Geen tijd voorquote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]doe es kijken dan, eerste 2 eps en laat dan maar weten wat je er van vindt
Jamaar is echt een aanrader hoor!!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Heb nog drie miljoen series liggen die ik moet kijken, en ik moet ook nog gamen, en klussen, en werken, en mijn vrouw wil ook nog aandacht
.
nommmeennnquote:
Wat een zwaar leven.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Heb nog drie miljoen series liggen die ik moet kijken, en ik moet ook nog gamen, en klussen, en werken, en mijn vrouw wil ook nog aandacht
.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar is echt een aanrader hoor!!
[..]
nommmeennnkom binnnekort nog even rondje alkmaar doen!
Verder is alles zo'n beetje op.quote:
Daarvan moet ik ook nog aan het nieuwste seizoen beginnen.quote:
hier ookquote:Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder is alles zo'n beetje op.
dat hangt van de BH afquote:Op woensdag 23 november 2011 18:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan heb je gelogen de vorige keer. Wat is het dan wel? Werk ik de lijst weer bij.
Nog nooit gezien.quote:
Ik zķu aan de popcorn kunnen gaan...quote:
Ik kom er steeds niet aan toe.quote:
GIEV KKTHNXBYE1!1einzquote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zķu aan de popcorn kunnen gaan...
ook allemaal al gezienquote:Op woensdag 23 november 2011 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom er steeds niet aan toe.Moet Game of Thrones ook nog afkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |