleeft hij omdat andere belangen spelen, steeds weer. Het komt nogal ongeloofwaardig over dat die andere partijen zoveel waarde hechten aan Clay.

[..]

Wanneer je dit beter vind dat Breaking Bad, ben je gewoon niet in staat kwaliteit te herkennen.

SoA is een best leuke serie, maar valt niet eens onder het label 'goed' te scharen met de beperkte acteurs, zwakke dialogen en het onrealistisch cool en stoerdoenerij van een motorbende die zgn. een maatschappelijk bewustzijn heeft.

En dan zou je kunnen zeggen dat die contrasten het juist zo goed maakt. Maar ze doen er te weinig mee om het echt interessant te maken. Het gaat vooral om de verhalen rondom de deals, en al het overige is niet meer dan het beschrijven van de club.
Nou ja, de dialogen zijn inderdaad niet erg hoogstaand, maar dat zijn ze in Breaking Bad ook niet vergeleken met HBO series zoals The Wire. Het zijn allebei cable series en die hebben natuurlijk een veel lager budget. Lata ik het zo zeggen, ik vind het leuker en meer entertainment. In Breaking Bad draait alles om spanning die nergens heengaat en Breaking Bad heeft ook iets te veel filler. Maar de acteurs in BrBa zijn wel een stuk beter ja.

En SOA is ook realistischer dan Breaking Bad, ik bedoel een geheim lab in een wasserij? :') Maar allebei goede series die allebei hun zwakheden hebben.
pi_108206461
Zo, op RTL7 zijn we ook weer helemaal bij..
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:16:42 #196
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_108248441
Mensen die zich druk maken om het feit dat IEDEREEN boos is op Clay. :')
Natuurlijk wordt die serie daar nep van, maar dat was ie ook al, want je weet, het is allemaal fictie.

Ik vind het alleen maar beter dat iedereen boos op hem is. Ze hebben nu eindelijk door wat voor achterbakse flikker hij is. Ik denk nu al aan de volgende 2 seizoenen, hoe ze die vol gaan maken. Het zal vast wel minstens zo leuk zijn als de vorige 4 seizoenen.

Ik bedoel,

- De Niners achter je aan hebben,
- een andere zware gangster uit Oakland achter je aan hebben omdat Tig dat wijf vermoord heeft,
- Het drugskartel wat de CIA blijkt te zijn,
- Jax die dat geheim moet bewaren,
- Jax die nu (voor zover hij weet) alle brieven gelezen heeft,
- Clay die nog leeft,
- uberhaupt Jax als leider van de Sons,
- Opie die nog steeds Clay wil vermoorden,
- De wapendeal met de Ieren,
- Munson die in de bak zit,
- Het hele gedoe rond Charming Heights,
- Misschien komen de Russen weer achter hun aan,

Nou... genoeg te beleven nog. Ze mogen nog wel 8 seizoenen vast zetten. :D
pi_108249592
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:36 schreef Quisho het volgende:

[..]

Nou ja, de dialogen zijn inderdaad niet erg hoogstaand, maar dat zijn ze in Breaking Bad ook niet vergeleken met HBO series zoals The Wire. Het zijn allebei cable series en die hebben natuurlijk een veel lager budget. Lata ik het zo zeggen, ik vind het leuker en meer entertainment. In Breaking Bad draait alles om spanning die nergens heengaat en Breaking Bad heeft ook iets te veel filler. Maar de acteurs in BrBa zijn wel een stuk beter ja.

En SOA is ook realistischer dan Breaking Bad, ik bedoel een geheim lab in een wasserij? :') Maar allebei goede series die allebei hun zwakheden hebben.
het gaat erom dat het kan natuurlijk. Ik denk dat Kenju daarop doelde. De Sons waren allang afgeschoten of opgepakt door de politie wanneer ze daadwerkelijk zich zo hadden gedragen. Dat de dialogen in BrBa niet de kwaliteit van The Wire hebben, dat klopt. Maar welke serie heeft dat wel? Dat SoA geen fillers heeft, is wel iets waar ik het mee eens ben, en een van de redenen is wat SoA interessant houdt. Er blijven nieuwe ontwikkelingen komen, met elke aflevering.

Overigens hebben zowel SoA, en zeker BrBa geen klein budget hoor. Het is weliswaar basic cable, maar nog steeds een serie die voor veel geld aangekocht is door AMC. 3 Miljoen per aflevering is natuurlijk niet weinig. Het budget voor het eerste seizoen van The Walking Dead was 3,5 miljoen per aflevering. SoA heeft wel een kleiner budget, onder de 2 miljoen naar het schijnt.
  maandag 12 maart 2012 @ 16:26:26 #198
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109014897
Nu Jax, Tig een trap omlaag heeft gegeven neem ik aan dat ze hem volgend seizoen er uit knallen en hem aan de Niners voeren.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:46 schreef GimmeGore het volgende:
Aan de andere kant, hoeveel mensen zijn er ondertussen boos op Clay? Jax en Tara, Opie, Gemma, daar kan je wel aardig op voortborduren in het volgende seizoen
Clay gaat sowieso niet dood. De Ieren vertrouwen Jax niet en Jax heeft dus Clay nodig.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 11:23:04 #199
333374 Lithia
Too serious
pi_109457406
Ik zit nu seizoen 3 te volgen. _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom ik dit zo typ, maar it just blows my mind hoeveel drama in paar afleveringen kan gebeuren. _O_ Geniale serie.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_109590972
Die prospects in the Sons zijn echt te lachwekkend voor woorden, bij elkaar geschraapte sjaaken dat het zijn.
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')